• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Šiandien Mazda paskelbė, jog nutraukė rotorinių variklių gamybą ir dirba ties naujos kartos rotoriniu agregatu, tačiau gal pažiūrėkime atgal, nes atrodo, jog Mazda vienintelė mato perspektyvią rotorinio variklio ateitį.
Daugelis automobilių gamintojų kritikavo Mazda dėl rotorinių variklių technologijos vystymo ir naudojimui, tačiau kai ateina momentas sukurti itin lengvą, greitą ir sportišką automobilį, Mazda žino kaip tai reikia daryti, nes "RX-7" yra vienas įspūdingiausių ir įsimintiniausių kompanijos ir Japonijos automobilių industrijos modelių.
"RX-7" pakeitė prieš tai buvusį sportišką modelį "RX-3", kuris taip pat buvo varomas rotoriniu varikliu, tačiau taip niekad ir neužlipo į klasikinių automobilių olimpą, tuo tarpu "RX-7" atrodo buvo tiesiog pasmerktas sėkmei, nors pirmosios kartos modeliai pasirodę 1978 metais nepritraukė didelio dėmesio.


Pirmosios kartos modeliai turėjo per mažai galios, nes galingiausia modifikacija turėjo vos 135 arklio galias, tačiau mažas automobilio svoris leido "RX-7" išsiskirti savo žvitrumu. Automobilis turėjo 1,1 litro rotorinį variklį, kuris po to išaugo iki 1,3 litro. Nors pirmosios kartos modeliai buvo kaip pasirengimas šturmui, Mazda tikrąjį automobilio potencialą atskleidė 1986 metais su antrosios kartos modeliu.
Mazda antrosios kartos modelį pristatė galingesnį, o kadangi rotorinis variklis turėjo didesnę kompresiją, buvo galima pasirinkti iš 146 arklio galių modifikacijos ir iš 185 arklio galių modifikacijos, kuri turėjo papildomą turbo kompresorių. Kas geriausia, jog norint padidinti galią nereikėdavo didelių investicijų ir žinių. Tada pirmąjį kartą į šį automobilį atsigrėžė JAV ir Europos pirkėjai, kurie tuo metu geriausiu sportišku automobiliu laikė Porsche "944".


Antroji modelio karta kompanijai davė gerą paspyrį sukurti dar geresnį, greitesnį ir aštresnį "RX-7" modelį, kuris pilnvavertiškai konkuruotų su Porshce "911". Trečioji modelio karta turėjo daug pažangesnę turbinos sistemą, galia išaugo iki 250 arklio galių. Jeigu lygintume su konkurentais kaip tai buvo mažokai, tačiau mažesnis svoris buvo kartais netgi greitesnis lenktynių trasoje negu buvo galima įsivaizduoti.
Tačiau didžiausia bėda rotorinių variklių yra jų mažas resursas. Daugelis pirkėjų buvo nustebę, jog be jokio priežasties automobilio variklis iškeliaudavo į dausas jau ties 100 tūkst. kilometrų riba, todėl ieškant automobilio naudotų automobilių rinkoje yra kaip tiksinti bomba. Bet jeigu ruošiatės rimtai investuoti į automobilį, tada gal ir apsidžiaugtumėte, nes perkant automobilį galite numušti kainą iki juokingo lygio.
"RX-7" automobilio gamybą Mazda nutraukė 2002 metais ir jį pakeitė praktiškesniu, tobulesniu, komfortiškesniu, pigesniu "RX-8", kuris taip ir neprilygo "RX-7" sukurtai aurai.





Šiandien Mazda paskelbė, jog nutraukė rotorinių variklių gamybą ir dirba ties naujos kartos rotoriniu agregatu, tačiau gal pažiūrėkime atgal, nes atrodo, jog Mazda vienintelė mato perspektyvią rotorinio variklio ateitį.
Daugelis automobilių gamintojų kritikavo Mazda dėl rotorinių variklių technologijos vystymo ir naudojimui, tačiau kai ateina momentas sukurti itin lengvą, greitą ir sportišką automobilį, Mazda žino kaip tai reikia daryti, nes "RX-7" yra vienas įspūdingiausių ir įsimintiniausių kompanijos ir Japonijos automobilių industrijos modelių.
"RX-7" pakeitė prieš tai buvusį sportišką modelį "RX-3", kuris taip pat buvo varomas rotoriniu varikliu, tačiau taip niekad ir neužlipo į klasikinių automobilių olimpą, tuo tarpu "RX-7" atrodo buvo tiesiog pasmerktas sėkmei, nors pirmosios kartos modeliai pasirodę 1978 metais nepritraukė didelio dėmesio.


Pirmosios kartos modeliai turėjo per mažai galios, nes galingiausia modifikacija turėjo vos 135 arklio galias, tačiau mažas automobilio svoris leido "RX-7" išsiskirti savo žvitrumu. Automobilis turėjo 1,1 litro rotorinį variklį, kuris po to išaugo iki 1,3 litro. Nors pirmosios kartos modeliai buvo kaip pasirengimas šturmui, Mazda tikrąjį automobilio potencialą atskleidė 1986 metais su antrosios kartos modeliu.
Mazda antrosios kartos modelį pristatė galingesnį, o kadangi rotorinis variklis turėjo didesnę kompresiją, buvo galima pasirinkti iš 146 arklio galių modifikacijos ir iš 185 arklio galių modifikacijos, kuri turėjo papildomą turbo kompresorių. Kas geriausia, jog norint padidinti galią nereikėdavo didelių investicijų ir žinių. Tada pirmąjį kartą į šį automobilį atsigrėžė JAV ir Europos pirkėjai, kurie tuo metu geriausiu sportišku automobiliu laikė Porsche "944".


Antroji modelio karta kompanijai davė gerą paspyrį sukurti dar geresnį, greitesnį ir aštresnį "RX-7" modelį, kuris pilnvavertiškai konkuruotų su Porshce "911". Trečioji modelio karta turėjo daug pažangesnę turbinos sistemą, galia išaugo iki 250 arklio galių. Jeigu lygintume su konkurentais kaip tai buvo mažokai, tačiau mažesnis svoris buvo kartais netgi greitesnis lenktynių trasoje negu buvo galima įsivaizduoti.
Tačiau didžiausia bėda rotorinių variklių yra jų mažas resursas. Daugelis pirkėjų buvo nustebę, jog be jokio priežasties automobilio variklis iškeliaudavo į dausas jau ties 100 tūkst. kilometrų riba, todėl ieškant automobilio naudotų automobilių rinkoje yra kaip tiksinti bomba. Bet jeigu ruošiatės rimtai investuoti į automobilį, tada gal ir apsidžiaugtumėte, nes perkant automobilį galite numušti kainą iki juokingo lygio.
"RX-7" automobilio gamybą Mazda nutraukė 2002 metais ir jį pakeitė praktiškesniu, tobulesniu, komfortiškesniu, pigesniu "RX-8", kuris taip ir neprilygo "RX-7" sukurtai aurai.



REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų