Prisitaikys prie kiekvieno poreikių
Siekiant maksimaliai išnaudoti tokio galingo variklio ir komfortiško automobilio galimybes, „Bentley“ inžinieriai sukūrė keturis važiavimo režimus: „Comfort“ optimizuoja automobilio pakabos, variklio bei pavarų dėžės darbą ilgoms bei patogioms kelionėms užmiestyje, o „Sport“ paverčia prabangų modelį nepaprastai staigiu, jautriu, manevringu ir dar greitesniu. Gamintojas rekomenduoja rinktis „Bentley“ važiavimo režimą – tai yra optimalus, britų sureguliuotas ir šios markės automobiliui idealus kompromisas tarp sportiško ir komfortiško važiavimo. Tuo tarpu „Custom“ režimas leidžia pačiam keisti įvairius nustatymus ir susikurti automobilį su unikaliomis valdymo savybėmis.
Praktiškai visas „Continental GT“ yra gaminamas ir surenkamas rankomis, todėl automobilio individualizavimo galimybės yra neribotos. Tiek interjere, tiek eksterjere galima pasirinkti tiek įvairių akcentų, kad šansai kažkam kitam susikurti tokį patį automobilį būtų artimi nuliui. Pavyzdžiui, interjere esančius poliruotu chromu padengtus mygtukus galima apipavidalinti deimantiniu blizgesiu.
Viso „Bentley Continental GT“ gali turėti 15 skirtingų interjero apdailos spalvų, išorė nudažyta 17 skirtingų atspalvių, o papildomą padengimą galima rinktis iš dar 13.
Geriausias pasaulio „Gran Tourer“ automobilis – jau ir Lietuvoje, „Bentley“ atstovybėje Vilniuje. Naujos kartos „Bentley Continental GT“ vos pasirodęs Frankfurto automobilių parodoje prikaustė viso pasaulio dėmesį. Galingas, greitas ir nepaprastai komfortiškas automobilis nubrėžė naują ribą, koks turi būti tikras „Gran Tourer“.
„Pamatę naująjį „Bentley Continental GT“, automobilių ekspertai iš viso pasaulio pakeitė savo požiūrį į „Gran Tourer“ tipo modelius. Tai – tikras GT etalonas, savo klasėje neturintis lygių. Didžiulė galia, neprilygstamas komfortas ir su niekuo nesulyginamas „Bentley“ dėmesys net smulkiausioms interjero detalėms – tai dalykai, dėl kurių britų gamintojas vertinamas jau daugelį metų. Džiaugiamės, kad naujausią britų šedevrą jau galima pamatyti ir išbandyti ir Lietuvoje“, – automobilio pristatymo renginio metu kalbėjo „Bentley“ pardavimų vadovė Lietuvoje Evelina Avina.
Komfortas dera su sportu
Trečios kartos „Bentley Continental GT“ buvo parodytas tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje 2017 m. rugsėjį, o į atstovybes įvairiose šalyse pirmieji modeliai atkeliavo pirmoje 2018 m. pusėje. Lyginant su antros kartos „Continental GT“, naujasis modelis yra apie 80 kg lengvesnis, turi 135 mm ilgesnę ratų bazę, 48 voltų elektros įtampos sistemą bei visiškai naują W12 TSI variklį.
„Continental GT“ yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio kėbulas buvo formuotas didžiulį tikslumą užtikrinančiu „Super Formed“ būdu. Tai yra specialus metodas, leidžiantis iš aliuminio išlieti itin sudėtingas, aštrias formas.
Kiekvienas W12 TSI variklis yra surenkamas rankomis „Bentley“ gamykloje Kru mieste. Britų markės gerbėjams jis jau žinomas – toks pat variklis montuojamas į naująjį „Bentayga“ visureigį. 6 litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 635 AG jėgą ir 900 Nm sukimo momentą – tokia galia leidžia prabangiam keturiais ratais varomam kupė iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,7 sek. bei pasiekti didžiausią 333 km/val. greitį. Į visus „Continental GT“ yra montuojamos aštuonių laipsnių automatinės pavarų dėžės.
Toks galingas automobilis yra ir ekologiškas. Važiuojant tolygiu greičiu užmiestyje, inovatyvi variklio technologija leidžia atjungti pusę cilindrų ir taip prabangiam kupė galią perduoda tik šeši cilindrai. Tačiau užtenka vos smarkiau spustelėti akceleratorių ir prie darbo akimirksniu prisijungs likę šeši – tokia technologija užtikrina didžiulę galią bei nedideles degalų sąnaudas ir mažą anglies dvideginio emisiją.
Vidutinės 2,2 tonos sveriančio „Continental GT“ su W12 varikliu degalų sąnaudos – 12,2 l/100 km, o CO2 emisija – 278 g/km.
