Nors nuo šiol „C 43 AMG“ ir „C 63 AMG“ modeliuose rasime keturių cilindrų benzininį variklį, tačiau „Mercedes-Benz“ inžinieriai nėrėsi iš kailio, jog galėtų pasiūlyti 6 ir 8 cilindrų varikliams prilygstančia dinamika.
Teoriškai, savo tikslą „Mercedes-Benz“ pasiekė. Štai, „C 43 AMG“ siūlo 408 arklio galias ir 500 Nm sukimo momentą išvystantį variklį, kurio dėka automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,6 sekundės ir pasiekia maksimalų 250 km/val. greitį. Vėlgi, teoriškai, „Mercedes-Benz C 43 AMG“ sudaro įspūdį, jog yra tinkamas įpėdinis.
Jeigu automobilio akceleracija tiesiojoje yra įspūdinga, tačiau „Sport Auto“ leidinio redakcija atlikusi automobilio bandymą lenktynių trasoje liko nusivylusi. Hokenheimo lenktynių trasą „C 43 AMG“ įveikė per 2 min. ir 2,3 sek.
Šį rezultatą, tiesą sakant, norisi vertinti dvejopai. „Mercedes-Benz C 43 AMG“ šioje trasoje pasirodė geriau už „BMW M340i xDrive“ su universalo kėbulu, tačiau jis buvo ženkliai lėtesnis už „BMW M240i“ ir „Renault Megane RS Trophy-R“.
Greičiausias automobilis, kurį „Sport Auto“ žurnalistai išbandė šioje trasoje yra „McLaren Senna“. Jis vieną trasos ratą įveikė per 1 minutę ir 40,8 sek. Antroje vietoje liko „Mercedes-Benz AMG GT Black Series“ (1 min. ir 43,3 sek), o trečioje – „Porsche 911 GT2 RS MR (1 min. 43,5 sek).
Lyginant tik rato įveikimo laikus, daugiau nei 70 tūkst. eurų kainuojančio „Mercedes-Benz C 43 AMG“ tempas šioje trasoje yra panašus į maždaug 40 tūkst. kainuojančio „Ford Focus ST“. Šis automobilis lenktynių trasą įveikė per 2 min. ir 04,8 sek.