Rinkimų komisija įvertino „Yaris“ hibridinę technologiją dėl nuoseklaus ir tolygaus važiavimo, nedidelių emisijų ir patrauklios automobilio kainos. Tai pagrindiniai veiksniai, kodėl net 80 proc. nupirktų „Yaris“ yra hibridiniai.
Naujasis „Yaris“ buvo giriamas ir dėl dizaino, dinamiškų savybių bei aukščiausios klasės saugumo technologijų.
Be to, Europos metų automobilio rinkimų komisija įvertino „Toyota“ sėkmę vėl įžiebus aistrą karštiesiems hečbekams visoje Europoje su neseniai išleistu „GR Yaris“.
Europos metų automobilio 2021 titulas „Yaris“ buvo skirtas praėjus vos kelioms dienoms po to, kai modelis buvo pripažintas geriausiai parduodamu automobiliu Europoje. Tai ženklas, kad europiečiai neabejotinai sutinka su rinkimų komisijos įvertinimu.
Mattas Harrisonas, „Toyota Motor Europe“ vykdomasis viceceprezidentas, neslėpė, kad šis apdovanojimas – didžiulė garbė Japonijos automobilių gamintojui ir dėkojo komisijai už jos sprendimą ir pripažinimą.
„Taip pat norėčiau pasinaudoti proga ir paminėti didžiulę aistrą, su kuria dirba mūsų komandos Europoje ir Japonijoje. Tai geriausias kada nors sukurtas „Yaris“, kuris, kaip ir norėjo Akio Toyoda, mūsų klientų veiduose sukelia šypseną“, – sakė jis.
„Toyota“ modeliai Europos metų automobilio titulus yra pelnę triskart. „Yaris“ šį garbingą apdovanojimą gavo 2000-aisiais, „Prius“ garbė teko 2005-aisiais, o naujasis „Yaris“ pakartojo giminaičių sėkmę 2021-aisiais.
Suskaičiavus komisijos balus, galutinis TOP7 atrodė štai taip:
- Toyota Yaris – 266 balai
- Fiat 500 – 240 balų
- Cupra Formentor – 239 balai
- Volkswagen ID.3 – 224 balai
- Škoda Octavia – 199 balai
- Land Rover Defender – 164 balai
- Citroen C4 – 143 balai
- 1