Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Net nebejojame, jog esate girdėję posakį - „Svarbu ne ūgis, bet smūgis“. Būtent toks užrašas turėtų puikuotis ant štai šios 40-ies metų senumo „Ford Escort“ bagažinės dangčio.
„Lamborghini Aventador“ nėra pats greičiausias automobilis pasaulyje, tačiau jis tikrai patenka į greičiausiųjų sąrašą, ypač „Aventador SV“ versija, kuri posūkių kupiną Niurburgringo trasą įveikė per 6 minutes ir 59 sekundes. Akivaizdu, jog gatvėje išvydę šį automobilį žinosite, jog tai yra vienas iš tų galiūnų su kuriuo nereikėtų prasidėti.
Savo jėgomis pasitikintis „Lamborghini Aventador“ vairuotojas, važiuodamas greitkeliu išvydo „Ford Escort RS 2000“ ir nusprendė surengti mėgėjiškas lenktynes, kurios pademonstruotų 12 cilindrų variklio pajėgumą. Tačiau „Lamborghini“ vairavęs vyrukas net nepagalvojo, jog puikiai atrodantis senolis turi labai didžiulę parako statinę, nes paspaudus akceleratoriaus pedalą, senas ir ne toks brangus „Escort RS 2000“ į priekį nurūko greičiau nei spėjo sureaguoti „Aventador“ savininkas.
Net nebejojame, jog esate girdėję posakį - „Svarbu ne ūgis, bet smūgis“. Būtent toks užrašas turėtų puikuotis ant štai šios 40-ies metų senumo „Ford Escort“ bagažinės dangčio.
„Lamborghini Aventador“ nėra pats greičiausias automobilis pasaulyje, tačiau jis tikrai patenka į greičiausiųjų sąrašą, ypač „Aventador SV“ versija, kuri posūkių kupiną Niurburgringo trasą įveikė per 6 minutes ir 59 sekundes. Akivaizdu, jog gatvėje išvydę šį automobilį žinosite, jog tai yra vienas iš tų galiūnų su kuriuo nereikėtų prasidėti.
Savo jėgomis pasitikintis „Lamborghini Aventador“ vairuotojas, važiuodamas greitkeliu išvydo „Ford Escort RS 2000“ ir nusprendė surengti mėgėjiškas lenktynes, kurios pademonstruotų 12 cilindrų variklio pajėgumą. Tačiau „Lamborghini“ vairavęs vyrukas net nepagalvojo, jog puikiai atrodantis senolis turi labai didžiulę parako statinę, nes paspaudus akceleratoriaus pedalą, senas ir ne toks brangus „Escort RS 2000“ į priekį nurūko greičiau nei spėjo sureaguoti „Aventador“ savininkas.