Kaip ir daugelis to meto „Opel“ automobilių, taip ir šis kabrioletas buvo aplipęs rūdimis. Tai buvo pats didžiausias galvos skausmas, nes reikėjo pakeisti ne tik priekinius sparnus, bet ir keliose vietose virinti dugną, surasti visiškai naują galinį sparną ir bagažinės dangtį. Senuosius reikėjo išmesti, nes gelbėtų jų tiesiog neapsimokėjo.
Kadangi kėbulą tvarkė tik Tomas ir jo geriausias draugas, pasiruošimas važiuoti į dažų kamerą buvo atidėtas maždaug 6 mėnesiams.
Praėjus 6 mėnesiams, automobilis ne tik buvo paruoštas dažymo kamerai, bet jau dėvėjo tik „BMW“ automobiliams būdingą kėbulo spalvą, kuri puikiai tinka šiam ne pirmos jaunystės kabrioletui.
Iš pradžių, automobilio arkas „užpildė“ daugeliui puikiai pažįstami „Keskin KT1“ ratlankiai, tačiau vos prieš vienerius metus Tomas surado tai ko jau seniai ieškojo - „3SDM 0:05“ modelio ratlankius, kuriuos jis įsimylėjo žymiai anksčiau nei galėjo juos įsigyti.
Priekyje ir gale yra sumontuoti 16 colių skersmens ir 8J pločio ratlankiai, kurie buvo apauti „Nankang NS-2“ padangomis.
Atvėrus variklio dangtį, išvystumėte nepriekaištingai atrodantį „C20XE“ benzininį motorą. Tai vienas žinomiausių „Opel“ kompanijos variklių. 2 litrų, keturių cilindrų, 16 vožtuvų, 150 arklio galių išvystantis motoras.
Jeigu neklystame, vokiečiai į „Kadett“ kabrioletą montavo tik 8 vožtuvus turintį motorą.
Ir paskutinis patobulinimas - „Astra F“ galinė ašis, „BC Racing“ reguliuojamo aukščio amortizatoriai, „Astra OPC“ spyruoklės.