Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Opel Commodore“ daugelį metų buvo šios automobilių kompanijos flagmanu. Nors „Commodore“ daugelį metų mažai kuo skyrėsi nuo „Opel Rekord“, tačiau tai nesutrukdė šiam sedanui tapti populiariu visoje Europoje.
Europoje šis modelis buvo parduodamas tik su vienu varikliu - 2.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 115 arba 130 arklio galių. Nors variklis buvo vienas ir tas pats, tačiau 130 arklio galių išvystantis motoras turėjo kuro įpurškimą. Tačiau šį kartą turėsite galimybę akis paganyti ne tik į puikiai restauruotą „Commodore“, bet ir į šiek tiek modifikuotą „Commodore“.
Nuo kitų modelių šis išsiskiria tuo, jog po kapotu turi ne 2.5 litro, 3.6 litro benzininį variklį.
Ne veltui šio projekto autorius yra užkietėjęs „Opel“ markės fanas, kuris visą savo gyvenimą buvo apsuptas „Opel“ automobiliais. Vokietijoje gyvenančio tėtis turėjo „Opel Kadett“, jo dėdė turėjo „Opel Omega 3000“, todėl nenuostabu, jog Torstenas nusprendė savo garaže apgyvendinti „Opel Commodore“.
„Opel Commodore“ daugelį metų buvo šios automobilių kompanijos flagmanu. Nors „Commodore“ daugelį metų mažai kuo skyrėsi nuo „Opel Rekord“, tačiau tai nesutrukdė šiam sedanui tapti populiariu visoje Europoje.
Europoje šis modelis buvo parduodamas tik su vienu varikliu - 2.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu, kuris išvystė 115 arba 130 arklio galių. Nors variklis buvo vienas ir tas pats, tačiau 130 arklio galių išvystantis motoras turėjo kuro įpurškimą. Tačiau šį kartą turėsite galimybę akis paganyti ne tik į puikiai restauruotą „Commodore“, bet ir į šiek tiek modifikuotą „Commodore“.
Nuo kitų modelių šis išsiskiria tuo, jog po kapotu turi ne 2.5 litro, 3.6 litro benzininį variklį.
Ne veltui šio projekto autorius yra užkietėjęs „Opel“ markės fanas, kuris visą savo gyvenimą buvo apsuptas „Opel“ automobiliais. Vokietijoje gyvenančio tėtis turėjo „Opel Kadett“, jo dėdė turėjo „Opel Omega 3000“, todėl nenuostabu, jog Torstenas nusprendė savo garaže apgyvendinti „Opel Commodore“.