Kompaktiškesnis, erdvesnis, efektyvesnis
Naujojo „SEAT Ibiza“ kūrėjai pasirūpino erdvesniu, patvaresniu ir saugesniu interjeru. Naujosios kartos modelis yra net 87 mm platesnis, 2 mm trumpesnis ir vienu milimetru žemesnis už savo pirmtaką. Visi šie pokyčiai padeda sukurti galingo automobilio įvaizdį, kuris, dėl naujosios MQB AO platformos, sugeba tą galią pagrįsti.
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, naujosios „Ibiza“ atstumas tarp ratųgale yra 60 mm didesnis, priekyje – 48 mm. Atstumas tarp ašių siekia 2 564 mm (95 mm didesnis). Šio sprendimo rezultatas – patogesnis, erdvesnis viduje ir kompaktiškesnis išorėje automobilis. Erdvė kojoms padidėjo 35 mm, o erdvė galvai – 24 mm priekyje ir 17 mm gale. 42 mm platesnės sėdynės leidžia naujajam „Ibiza“ tapti vienu komfortiškiausių ir erdviausių savo klasės atstovų.
Bagažinės talpa padidėjo 63 litrais – dabar ji siekia 355 l ir yra viena didžiausių savo klasėje. Bagažinės anga tapo žemesnė. Šis kūrėjų sprendimas įrodo, kad SEAT žino, kaip sujungti dizainą ir funkcionalumą.
Visi naujojo „SEAT Ibiza“ varikliai atitinka „Euro6“ ekologijos standartus, pasižymi ekonomiškumu bei žemu emisijų lygiu. Būsimieji pirkėjai gali rinktis vieną iš trijų aliuminio bloką turinčių benzininių variklių. Pirmasis iš jų – 1.0 l TSI trijų cilindrų variklis, pasižymintis 95 arba 115 AG galia ir turintis turbokompresorių, tarpinio oro aušinimą ir tiesioginio įpurškimo sistemą. Naująjį1,5 l TSI keturių cilindrų 150 AG variklį pirkėjai galės rinktis nuo 2017 metų pabaigos. Taupusis 1,6 l TDI dyzelinis variklis turės tris versijas: 80, 95 ir 115 AG. MQB AO platforma leidžia naujajam „SEAT Ibiza“ turėti CNG dujomis varomą 1,0 TSI variklį, pasižymintį 90 AG galia. SEAT yra pirmasis gamintojas, galintis pasiūlyti tokį variklį šioje klasėje. Mechaninės greičių dėžės gerbėjai galės rinktis 5 pavarų mechaninę transmisiją, kuri yra derinama su 95 AG ir mažesniais varikliais, arba 6 pavarų transmisija bus derinama su galingesniais motorais. „SEAT Ibiza“ taip pat galės pasiūlyti dvigubos sankabos DSG 7 pavarų transmisiją.
Už automobilio dinamiškumą, riedėjimo kokybę ir komfortą reikėtų ypatingai padėkotai naujajai MQB AO platformai ir 30 proc. didesniam kėbulo standumui. Naujoji „SEAT Ibiza“ turi funkcionalumu pasižyminčią penkiadurę modelio versiją bei sportiškesnės išvaizdos 3 durų modelį. Naujausios kartos „Ibiza“ gali pasigirti dideliu kokybiniu šuoliu mažinant vibracijas ir triukšmo lygį. Dinamiškas mieste, manevringas įveikiant posūkius ir komfortabilus ilgose kelionėse – viso to galima tikėtis iš naujosios „Ibiza“.
Keturi įrangos paketai ir naujausios technologijos
Naujasis „SEAT Ibiza“ gali pasiūlyti keturis skirtingus įrangos paketus. Standartinės „Reference“ įrangos paketą seka „Style“ apdailos paketas bei du aukštesnio lygio paketai – FR ir „XCellence“.
FR paketui priklausanti įranga užtikrina automobilio dinamiškumą, modernumą bei malonumą vairuoti. Išskirtiniai dizaino elementai, tokie, kaip galinis difuzorius, išskirtinės išvaizdos priekinis bamperis, sportinė pakaba ir pritrenkianti juoda kėbulo spalva nepaliks abejingų net pačių išrankiausių.
