• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors pastaruoju metu labai dažnai girdime apie prastą „PSA“ koncerno finansinę būklę, tačiau šio koncerno inžinieriai nesnaudžia ir dirba prie inovatyvių projektų ir naujų modelių kūrimo.
Jau netrukus, prancūzai pademonstruos pirmąjį „208“ mažylio hibridinę modifikaciją. Pasak kompanijos inžinierių, norėdami sumažinti ir taip lengvo automobilio svorį, A statramstyje slypės anglies pluoštas, kelios kėbulo detalės taip pat bus pagamintos iš anglies pluošto. Degalų bakas buvo sumažintas net iki 20 litrų. Šie ir kiti pakeitimai leido automobilio svorį sumažinti iki neįtikėtinų 775 kilogramų.
Automobilio ratus suks mažytis trijų cilindrų benzininis variklis. Mūsų žiniomis, naujasis motoras veiks Atkinsono ciklu. Tokiu būdu į variklio darbo režimą įnešama asimetrija,  įsiurbimo ir suspaudimo fazės lieka trumpesnės, o degimo ir išmetimo pailginamos. Šitaip pakeitus variklio darbą, yra geriau išnaudojama degimo energija ir tokiu būdu taupomas kuras.
„Peugeot“ teigia, jog naujasis variklis dinamišku prilygs „208 GTI“ modeliui, o kuro sąnaudomis pačiam ekonomiškiausiam dyzeliniui varikliui.
Bus įdomu išvysti naują „Peugeot“ eksperimentą iki kurio debiuto liko laukti jau nedaug.

Nors pastaruoju metu labai dažnai girdime apie prastą „PSA“ koncerno finansinę būklę, tačiau šio koncerno inžinieriai nesnaudžia ir dirba prie inovatyvių projektų ir naujų modelių kūrimo.
Jau netrukus, prancūzai pademonstruos pirmąjį „208“ mažylio hibridinę modifikaciją. Pasak kompanijos inžinierių, norėdami sumažinti ir taip lengvo automobilio svorį, A statramstyje slypės anglies pluoštas, kelios kėbulo detalės taip pat bus pagamintos iš anglies pluošto. Degalų bakas buvo sumažintas net iki 20 litrų. Šie ir kiti pakeitimai leido automobilio svorį sumažinti iki neįtikėtinų 775 kilogramų.
Automobilio ratus suks mažytis trijų cilindrų benzininis variklis. Mūsų žiniomis, naujasis motoras veiks Atkinsono ciklu. Tokiu būdu į variklio darbo režimą įnešama asimetrija,  įsiurbimo ir suspaudimo fazės lieka trumpesnės, o degimo ir išmetimo pailginamos. Šitaip pakeitus variklio darbą, yra geriau išnaudojama degimo energija ir tokiu būdu taupomas kuras.
„Peugeot“ teigia, jog naujasis variklis dinamišku prilygs „208 GTI“ modeliui, o kuro sąnaudomis pačiam ekonomiškiausiam dyzeliniui varikliui.
Bus įdomu išvysti naują „Peugeot“ eksperimentą iki kurio debiuto liko laukti jau nedaug.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų