• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Hot Rod“ stiliaus projektai mūsų šalyje nėra labai populiarūs, tačiau anapus Atlanto tokios transporto priemonės demonstruoja ne tik meilę automobiliams, bet ir gyvenimo būdą.
Jeigu šiuo metu nesidžiaugiate pirmojo sniego teikiamais privalumais, norime jums parodyti nuostabų, išskirtinį ir dėmesio vertą projektą, kurio autorius yra Airijoje gyvenantis Irmantas.

„Hot Rod“ stiliaus projektai mūsų šalyje nėra labai populiarūs, tačiau anapus Atlanto tokios transporto priemonės demonstruoja ne tik meilę automobiliams, bet ir gyvenimo būdą.
Jeigu šiuo metu nesidžiaugiate pirmojo sniego teikiamais privalumais, norime jums parodyti nuostabų, išskirtinį ir dėmesio vertą projektą, kurio autorius yra Airijoje gyvenantis Irmantas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3489-2


Lietuvis jau seniai svajojo apie „ZZ-Top“ stiliaus „hot rod'ą“. Irmantui buvo kilę minčių paieškoti „Ford“ gamybos automobilių, tačiau surasti tinkamą egzempliorių labai sunku. „Jų kainos kosminės net ir labai apgailėtiname stovyje“, - priduria Irmantas.
Gan netikėtai, Irmantas aptiko šį „Mercedes Benz“ viename lietuviškame skelbimo portale. Kaina vyrui buvo priimtina, automobilis turėjo visas paneles, bet svarbiausia - jo forma buvo tokia, apie kokią Irmantas svajojo jau labai seniai.  Vyras nieko nelaukęs įsigijo automobilį į Airiją parsigabeno iš Šiaulių.

REKLAMA

IMG_3498


„Planavau pakeisti variklį ir važiuoklę. Norėjosi automobiliui sumontuoti ką nors modernesnio. Taip pat norėjau perdaryti kėbulą iš keturdurio į dvidurį, sužeminti stogą,  pakeisti bagažinės dangtį, išplatinti sparnus“, - pasakoja Irmantas.
Norint sužinoti visas seno automobilio ligas, reikia jį išardyti. Toks pats likimas ištiko ir 1939 metais pagamintą „Mercedes Benz“. Irmantas seną variklį, tiltą, kuro baką ir kitas nenaudojamas detales pardavė.

REKLAMA
REKLAMA

IMG_3500


„Išardžius automobilį supratau, kad kėbulo gremlinai buvo įsisiautėję kaip reikiant. Per tiek metų automobilis buvo ne tvarkomas, o lopijamas.“, - pasakoja Irmantas. Įdomus faktas - automobilio durų bei stogo rėmas buvo pagaminti iš medžio, todėl reikėjo įdėti nemažai pastangų juos pakeisti.
Toliau sekė galinių arkų bei dugno remontas. Nesuskaičiuojamos valandos pjovimo ir virinimo. Stogas sužemintas 5 centimetrais, priekinės durys išplatėjo 15 centimetrų, o galinių durų neliko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

IMG_3497


Galiniai originalūs sparnai buvo niekam tikę, todėl reikėjo sugalvoti iš ko juos pagaminti. Dėl panašių formų Irmantas pasirinko „Morris Minor“ galinius sparnus, kuriuos reikėjo supjaustyti, perdažyti ir išplatinti. Priekiniai sparnai buvo sulopyti ir taip pat išplatinti.
„Iš pradžių galvojau modifikuoti ir naudoti priekines „Ford“ groteles, tačiau nutariau, kad paliksime modifikuotas merso grotas. Įdėta spyna, trosu atidaroma iš vidaus, durų gumos pritaikytos nuo žiguliuko, pagamintas naujas dugnas ir tunelis, įdėta vairalazdė, pavarų svirtis. Įsigytos puikios kompaktiškos sėdynės, pritaikytas VW bettle valytuvų mechanizmas“.
Tačiau pakalbėkime apie malonesnius dalykus. Irmantas naujam žvėriukui sumontavo „Lexus LS“ automobilio variklį ir pavarų dėžę. Irmantas teigia, kad 4 litrų darbinio tūrio agregatas jam yra puikiai pažįstamas, todėl šis motoras ir buvo pasirinktas. Priekinis tiltas buvo paimtas iš „Mazda MX-5“, galinis - „Mustang“. Rėmą reikėjo modifikuoti, kad įtilptų „Lexus“ transmisija.
Reikėtų paminėti, kad projektas dar tik įsibėgėja, nes virinimo darbai eina į pabaigą, vėliau seks rėmo ir kėbulo ruošimas dažymui. O pati smagiausioji dalis - likusių komponentų surinkimas.
Parodyk ką tu surinkinėji savo garaže! Užpildyk žemiau esančią formą!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų