Naujasis „Mazda2“ modelis Europoje bus pristatytas kartu visiškai nauju 1,5 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu „SKYAKTIV-D 1.5“ bei skirtingų galių benzininiu 1,5 litro darbino tūrio „SKYAKTIV-G 1.5“ . Kartu su „SKYACTIV“ kėbulu, važiuokle bei mechanine ar automatine pavarų dėže, naujieji „Mazda2“ modeliai turės inovatyvią „MZD Connect“ automobilio ryšio sistemą, savo klasėje pirmaujančią „ACTIVESENSE“ aktyvaus saugumo technologiją bei išskirtinai erdvų, rafinuotą interjerą.
Pirmieji „Mazda2“ automobiliai pasirodė 1996 metais. Per tą laiką visame pasaulyje dėl savo išskirtinio patikimumo ir aukštos liekamosios vertės vertinamų „Mazda2“ automobilių parduota daugiau nei 2,4 milijono vienetų. Ankstesnės kartos „Mazda2“ pripažintas „Pasaulio metų automobiliu 2008 m.“ Šiandien naujoji „Mazda2“ karta į itin kompaktiškų automobilių rinką atpučia dar vieną jaudinančio vairavimo vėjo gūsį.
Japonijos koncernas „Mazda“ šiandien Japonijoje oficialiai parodė naujos kartos „Mazda2“, tenykštėje rinkoje žinomos „Demio“ vardu. Tai – jau ketvirtasis „Mazda“ modelių gamos narys, siūlantis SKYACTIV technologijų komplektą ir pasižymintis stulbinamu, šviežia energija spinduliuojančiu „KODO – Soul of Motion“ dizainu. Europos rinkai bus pasiūlytas ir visiškai naujas mažo darbinio tūrio SKYACTIV dyzelinis variklis.
Naujoji „Mazda2“ karta – mažos klasės aukso pjūvis, automobilis, kuriame su puikiomis eksploatacijos savybėmis dera ekonomiškumas, saugumas ir „Mazda“ vairavimo malonumas. Tikimasi, kad „Mazda2“ pakartos vyresniųjų giminaičių – „Mazda CX-5“, „Mazda6“ ir „Mazda3“ – sėkmę Japonijoje ir užsienio rinkose. „Mazda“ taip pat prognozuoja, kad naujos kartos „Mazda2“ automobiliuose siūloma technologijų ir ergonomikos sintezė kilstelės didžiausią Europos rinkos dalį užimančio B segmento kokybės reikalavimų kartelę.
Japonijos koncernas „Mazda“ šiandien Japonijoje oficialiai parodė naujos kartos „Mazda2“, tenykštėje rinkoje žinomos „Demio“ vardu. Tai – jau ketvirtasis „Mazda“ modelių gamos narys, siūlantis SKYACTIV technologijų komplektą ir pasižymintis stulbinamu, šviežia energija spinduliuojančiu „KODO – Soul of Motion“ dizainu. Europos rinkai bus pasiūlytas ir visiškai naujas mažo darbinio tūrio SKYACTIV dyzelinis variklis.
Naujoji „Mazda2“ karta – mažos klasės aukso pjūvis, automobilis, kuriame su puikiomis eksploatacijos savybėmis dera ekonomiškumas, saugumas ir „Mazda“ vairavimo malonumas. Tikimasi, kad „Mazda2“ pakartos vyresniųjų giminaičių – „Mazda CX-5“, „Mazda6“ ir „Mazda3“ – sėkmę Japonijoje ir užsienio rinkose. „Mazda“ taip pat prognozuoja, kad naujos kartos „Mazda2“ automobiliuose siūloma technologijų ir ergonomikos sintezė kilstelės didžiausią Europos rinkos dalį užimančio B segmento kokybės reikalavimų kartelę.