Naujojo „Audi A6“ lietimui jautri MMI valdymo sistema yra pavyzdinė kalbant apie intuityvų valdymą ir itin pažangias pritaikymo galimybes. Automobilio parametrų nustatymai itin tiksliai parenkami kiekvienam vairuotojui ir galima išsaugoti net septynis skirtingus profilius, kuriuose galima parinkti iki 400 individualių nustatymų. Naujasis „Audi A6“ siūlo itin daug jungiamumo sprendimų, užtikrinančių maksimalų saugumą, patogumą ir pritaikymą vartotojui.
Pirkėjams bus pasiūlyta dar daugiau komforto, ramybės ir saugumo tolimose ir trumpose kelionėse – turėdamas naujausias vairuotojo pagalbines sistemas, „Audi A6“ yra etaloninis verslo klasės automobilis. Šios sistemos apima ir naująją nuotolinio automobilio statymo aikštelėse bei garažuose sistemą, kuri taps prieinama jau šiais metais – naudojantis telefone esančia „myAudi“ programa bus galima nustatyti, kad automobilis pats įvažiuotų ar išvažiuotų iš stovėjimo vietos arba garažo. Vairuotojo pagalbinės sistemos apima ir naują važiavimo sankryžose pagalbą, taip pat prisitaikančią važiavimo pagalbą, kuri ne tik palaiko greitį ir atstumą, bet ir švelniai koreguoja važiavimą eismo juosta. Taupyti degalus padeda taupaus važiavimo pagalba.
Naujasis „Audi A6“ yra dar sportiškesnis už ankstesnį modelį – tai užtikrino pažangūs pakabos sprendimai. Standartinės progresyvios ir sportiškos vairo sistemos atsakas tapo dar tikslesnis, kai ratai pasukami didesniu kampu, o nauja pakabos sistema užtikrina dar intuityvesnį automobilio valdymą. Naujasis A6 yra manevringas mieste, tiksliai valdomas užmiesčio keliuose ir komfortiškas greitkeliuose – tą pasiekti leidžia dinaminė visų vairuojamųjų ratų sistema.
Naujasis A6 yra tikras naujosios „Audi“ išvaizdos ambasadorius. Įspūdingo silueto, aštrių briaunų ir atletiškų kėbulo linijų verslo klasės sedanas neslepia savo charakterio: jis yra sportiškas ir elegantiškas, itin pažangus ir rafinuotas. Jo išvaizda išsiskiria puikiai subalansuotomis proporcijomis – ilgu variklio gaubtu, dideliu atstumu tarp ašių ir trumpais atstumais nuo ratų iki priekio ir galo. Išraiškingos ratų arkos pabrėžia „Audi“ visų varančiųjų ratų „quattro“ pavaros genus.
Lietuvoje naujasis „Audi A6“ siūlomas su dviem galingais varikliais – 3,0 TFSI su 360 AG ir 3,0 TDI su 286 AG. Visi varikliai turės dalinę hibridinę technologiją (MHEV) ir atitiks visus patogumo ir efektyvumo standartus. Kitų variklių pasirinkimas bus prieinamas šių metų gale – kitų metų pradžioje.
Lietuvoje esančiuose Audi salonuose naujojo „Audi A6“ kaina prasideda nuo 56 800 eurų.