Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mercedes Benz atnaujinti variklių gamą stengiasi po truputėlį. Iš pradžių vienas variklis montuojamas tik į vieną modelį, tačiau laikui bėgant jis pasirodo visuose Mercedes Benz gaminamuose modeliuose.
Štai, kad ir 3 litrų, šešių cilindrų agregatas, kuris neseniai buvo pradėtas montuoti į E klasės modelių šeimą. Nors ant automobilio švyti „E 400“ ženkliukas, tačiau jis neturi nieko bendro su variklio darbiniu tūriu.
Dvejas turbinas turintis motoras išvysto 333 arklio galias ir E klasės sedaną iki 100 km/val. priverčia įsibėgėti per 5,3 sekundės. Tačiau ar gamintojo pateikti duomenys yra tikslūs?
Automobilio raktelius gavęs žmogus teigia, kad ne. Kad ir kaip stengtųsi, tačiau „E 400“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo ne greičiau nei per 5,6 - 5,7 sekundės.
Ar Mercedes naujasis variklis bus pripažintas tarp markės gerbėjų? Parodys laikas.
Mercedes Benz atnaujinti variklių gamą stengiasi po truputėlį. Iš pradžių vienas variklis montuojamas tik į vieną modelį, tačiau laikui bėgant jis pasirodo visuose Mercedes Benz gaminamuose modeliuose.
Štai, kad ir 3 litrų, šešių cilindrų agregatas, kuris neseniai buvo pradėtas montuoti į E klasės modelių šeimą. Nors ant automobilio švyti „E 400“ ženkliukas, tačiau jis neturi nieko bendro su variklio darbiniu tūriu.
Dvejas turbinas turintis motoras išvysto 333 arklio galias ir E klasės sedaną iki 100 km/val. priverčia įsibėgėti per 5,3 sekundės. Tačiau ar gamintojo pateikti duomenys yra tikslūs?
Automobilio raktelius gavęs žmogus teigia, kad ne. Kad ir kaip stengtųsi, tačiau „E 400“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo ne greičiau nei per 5,6 - 5,7 sekundės.
Ar Mercedes naujasis variklis bus pripažintas tarp markės gerbėjų? Parodys laikas.