„XCellence“ apdailos paketo pagrindinis tikslas – pasiekti naujus klientus, ieškančius išskirtinio dizaino, derinamo su moderniausia įranga bei technologijomis.
Abu prabangiausius įrangos paketus turintys modeliai kainuos vienodai ir bandys patenkinti skirtingų vairuotojų poreikius: FR versija bus skirta tiems, kurie ieško sportiškesnio automobilio, o „XCellence“ bandys pavergti patogių, elegantiškų ir moderniausias technologijas turinčių automobilių gerbėjus.
Būsimieji FR ir „XCellence“ savininkai gali tikėtis LED interjero apšvietimo. Jis bus dviejų spalvų: raudonas ir baltas. Pagrindinis LED apšvietimo tikslas nėra estetika. LED technologija užtikrina geresnę apšvietimo kokybę, taupo energiją ir bei padeda taupyti degalus. „Full LED“ žibintai (dienos šviesos, prietaisų skydelio apšvietimo, indikatoriai ir galiniai priešrūkiniai žibintai) yra naujovė šioje klasėje.
FR paketui priklauso standesnė pakaba ir dviejų vairavimų režimų („Normal“ ir „Sport“) pasirinkimo galimybė. „XCellence“ tokias galimybes galės pasiūlyti šiek tiek vėliau.
„Ibiza“ šeimininkams vairuoti saugiau patogiau padės tokios saugumo technologijos, kokias turi „Leon“ ir „Ateca“ modeliai, pavyzdžiui, „Front Assist“, „Traffic Jam Assist“, „Adaptive Cruise Control“, „Keyless Entry“ sistemos, variklį užvedantis „Start/Stop“ mygtukas, naujos kartos parkavimo jutikliai ir galinio vaizdo kamera, 8 colių lietimui jautrus ekranas. Tai pirmas kartas, kai „SEAT Ibiza“ turi didžiulį funkcionalų 8 colių lietimui jautrų ekraną, moderniausias technologijas ir tokį harmoningą interjerą.
Būsimiems naujojo „Ibiza“ šeimininkams patiks bevielis mobiliųjų įrenginių kroviklis, GSM stiprintuvas bei galimybė prijungti savo mobilųjį telefoną naudojantis „Apple Car Play“, „Android Auto“ arba „Mirror Link“ technologijomis. SEAT kompanija yra įsipareigojusi tapti pirmaujančia automobilių gamintoja, kuri gali pasiūlyti moderniausius komunikacijos ir mobilumo sprendimus.
SEAT ir partnerio, „Beatsaudio“ kompanijos, bendro darbo rezultatas – nepakartojami muzikos garsai, kuriais gali mėgautis „Ibiza“ vairuotojas ir keleiviai. Garso sistemai priklauso skaitmeninis signalų procesorius (DAP), 7 aukščiausios klasės garsiakalbiai ir 300 W stiprintuvas.
MQB AO platforma
Naujausias „Volkswagen Group“ technologijų evoliucijos pavyzdys – MQB („Modular Quer Baukasten“) platforma, kuri didina gamybos lankstumą bei sprendimų įgyvendinimo patikimumą, gaminant įvairiausius modelius. Pastaraisiais metais SEAT skyrė didžiules investicijas, gamybos linijos „Line 1“ Martorelio gamykloje pritaikymui naujajai MQB AO platformai. SEAT yra pirmoji „Volkswagen Group“ grupės narė, pradėjusi naudoti šią technologiją.
Kurdami naująjį „Ibiza“ modelį inžinieriai nusprendė padidinti pagal „Hot-Forming“ technologiją sukurtų detalių skaičių. Ši technologija padeda sumažinti svorį, padidina kėbulo tvirtumą, lemia mažesnes degalų sąnaudas bei geresnes eksploatacines savybes.
