Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Škoda“ kompanijos vadovas Winfriedas Vahlandas atskleidė keletą naujų detalių apie naujos kartos „Superb“, kuris ne vienerius metus buvo „Škoda“ flagmanas.
Kompanijos vadovas teigia, jog naujos kartos modelis išsiskirs „Škoda“ automobiliams nebūdingu ekstravagantišku dizainu. Tačiau pasirinkę drąsesnes kėbulo linijas, kompanijos inžinieriai buvo priversti atsisakyti dvigubo bagažinės dangčio. Pasak Winfriedo Vahlando, toks įrenginys yra per brangus.
Po maždaug penkerių metų pasirodysiantis naujos kartos modelis bus siūlomas tik su keturių cilindrų agregatais. „Škoda“ atsisakys pakankamai galingo šešių cilindrų motoro. Jį turėtų pakeisti 2 litrų darbinio tūrio variklis.
Naujos kartos modelis naudos „VAG“ koncerno „MQB“ modulinę platformą, kuri leis sumažinti kūrimo kaštus. „Škoda“ kompanijos vadovo teigimu, naujos kartos „Superb“ turės maždaug 50 procentų tokių pačių detalių kaip ir „Passat“, kurio debiutas numatytas šiemet.
„Škoda“ kompanijos vadovas Winfriedas Vahlandas atskleidė keletą naujų detalių apie naujos kartos „Superb“, kuris ne vienerius metus buvo „Škoda“ flagmanas.
Kompanijos vadovas teigia, jog naujos kartos modelis išsiskirs „Škoda“ automobiliams nebūdingu ekstravagantišku dizainu. Tačiau pasirinkę drąsesnes kėbulo linijas, kompanijos inžinieriai buvo priversti atsisakyti dvigubo bagažinės dangčio. Pasak Winfriedo Vahlando, toks įrenginys yra per brangus.
Po maždaug penkerių metų pasirodysiantis naujos kartos modelis bus siūlomas tik su keturių cilindrų agregatais. „Škoda“ atsisakys pakankamai galingo šešių cilindrų motoro. Jį turėtų pakeisti 2 litrų darbinio tūrio variklis.
Naujos kartos modelis naudos „VAG“ koncerno „MQB“ modulinę platformą, kuri leis sumažinti kūrimo kaštus. „Škoda“ kompanijos vadovo teigimu, naujos kartos „Superb“ turės maždaug 50 procentų tokių pačių detalių kaip ir „Passat“, kurio debiutas numatytas šiemet.