Svajoklių tarpe kadaise buvo ir Danielis, kuris prieš maždaug porą metų išdrįso įsigyti ne pačio geriausio stovio „RX-7“. Per pastaruosius du metus Danielis susidūrė su įvairiausiomis bėdomis. Pradedant kėbulo restauracija ir baigiant interjero detalių paieška. Tačiau stengtis buvo verta, nes per 24 mėnesius šis japoniškas automobilis iš metalo laužo tapo puikiu egzemplioriumi, kurio trokšta kiekvienas „RX-7“ gerbėjas.
Tačiau pagrindinis tikslas buvo ne prikelti „RX'ą“ antram gyvenimui, bet sukurti projektą, kuris neturėtų analogų visam pasaulyje. Vos tik automobilis atrodė lyg būtų išvažiavęs iš gamyklos, Danielis pradėjo vartyti įvairiausius kėbulo apdailų katalogus.
Po maždaug poros mėnesių paieškų jis atrado „FEED“ plačius galinius sparnus. Vėliau panašios kėbulo apdailos detalės buvo sumontuotos ir automobilio priekyje.
Dėka naujų kėbulo detalių, automobilis tapo net 25 milimetrais platesnis.
„Visada norėjau truputėlį kitaip atrodančio automobilio. Norėjau suderinti lenktyninio ir kasdieninio automobilio išvaizdą“, - priduria Danielis.
„Kėbulo spalva vis dėlto kėlė daugiausiai diskusijų. Galvodamas apie naują kėbulo spalvą, galvojau apie violetinę ir geltoną spalvas“.
Tačiau tik dabar prasidės įdomybės. Automobilio kapotas buvo pagamintas iš anglies pluošto ir kevlaro. Iš tų pačių medžiagų taip buvo pagaminti slenksčiai, difuzorius. O prie visų šitų gerybių puikiai dera „Midnight Purple“ spalva.
Taip pat reikėtų paminėti „Tein Flex“ reguliuojamo aukščio amortizatorius, „Work 11R“ ratlankius, kurių išmatavimai yra 18x9.5 priekyje ir 18x10.5 gale.
Kaip sako liaudies išmintis - bėda po vieną nevaikšto. Įsigijęs vieną „FD“, vyrukas dabar savo garaže šių modelių turi net tris.
„Negaliu sau nieko padaryti. Kartą paragavau ir negaliu sustoti. Rotoriniai varikliai mane tiesiog užbūrė“, - pasakoja Danielis.
Kas liečia variklio skyrių, rotorinis 1.3 litro motoras yra visiškai standartinis. Nors Danielis iškart paprašo paminėti „Fujitsubo“ išmetimo sistemą, „Knight Sports“ oro filtrą.
Nuotraukų autorius - Matyas Fulop