„BMW“ norėdama neatsilikti nuo konkurentų, naująjį modelį aprūpins „xDrive“ - keturių varančiųjų ratų sistema. Įprastai, automobilis į kelią kibsis su visais keturiais ratais, tačiau pasirinkus „2WD“ režimą, automobilis taps varomas galiniais ratais. Visai kaip „Mercedes Benz E 63 AMG“.
„BMW M“ divizijos specialistai naująjį modelį taip pat aprūpino „Active M“ vardu pavadintu diferencialu, kuris variklio galią tolygiai paskirsto tarp galinių arba visų keturių varančiųjų ratų.
Iki oficialios naujos kartos „BMW M5“ premjeros liko visai nedaug - vos keletas mėnesių.
Kol „BMW M“ divizijos specialistai pluša tobulindami būsimo modelio prototipus, automobilių gamintojos atstovai atskleidė keletą įdomesnių detalių apie sedaną, kurio debiuto laukia visas automanų pasaulis.
Naujos kartos „BMW M5“ bus komplektuojamas su laiko patikrintu 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys dvi turbinos. Šių pagalbininkų pagalba benzininis motoras išvystys maždaug 600 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą. Jis bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, kuri, gamintojo teigimu, automobiliui leis iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3,5 sekundės.
Iki oficialios naujos kartos „BMW M5“ premjeros liko visai nedaug - vos keletas mėnesių.
Kol „BMW M“ divizijos specialistai pluša tobulindami būsimo modelio prototipus, automobilių gamintojos atstovai atskleidė keletą įdomesnių detalių apie sedaną, kurio debiuto laukia visas automanų pasaulis.
Naujos kartos „BMW M5“ bus komplektuojamas su laiko patikrintu 4,4 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuriam kompaniją palaikys dvi turbinos. Šių pagalbininkų pagalba benzininis motoras išvystys maždaug 600 arklio galių ir 700 Nm sukimo momentą. Jis bus suporuotas su 8 laipsnių automatine pavarų dėže, kuri, gamintojo teigimu, automobiliui leis iki 100 km/val. įsibėgėti per mažiau nei 3,5 sekundės.