• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors jau nebegaminama, tačiau mums asmeniškai „Mazda FD RX-7“ patenka į pačių gražiausių sportiškų automobilių sąrašą. Grakščios ir apvalios modelio formos puikiai perteikia tuometines automobilių dizaino madas.
„Mazda RX-7“ buvo ypatingas automobilis dėl kelių priežasčių. Vienas iš jų - variklis. Automobilis turėjo 1.3 litro rotorinį variklį, kuris išvystė 255 arklio galias. Vėliau variklio galia padidėjo iki 265, o vėliau net iki 280 AG.
Praėjus daugiau kaip dešimt metų nuo „Mazda RX-7“ gamybos nutraukimo, visame pasaulyje šio modelio gerbėjų ne mažėja, bet daugėja. Vis daugiau entuziastų pasiryžta įgyvendinti svajonę ir įsigyti rotoriniu varikliu aprūpintą „Mazda RX-7“.

Nors jau nebegaminama, tačiau mums asmeniškai „Mazda FD RX-7“ patenka į pačių gražiausių sportiškų automobilių sąrašą. Grakščios ir apvalios modelio formos puikiai perteikia tuometines automobilių dizaino madas.
„Mazda RX-7“ buvo ypatingas automobilis dėl kelių priežasčių. Vienas iš jų - variklis. Automobilis turėjo 1.3 litro rotorinį variklį, kuris išvystė 255 arklio galias. Vėliau variklio galia padidėjo iki 265, o vėliau net iki 280 AG.
Praėjus daugiau kaip dešimt metų nuo „Mazda RX-7“ gamybos nutraukimo, visame pasaulyje šio modelio gerbėjų ne mažėja, bet daugėja. Vis daugiau entuziastų pasiryžta įgyvendinti svajonę ir įsigyti rotoriniu varikliu aprūpintą „Mazda RX-7“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8936173149_796b7ca4b5_b


Svajoklių tarpe kadaise buvo ir Danielis, kuris prieš maždaug porą metų išdrįso įsigyti ne pačio geriausio stovio „RX-7“. Per pastaruosius du metus Danielis susidūrė su įvairiausiomis bėdomis. Pradedant kėbulo restauracija ir baigiant interjero detalių paieška. Tačiau stengtis buvo verta, nes per 24 mėnesius šis japoniškas automobilis iš metalo laužo tapo puikiu egzemplioriumi, kurio trokšta kiekvienas „RX-7“ gerbėjas.

REKLAMA

8936783464_848b08d21e_b


Tačiau pagrindinis tikslas buvo ne prikelti „RX'ą“ antram gyvenimui, bet sukurti projektą, kuris neturėtų analogų visam pasaulyje. Vos tik automobilis atrodė lyg būtų išvažiavęs iš gamyklos, Danielis pradėjo vartyti įvairiausius kėbulo apdailų katalogus.
Po maždaug poros mėnesių paieškų jis atrado „FEED“ plačius galinius sparnus. Vėliau panašios kėbulo apdailos detalės buvo sumontuotos ir automobilio priekyje.
Dėka naujų kėbulo detalių, automobilis tapo net 25 milimetrais platesnis.

REKLAMA
REKLAMA

8936782414_1bb93af9b5_b


„Visada norėjau truputėlį kitaip atrodančio automobilio. Norėjau suderinti lenktyninio ir kasdieninio automobilio išvaizdą“, - priduria Danielis.
„Kėbulo spalva vis dėlto kėlė daugiausiai diskusijų. Galvodamas apie naują kėbulo spalvą, galvojau apie violetinę ir geltoną spalvas“.

8936171859_c62a21ec67_b


Tačiau tik dabar prasidės įdomybės. Automobilio kapotas buvo pagamintas iš anglies pluošto ir kevlaro. Iš tų pačių medžiagų taip buvo pagaminti slenksčiai, difuzorius. O prie visų šitų gerybių puikiai dera „Midnight Purple“ spalva.
Taip pat reikėtų paminėti „Tein Flex“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Work 11R“ ratlankius, kurių išmatavimai yra 18x9.5 priekyje ir 18x10.5 gale.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

8936784406_8b39213d07_b


Kaip sako liaudies išmintis - bėda po vieną nevaikšto. Įsigijęs vieną „FD“, vyrukas dabar savo garaže šių modelių turi net tris.
„Negaliu sau nieko padaryti. Kartą paragavau ir negaliu sustoti. Rotoriniai varikliai mane tiesiog užbūrė“, - pasakoja Danielis.

8936790522_f99c38a6c9_b


Kas liečia variklio skyrių, rotorinis 1.3 litro motoras yra visiškai standartinis. Nors Danielis iškart paprašo paminėti „Fujitsubo“ išmetimo sistemą, „Knight Sports“ oro filtrą.
Nuotraukų autorius - Matyas Fulop

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų