Nepaisant pakankamai konservatyvių automobilio kėbulo linijų, naujos kartos 7 seriją galima drąsiai vadinti išmaniu automobiliu. Pradėkime nuo pačių paprasčiausių detalių - radiatoriaus grotelių.
Įprastuose automobiliuose pro jas patenkantis oras aušiną variklį, tačiau į naujos kartos 7 serijos „BMW“ sumontuotos grotelės automatiškai prasiveria arba užsidaro pagal tai, kiek oro reikia paduoti varikliui aušinti.
Viena svarbiausių technologinių naujovių - įvairiausius parametrus galima keisti ne tik lietimui jautraus ekrano pagalba, bet ir atliekant tam tikrus gestus. Piršto judesiu galima pagarsinti arba nutylinti garso sistemą, atsiliepti į skambutį, pakeisti kitus automobilio parametrus.
Taip pat reikėtų paminėti dar vieną technologiją - autonominio parkavimo galimybė. Vairuotojas gali pastatyti automobilį ar jį išvaryti iš parkavimo vietos nesėdėdamas už vairo – tiesiog paliesdamas automobilio rakte integruotą lietimui jautrų ekraną.
Vis dėlto, gausus kiekis technologijų nepakeitė 7 serijos „BMW“ paskirties. Tai - vis dar, prabangus sedanas kurį į priekį varo ne oras ar ratuke besisukantis žiurkėnas, o varikliai.
130 kilogramų lengvesnį automobilį į priekį gena 4.4 litro benzininis arba 3.0 litrų darbinio tūrio dyzelinis. Pastarasis motoras džiugins puikiomis dinaminėmis savybėmis. 100 kilometrų jis suvartos tik 4.9 litro dyzelino, o iki 100 km/val. jis įsibėgės tik per 6.1 sekundės.