Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Porsche tikrai galima vadinti VAG koncerno brangakmeniu. Šis automobilių gamintojas ne tik neša didelį pelną, bet ir kuria svarbiausias technologijas, kuriomis vėliau galės naudotis Volkswagen, Škoda, Audi ir kiti koncernui priklausantys gamintojai.
Pradėkime nuo visiškai naujų benzininių variklių, kuriuos iš pradžių naudos naujos kartos Porsche Panamera. Jeigu pergyvenote dėl didelių Volkswagen detalių skaičiaus Porsche automobiliuose, galite daugiau nepergyventi. Naujieji V6 ir V8 motorai neturės nieko bendro su iki šiol matytais VAG koncerno specialistų sukurtais varikliais.
Pasak neoficialių šaltinių, naujuosius variklius bus galima suporuoti su galinių varomųjų arba keturių varomųjų ratų pavara. Kartu su naujais varikliais, naujos kartos Panamera naudos visiškai naują platformą, kuri bus pagaminta iš labai stipraus plieno ir aliuminio. Palyginus su dabar prekyboje esančiu modeliu, naujasis bus keliais šimtais kilogramų lengvesnis.
Ateityje šią platformą greičiausiai naudos ir Bentley, tačiau anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog D.Britanijoje įsikūręs automobilių gamintojas naudos Audi specialistų sukurtą platformą. Nors ji bus truputėlį sunkesnė, tačiau ji turėtų labiau atitikti Bentley poreikius.
Dar viena įdomi ir dar nepatvirtinta žinia. Pasak neoficialių šaltinių, Porsche svarsto galimybę Panamera modelių gamą praplėsti dviem naujais modeliais : dideliu ir ištaigingu kupė ir medžiaginį stogą turinčiu kabrioletu.
Naujos kartos Porsche Panamera bus pristatyta 2016 metais.
Porsche tikrai galima vadinti VAG koncerno brangakmeniu. Šis automobilių gamintojas ne tik neša didelį pelną, bet ir kuria svarbiausias technologijas, kuriomis vėliau galės naudotis Volkswagen, Škoda, Audi ir kiti koncernui priklausantys gamintojai.
Pradėkime nuo visiškai naujų benzininių variklių, kuriuos iš pradžių naudos naujos kartos Porsche Panamera. Jeigu pergyvenote dėl didelių Volkswagen detalių skaičiaus Porsche automobiliuose, galite daugiau nepergyventi. Naujieji V6 ir V8 motorai neturės nieko bendro su iki šiol matytais VAG koncerno specialistų sukurtais varikliais.
Pasak neoficialių šaltinių, naujuosius variklius bus galima suporuoti su galinių varomųjų arba keturių varomųjų ratų pavara. Kartu su naujais varikliais, naujos kartos Panamera naudos visiškai naują platformą, kuri bus pagaminta iš labai stipraus plieno ir aliuminio. Palyginus su dabar prekyboje esančiu modeliu, naujasis bus keliais šimtais kilogramų lengvesnis.
Ateityje šią platformą greičiausiai naudos ir Bentley, tačiau anksčiau buvo pasirodę pranešimų, jog D.Britanijoje įsikūręs automobilių gamintojas naudos Audi specialistų sukurtą platformą. Nors ji bus truputėlį sunkesnė, tačiau ji turėtų labiau atitikti Bentley poreikius.
Dar viena įdomi ir dar nepatvirtinta žinia. Pasak neoficialių šaltinių, Porsche svarsto galimybę Panamera modelių gamą praplėsti dviem naujais modeliais : dideliu ir ištaigingu kupė ir medžiaginį stogą turinčiu kabrioletu.
Naujos kartos Porsche Panamera bus pristatyta 2016 metais.