• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ralyje gimęs, bet nuo ralio ganėtinai toli atitolęs „Subaru“ flagmanas kaip reikiant atsinaujino. Vienintelis „Subaru“ markės atletas atgimė ant visiškai naujos platformos, su visapusiškai atnaujintu interjeru ir kaip reikiant patobulinta pakaba. Nepaisant to, japoniškame sedane vis dar rasime „Subaru“ vizitine kortele tapusį opozicinį variklį bei mechaninę pavarų dėžę.

Ralyje gimęs, bet nuo ralio ganėtinai toli atitolęs „Subaru“ flagmanas kaip reikiant atsinaujino. Vienintelis „Subaru“ markės atletas atgimė ant visiškai naujos platformos, su visapusiškai atnaujintu interjeru ir kaip reikiant patobulinta pakaba. Nepaisant to, japoniškame sedane vis dar rasime „Subaru“ vizitine kortele tapusį opozicinį variklį bei mechaninę pavarų dėžę.

REKLAMA


„Subaru WRX“ ir „WRX STI“ pastaruosius penkerius metus buvo patekę į užmirštų automobilių zoną. Konkurencinį pranašumą praradęs automobilis buvo užgožtas „Audi RS3“, „Honda Civic Type R“ ar „Mercedes-Benz A45 AMG“, kurie turėjo stulbinantį sprogstamąjį užtaisą, o „Subaru WRX“ tiesiog neturėjo priešnuodžių.
Dabar, iš pagrindų atsinaujinęs modelis bus siūlomas su nauju 2,4 litro, keturių cilindrų varikliu, kuriam dar gamykloje buvo prikabintas turbokompresorius. „Subaru WRX“ modelyje jis išvystys 271 arklio galią ir 350 Nm sukimo momentą. Variklio išvystoma galia bus perduodama į priekinę ir galinę ašis per šešių laipsnių mechaninę pavarų dėžę arba per naują „Subaru Performance Transmission“ automatinę pavarų dėžę, kuri, kaip teigiama, 30 procentų greičiau perjungia aukštesnę pavarą ir 50 procentų greičiau įjungia žemesnę pavarą. Šis gamintojo pareiškimas skamba ganėtinai keistai, nes kaip žinote patys, „Subaru“ naudoja bepakopę, o ne tradicinę, hidraulinę automatinę pavarų dėžę.
Naujos kartos „Subaru WRX“ sieks nustebinti nauju dizainu ir technologijomis
Didžiausias sukimo momentas bus išvystomas gerokai platesniame sūkių diapazone. Gamintojo teigimu, maksimalus sukimo momentas bus pasiekiamas 2000 - 5200 sūkių diapazone, o tai turėtų būti naudinga tiems, kas, pavyzdžiui, užsimanys iškeliauti į mėgėjišką ralio greičio ruožą.
Viena svarbiausių „WRX“ naujovių – modulinė „Subaru“ platforma, ant kurios šiai dienai gaminami „Forester“ ir „Outback“ modeliai. Gamintojas teigia, jog dėl naujos platformos struktūrinių ypatumų, pagerėjo ne tik važiavimo, bet ir valdymo savybės. Taip pat padidėjo važiuoklės standumas ir sumažėjo svorio centras. Palyginus su anksčiau gamintu „WRX“, naujojo modelio pakaba tapo 28 procentais standesnė.
Nors gamintojas nedemonstruoja noro sugrįžti į Pasaulio ralio čempionatą, naujos kartos „Subaru WRX“ akivaizdžiai nori sukurti įspūdį, jog vairuojate automobilį, kurio autoriai sėmėsi įkvėpimo iš ralio mašinų. Priekinėje dalyje dominuoja didelis variklio dangtis, ratų arkas puošia stambios juodos spalvos apdaila, kurią neturėtų būti baisu sulaužyti. Nors galinis spoileris „WRX“ versijoje integruotas subtiliau, tačiau pasiuteliška „WRX STI“ versija gaus gerokai agresyviau atrodančias kėbulo apdailas.
Naujos kartos „Subaru WRX“ sieks nustebinti nauju dizainu ir technologijomis
Pastebimiausias „WRX“ atsinaujinimas įvyko automobilio viduje. „Subaru“ neslepia, jog „WRX“ nebebus laikomas atsilikėliu šioje srityje, todėl nuo šiol naujos kartos modelyje rasime šūsnį naujausių technologijų, kurios, retkarčiais, kituose automobiliuose slypi papildomos įrangos sąraše.
„Subaru“ dar nespėjo oficialiai paskelbti naujo „WRX“ kainos, tačiau kaip ir jo pirmtakas, japoniškas sedanas bus įkainotas maždaug 35 tūkst. eurų suma. Tuo tarpu „WRX STI“ versijos kaina turėtų perkopti 40 tūkst. eurų ribą.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų