Šis sprendimas taip pat padėtų „Alfa Romeo“ markės automobiliams atitolti nuo „Fiat“ produktų ir padidinti visiškai naujos platformos atsiperkamumą. Kadangi „FCA“ koncernas į naująjį „Alfa Romeo“ atgaivinimo planą ruošiasi investuoti kelis milijardus eurų, italai tikrai žino kokiais būdais kuo greičiau atgauti investuotus pinigus.
Jeigu „Alfa Romeo Giulietta“ apsirūpins galinių varančiųjų ratų pavara, labai tikėtina, jog ateityje pasirodysianti sportiška „QV“ versija gaus keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri leistų kibti į atlapus patiems geriausiems sportiškiems hečbekams. Tokiems kaip „Audi RS3“ ar „Mercedes Benz A45 AMG“.
Visiškai nauja „Giulietta“ pasirodys 2017 metais ir kainuos nuo maždaug 25 - 27 tūkst. eurų.
Šiais metais „Alfa Romeo“ pristatys keletą naujienų. Kovo mėnesį, pagaliau, itališkų automobilių gamintoja pristatys žemiškesnes „Giulia“ modelio versijas ir atnaujintus „MiTo“ bei „Giulietta“ automobilius. Tačiau pasak „FCA“ koncerno dizainerio, Alberto Dillilo, šiemet pasirodysiančios atnaujintos „Giulietta“ laukia kardinalūs pasikeitimai.
Alberto Dillilo teigimu, naujos kartos „Alfa Romeo Giulietta“ bus sukurta ant sutrumpintos „Giulia“ sedano platformos. Paklaustas, ar naujasis kompaktiškas hečbekas taip pat paveldės galinių varančiųjų ratų pavarą, talentingas dizaineris ištarė - „Negaliu nieko patvirtinti, tačiau techniškai - tai įmanoma.“
Pasaulyje, kuriame pagrindiniai „Alfa Romeo Giulietta“ konkurentai pirkėjus vilioja tik su priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavaromis, nenustebtume, jeigu radikalių pokyčių siekiantis gamintojas iš Italijos nuspręstų naujos kartos „Giulietta“ aprūpinti galiniais varomaisiais ratais.
„Audi A3“ ir A klasės „Mercedes Benz“ jau kurį laiką pirkėjus džiugina priekiniais varomaisiais ratais, tuo tarpu 1 serijos „BMW“ hečbekas artimiausioje ateityje atsisakys klasikinės komponuotės ir į priekį kelią skinsis priekinių varomųjų ratų dėka.
Šiais metais „Alfa Romeo“ pristatys keletą naujienų. Kovo mėnesį, pagaliau, itališkų automobilių gamintoja pristatys žemiškesnes „Giulia“ modelio versijas ir atnaujintus „MiTo“ bei „Giulietta“ automobilius. Tačiau pasak „FCA“ koncerno dizainerio, Alberto Dillilo, šiemet pasirodysiančios atnaujintos „Giulietta“ laukia kardinalūs pasikeitimai.
Alberto Dillilo teigimu, naujos kartos „Alfa Romeo Giulietta“ bus sukurta ant sutrumpintos „Giulia“ sedano platformos. Paklaustas, ar naujasis kompaktiškas hečbekas taip pat paveldės galinių varančiųjų ratų pavarą, talentingas dizaineris ištarė - „Negaliu nieko patvirtinti, tačiau techniškai - tai įmanoma.“
Pasaulyje, kuriame pagrindiniai „Alfa Romeo Giulietta“ konkurentai pirkėjus vilioja tik su priekinių arba keturių varančiųjų ratų pavaromis, nenustebtume, jeigu radikalių pokyčių siekiantis gamintojas iš Italijos nuspręstų naujos kartos „Giulietta“ aprūpinti galiniais varomaisiais ratais.
„Audi A3“ ir A klasės „Mercedes Benz“ jau kurį laiką pirkėjus džiugina priekiniais varomaisiais ratais, tuo tarpu 1 serijos „BMW“ hečbekas artimiausioje ateityje atsisakys klasikinės komponuotės ir į priekį kelią skinsis priekinių varomųjų ratų dėka.