Dizainas: naujos kartos SEAT DNR
Dėl savo ilgos, 3 dešimtmečius trunkančios gyvavimo istorijos ir garbingos pozicijos svarbiausių SEAT modelių trejetuke, penktosios kartos „Ibiza“ dizainas tapo tikru iššūkiu jo kūrėjams. Jis turėjo būti jaunatviškas ir modernus, tačiau harmoningas ir lengvai atpažįstamas. Vis dėlto kūrėjams pavyko įgyvendinti savo tikslus, ir dabar galime džiaugtis tobulomis proporcijomis, tvirtu charakteriu ir dinamiška išvaizda pasižyminčiu naujuoju modeliu. Jis ne tik atspindi tradicinius SEAT dizaino bruožus, bet ir perkelia juos į aukštesnį lygį.
Žvelgiant į automobilio priekį dėmesys krypta į trikampius „Full LED“ dienos šviesos žibintus, o dienos šviesos žibintų grafika neleidžia abejoti, kad tai – tikras SEAT šeimos atstovas. Prekinio ženklo logotipas išdidžiai įsitaisęs ne tik ant priekinių grotelių, bet ir subtiliai pasislėpęs po dviem linijomis ant variklio dangčio. X formos dizainas suteikia automobiliui vizualaus dinamiškumo ir stabilumo.
Ilgesnė ratų bazė ir langų forma akcentuoja naujas „Ibiza“ eksterjero proporcijas. Automobilio kėbulas – puikus įrodymas, kaip gali derėti aštrios linijos ir nugludinti paviršiai. Elegancijos suteikia 18 colių dydžio ratlankiai. Pirkėjai galės rinktis juos iš 2 spalvų.
Automobilio galas – tipiškai būdingas ankstesniems „Ibiza“ modeliams. Galiniai žibintai „apkabina“ automobilį bei prisideda prie automobilio aerodinamiškumo. Tvirtos bagažinės linijos ir bamperiai vizualiai platina automobilį, suteikia jo dizainui vientisumo. FR apdailai priklauso dar sportiškesnį charakterį atskleidžiančios detalės. Veržlių sielų savininkams turėtų patikti FR apdailai priklausantys sportiški išmetamieji vamzdžiai. „XCellence“ apdailos paketas siūlo rafinuotumu ir elegancija dvelkiančias chromo detales.
Kai kurias interjero dizaino tendencijas „Ibiza“ „pasiskolino“ iš „Leon“ ir „Ateca“ modelių, tačiau įgyvendino jas naujoviškai. Labiau ištemptos, techniškesnės ir preciziškesnės linijos, lengvesnės proporcijos suteikia automobiliui elegancijos, jaunatviškumo, dinamiškumo įspūdį ir užtikrina kokybę. Ypatingas kūrėjų dėmesys buvo skiriamas horizontalioms proporcijoms, įskaitant didesnę centrinę konsolę. Savo sprendimais kūrėjai siekė sukurti ergonomiškesnę ir saugesnę aplinką. Pagrindinis jų tikslas buvo sukurti tobulą erdvės ir komforto proporciją.
Visi jungikliai ir valdymo įrenginiai patogiai sudėlioti aplink vairuotoją. Visas reikalingas funkcijas intuityviai ir patogiai galintis valdyti vairuotojas neatitraukia dėmesio nuo kelio ir taip sumažina nelaimingų atsitikimų riziką. Kaip ir naujuosiuose „Leon“ ir „Ateca“, taip ir „Ibiza“ modelyje „Start/Stop“ mygtukas yra toje pačioje vietoje – į kairę pusę nuo pavarų dėžės.
Neatsilikdamas nuo kitų SEAT šeimos narių „Ibiza“ siūlo plačias individualios aplinkos sukūrimo galimybes. Pavyzdžiui, vairuotojas gali pasirinkti interjero apšvietimo spalvą. Būsimieji šeimininkai taip pat galės džiaugtis 8 colių lietimui jautriu ekranu ir „Full Link“ ryšių sistemos privalumais. „Air Care“ filtras pasirūpins, kad į saloną nepatektų jokie alergenai.
Stulbinantis dizainas, dinamiškas elgesys, kokybė, stabilumas, patikimumas, interjero kokybė, saugumas, ergonomiškumas, erdvumas – visas šias savybes „SEAT Ibiza“ yra pasiruošusi dovanoti kiekvienos kelionės metu.