Pirmieji bandymai užsienyje parodė, kad „Discovery Sport“ visiškai atitinka kūrėjų sumanymą paslėpti patyrusį žygeivį po vakarėlių pažibos uniforma. Šis automobilis tiesiog ištrina liniją tarp vadinamųjų miesto visureigių ir klasikinių SUV, kuriems gabumai bekelėje buvo tiesiog privalomi. Jame išnyko ir anksčiau gana ryškus skirtumas „Land Rover“ modelių gamoje – „Discovery Sport“ yra neabejotinas „premium“ segmento atstovas, kaip ir „Range Rover“ ar „Evoque“.
Tiesa, smarkiai pasilypėjęs suvokiamos kokybės ir išvaizdos vertinimo laipteliais, „Discovery Sport“ vis dar išlieka itin demokratiškų kainų draugijoje.
„Inchcape Motors“ paprasčiausią versiją „Discovery TD4 S“ su ekonomišku 2,2 litro darbinio tūrio dyzeliniu varikliu 150 AG varikliu siūlys už 36 000 eurų (124 301 litas). Startinis mokestis už versiją „SD 4 S“ su 2,2 litro darbinio tūrio benzininiu 190 AG varikliu – 38 000 eurų (131 206 litai).
Beje, tai vienintelis visureigis „premium“ segmente, siūlantis 5+2 sėdynių konfigūraciją: tokios pat versijos su papildomais 2 atlenkiamais krėslais kainuos atitinkamai 37 ir 40 tūkst. eurų.
„Land Rover“ siūlys keturias skirtingos komplektacijos ir įrangos lygio versijas – S, SE, HSE ir HSE Luxury. Pati brangiausia versija „Si4 Aut HSE Luxury 5+2“ su 2 litrų darbinio tūrio 240 AG benzininiu varikliu ir automatine 9 laipsnių pavarų dėže Lietuvoje kainuos 57 000 eurų (196 810 litų).
„Land Rover Discovery Sport“ pastaruoju metu sparčiai populiarėjančių visureigių segmente išsiskiria ne tik išvaizda. Skirtingai nei pagrindiniai konkurentai, šis automobilis yra evoliucijos ir nuoseklaus techninio tobulėjimo, o ne rinkodaros ir visuomenės apklausų specialistų kūrinys. Jame glaudžiai susipina išsaugotas ir naujai interpretuotas „Land Rover“ paveldas bei turtinga legendinės markės istorija. Tai automobilis skirtas visiems laisviems ir atradimų ieškantiems žmonėms. Nuotykiai – ne tik „Land Rover“, bet ir pirkėjų šeimos bruožas“, - sakė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė Miglė Makauskaitė.