• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kad ir kaip keistai daugeliui tai skambėtų, tačiau „Lexus“ nėra pati populiariausia markė visoje Europoje. Nors naudotų automobilių rinkoje „Lexus“ yra pakankami dažnas reiškinys, tačiau naujų ratuočių pardavimai ne iš tolo neprimena sėkmės istorijos.
Praėjusiais metais „
Lexus“ senajame žemyne pardavė 44 944 naujus automobilius. Pavyzdžiui, Europos mėgstamiausias automobilis – „Volkswagen Golf“, per šių metų sausio mėnesį sugebėjo surasti 42 801 pirkėją. Jaučiate skirtumą?

Lexus NX“ yra populiariausias šios kompanijos modelis Europoje, tuo tarpu tradicinio sedano kėbulą turintiems automobiliams sekasi prasčiau. Ypač vidutinio dydžio „
Lexus GS“ – 5 serijos ar E klasės „Mercedes Benz“ konkurentui, kurio pardavimai verčia susiimti už galvos. 2017 metais „Lexus GS“ surado vos 1508 vairuotojus, kurie panoro įsigyti šį japonišką sedaną.
Japoniškų automobilių gamintojas norėdamas išspręsti šią problemą, balandžio 25 dieną oficialiai pristatys naujos kartos „Lexus ES“ sedaną, kuris Europoje turėtų pakeisti dėmesio stoka pasižymintį „GS“. Tad ko mes galime tikėtis iš naujo, vidutinio dydžio sedano?

Kad ir kaip keistai daugeliui tai skambėtų, tačiau „Lexus“ nėra pati populiariausia markė visoje Europoje. Nors naudotų automobilių rinkoje „Lexus“ yra pakankami dažnas reiškinys, tačiau naujų ratuočių pardavimai ne iš tolo neprimena sėkmės istorijos.
Praėjusiais metais „
Lexus“ senajame žemyne pardavė 44 944 naujus automobilius. Pavyzdžiui, Europos mėgstamiausias automobilis – „Volkswagen Golf“, per šių metų sausio mėnesį sugebėjo surasti 42 801 pirkėją. Jaučiate skirtumą?

Lexus NX“ yra populiariausias šios kompanijos modelis Europoje, tuo tarpu tradicinio sedano kėbulą turintiems automobiliams sekasi prasčiau. Ypač vidutinio dydžio „
Lexus GS“ – 5 serijos ar E klasės „Mercedes Benz“ konkurentui, kurio pardavimai verčia susiimti už galvos. 2017 metais „Lexus GS“ surado vos 1508 vairuotojus, kurie panoro įsigyti šį japonišką sedaną.
Japoniškų automobilių gamintojas norėdamas išspręsti šią problemą, balandžio 25 dieną oficialiai pristatys naujos kartos „Lexus ES“ sedaną, kuris Europoje turėtų pakeisti dėmesio stoka pasižymintį „GS“. Tad ko mes galime tikėtis iš naujo, vidutinio dydžio sedano?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lexus ES


Sprendžiant iš pirmosios nuotraukos, kurią oficialiai išplatino „Lexus“, naujasis modelis vizualiai bus panašus į kompanijos flagmaną – „
Lexus LS“. Akivaizdu, jog tai bus truputėlį mažesnė „LS“ sedano versija – ar tai blogai, ar tai gerai, nuspręs potencialūs „ES“ modelio pirkėjai.
Vis dėlto, jeigu esate galiniais ratais varomų automobilių entuziastas, liksite nusivylę, mat „ES“ bus gaminamas su priekinių ratų pavara. Galbūt modelių gamoje atsiras versija ir su visų keturių varančiųjų ratų pavara. Trumpai tariant – po „Lexus“ automobiliams būdingu dizainu slėpsis ta pati platforma, kurią naudoja „Toyota C-HR“, „Avalon“, „Auris“ ir kiti japoniškos markės modeliai.
Tikimasi, jog variklių gamoje bus hibridinė jėgainė ir tradicinis vidaus degimo variklis, kuris turėtų patenkinti daugelio vairuotojų poreikius.
Daugiau apie naująjį modelį sužinosime balandžio 25 dieną.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų