Šiuo metu Lietuvoje Audi Q5 parduodamas su vienu iš dviejų galingų ir ekonomiškų variklių - 2.0 TDI ir 2.0 TFSI. Jų galia padidėjo iki 20 kW (27 AG), o degalų sąnaudos žymiai sumažėjo. 2.0 TFSI variklio galia siekia 185 kW (252 AG), 100 km jis vartoja tik 6,8 litrų benzino, į aplinką išmesdamas tik 154 gramus CO2 vienam kilometrui kelio. Asortimentą netrukus papildysiančio iš pagrindų atnaujinto 3.0 TDI galia taip pat padidėjo – dabar ji siekia 210 kW (286 AG) ir leidžia išvystyti iki 620 Nm sukimo momentą. Šis variklis Lietuvoje bus pristatytas 2017 metų viduryje.
Audi Q5 pirkėjai turės galimybę rinktis vieną iš keturiolikos galimų kėbulo spalvų. Taip pat bus galima rinktis įprastus LED diodinius priekinius žibintus arba didelės raiškos Matrix LED technologijas su dinaminiu šviestuvų pasukimu.
Naujasis Audi Q5 90 kg lengvesnis už pirmtaką. Automobilio ilgis – 4,66 m, plotis – 1,89, aukštis – 1,89 m. Ratų tarpvėžės ilgis – 2,82 m. Nors naujo automobilio masė mažesnė, Audi Q5 padidėjo visose dimensijose. Priklausomai nuo galinės sėdynės atlošo padėties, pagrindinis bagažo skyriaus tūris siekia nuo 550 iki 610 litrų. Tai dešimčia litrų daugiau nei ankstesniame modelyje. Kai galinė sėdynė nulenkta, bagažo tūris išauga iki 1 550 litrų.
Audi pramogų ir informacijos valdymo sistema žavi tikslia grafika ir raiškiais vaizdais. Bet kurio Audi virtualaus prietaisų skydelio grafika puiki, o didelės raiškos ekrano įstrižainė siekia 12,3 colio. MMI terminalo veikimo logika pagrįsta šiandieniniuose išmaniuosiuose telefonuose naudojamomis funkcijų hierarchijomis, be to, sumontuota ir išmani laisva teksto paieška. Nauja natūralaus balso valdymo funkcija atpažįsta kasdieninėje kalboje vartojamus nurodymus. MMI plius navigacija naudoja Audi Connect modulį. Tai leidžia keleiviams naudoti interneto ryšiui iki 8 mobiliųjų įtaisų. Trimatį erdvinį garsą kuria aukštos klasės Bang & Olufsen Sound garsiakalbių sistema. Be to, antrosios kartos Audi Q5 pirmą kartą įdiegtas specialus Audi planšetinis kompiuteris, teikiantis informacines pramogas galinės sėdynės keleiviams.
Naujojo Audi Q5 pagalbos vairuotojui sistema leidžia rinktis vieną iš trijų aukštųjų technologijų paketų: Tour, City ir Parking. Įspėjanti sistema apie iš galo artėjantį transportą, išvažiavimų įspėjimo sistema, susidūrimų išvengimo ir posūkių pagalba – tai dar kelios naujos funkcijos, padedančios užtikrinti eismo saugumą.
Naujojo vidutinio dydžio SUV pavaros mechanizmas ir transmisija atnaujinta iš esmės. Tai liečia ir šešių laipsnių mechaninio valdymo pavarą, ir septynių laipsnių S tronic, ir aštuonių laipsnių triptronic (tik su 3.0 TDI). Automobilis taip pat komplektuojamas modernizuota penkių šarnyrų pakaba ir naujos konstrukcijos elektromechaniniu vairo stiprintuvu. Naujoviška adaptyvinė pneumatinė ratų pakaba leidžia pasirinkti vieną iš 5 galimų prošvaisos aukščių.