Be abejonės, daugiausiai diskusijų sukels automobilio išvaizda. Jeigu „i20“ pirmtakai priklausė nykių, santūrių automobilių kategorijai, tai naujoji modelio karta pabandys tai pakeisti. Ryškesnių, drąsesnių formų automobilis dabar neturėtų pasimesti bendrame automobilių sraute, o jeigu ir pasimes, nebebus toks blankus kaip „Volkswagen Polo“.
„Hyundai“ atsižvelgdama į augantį technologijų naudojimosi poreikį, į naujos kartos modelį pradės diegti multimedijos sistemą, kuri palaikys „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sąsajas. Naujoji multimedija taip pat leis naudotis „Bluelink“ sistema, kuri suteiks prieigą prie „Hyundai LIVE Services“ paslaugos. „Bluelink“ taip pat leidžia, pvz., nusiųsti ieškomą paskirties vietos adresą automobiliui iš išmaniojo telefono, nustatyti automobilio buvimo vietą, užrakinti jį nuotoliniu būdu ir pasitikrinti duomenis, pavyzdžiui, apie padangų slėgį ir ridą. Pirmuosius penkerius metus „Bluelink“ sistema naudojama nemokamai.
Jeigu jau prakalbome apie technologijas, verta paminėti, jog „i20“ galės būti navigacija su prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema (Navigation-based Smart Cruise Control, NSCC), kuri naudojasi automobilio navigacijos sistema, kad nuspėtų posūkius ir tiesias kelio atkarpas ir taip nustatytų saugų važiavimo greitį. NSCC sistema ir pagalbinė vairavimo autostradoje sistema (HDA) siūlomos kartu su navigacijos sistema bei prisitaikančia pastovaus greičio palaikymo sistema kaip papildomas „Comfort“ ir „Style“ lygio įrangos paketas.
Priekinio susidūrimo išvengimo pagalbos sistema (Forward Collision Avoidance Assist, FCA) buvo atnaujinta ir dabar gali aptikti ne tik automobilius, bet ir pėsčiuosius bei dviratininkus. Naujajame „i20“ yra ir pagalbos iškvietimo sistema „eCall“, leidžianti keleiviams susisiekti su bendrosios pagalbos centru vieno mygtuko paspaudimu. Sistema aktyvinama automatiškai, jei suveikia automobilio saugos pagalvės. Naujojo „Hyundai i20“ modeliuose kaip standartinė įranga įdiegtos FCA ir „eCall“ sistemos.
Visų „i20“ modelių saugos įrangos asortimente taip pat yra važiavimo juostos laikymosi sistema (Lane Keep Assist, LKA), vairuotojo dėmesingumo įspėjimo sistema (Driver Attention Warning, DAW) ir tolimųjų šviesų pagalbos sistema (High Beam Assist, HBA).
„Hyundai i20“ variklių dabar pirmą kartą siūloma 48 V lengvojo hibrido sistema, kuri 3–4 proc. sumažina automobilio degalų sąnaudas ir CO2 emisiją. Lengvojo hibrido sistema Lietuvoje siūloma su 120 AG 1,0 T-GDi benzininiu varikliu ir su dvigubos sankabos automatine pavarų dėže 7-DCT.
Taip pat siūlomas 100 AG 1,0 T-GDi benzininis variklis be lengvojo hibrido sistemos, su kuriuo automobilyje naudojama automatinė pavarų dėžė 7-DCT arba 6 greičių mechaninė pavarų dėžė. Trečiasis variantas - keturių cilindrų 84 AG 1,2 litro „MPi“ variklis su penkių greičių mechanine pavarų dėže.
Naujasis „Hyundai i20“ į Lietuvą atkeliaus 2020 m. lapkričio mėn.