Išskirtinė įranga
„Bentley Continental GT“ gali pasigirti labai turtinga standartine įranga, o papildomai užsakomi privalumai patenkins ir pačių reikliausių vairuotojų bei keleivių poreikius.
Kiekvienas „Continental GT“ iš gamyklos išrieda su „LED Matrix“ priekinių žibintų sistema bei tolimųjų šviesų asistentu. Ant automobilio sumontuoti 21 colio skersmens ratlankiai, o komfortą užtikrina pneumatinė pakaba, kurios kietumas bei aukštis yra reguliuojami salone esančiais valdikliais.
Centrinėje konsolėje įtaisytas 12,3 colių skersmens lietimui jautrus ekranas, kuriame galima valdyti daugelį automobilio funkcijų. Standartinė garso sistema – 11 kanalų, 10 garsiakalbių, didžiausias jos galingumas – 650 vatų.
Papildomai „Continental GT“ užsakomi įvairaus dizaino iki 22 colių skersmens ratlankiai, šildomas priekinis stiklas, programuojamas autonominis šildytuvas, kokybiška „Naim for Bentley“ garso sistema, oro jonizatorius ir daugybė kitų privalumų.
Garso sistema „Naim for Bentley“, pritaikyta specialiai šiam modeliui, sukuria virtualią studiją, o puiki salono akustika leidžia pasijausti tarsi koncertų salėje. Šios 18 garsiakalbių ir 20 kanalų stiprintuvą turinčios sistemos galia – 2000 vatų, ji turi 8 skirtingus DSP garso režimus.
Išskirtinius klientų poreikius visada pasiruošę įgyvendinti „Bentley“ individualizavimo dirbtuvių „Mulliner“ meistrai.
Geriausias pasaulio „Gran Tourer“ automobilis – jau ir Lietuvoje, „Bentley“ atstovybėje Vilniuje. Naujos kartos „Bentley Continental GT“ vos pasirodęs Frankfurto automobilių parodoje prikaustė viso pasaulio dėmesį. Galingas, greitas ir nepaprastai komfortiškas automobilis nubrėžė naują ribą, koks turi būti tikras „Gran Tourer“.
„Pamatę naująjį „Bentley Continental GT“, automobilių ekspertai iš viso pasaulio pakeitė savo požiūrį į „Gran Tourer“ tipo modelius. Tai – tikras GT etalonas, savo klasėje neturintis lygių. Didžiulė galia, neprilygstamas komfortas ir su niekuo nesulyginamas „Bentley“ dėmesys net smulkiausioms interjero detalėms – tai dalykai, dėl kurių britų gamintojas vertinamas jau daugelį metų. Džiaugiamės, kad naujausią britų šedevrą jau galima pamatyti ir išbandyti ir Lietuvoje“, – automobilio pristatymo renginio metu kalbėjo „Bentley“ pardavimų vadovė Lietuvoje Evelina Avina.
Komfortas dera su sportu
Trečios kartos „Bentley Continental GT“ buvo parodytas tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje 2017 m. rugsėjį, o į atstovybes įvairiose šalyse pirmieji modeliai atkeliavo pirmoje 2018 m. pusėje. Lyginant su antros kartos „Continental GT“, naujasis modelis yra apie 80 kg lengvesnis, turi 135 mm ilgesnę ratų bazę, 48 voltų elektros įtampos sistemą bei visiškai naują W12 TSI variklį.
„Continental GT“ yra pirmas serijinės gamybos automobilis, kurio kėbulas buvo formuotas didžiulį tikslumą užtikrinančiu „Super Formed“ būdu. Tai yra specialus metodas, leidžiantis iš aliuminio išlieti itin sudėtingas, aštrias formas.
Kiekvienas W12 TSI variklis yra surenkamas rankomis „Bentley“ gamykloje Kru mieste. Britų markės gerbėjams jis jau žinomas – toks pat variklis montuojamas į naująjį „Bentayga“ visureigį. 6 litrų darbinio tūrio variklis pasiekia 635 AG jėgą ir 900 Nm sukimo momentą – tokia galia leidžia prabangiam keturiais ratais varomam kupė iki 100 km/val. įsibėgėti vos per 3,7 sek. bei pasiekti didžiausią 333 km/val. greitį. Į visus „Continental GT“ yra montuojamos aštuonių laipsnių automatinės pavarų dėžės.
Toks galingas automobilis yra ir ekologiškas. Važiuojant tolygiu greičiu užmiestyje, inovatyvi variklio technologija leidžia atjungti pusę cilindrų ir taip prabangiam kupė galią perduoda tik šeši cilindrai. Tačiau užtenka vos smarkiau spustelėti akceleratorių ir prie darbo akimirksniu prisijungs likę šeši – tokia technologija užtikrina didžiulę galią bei nedideles degalų sąnaudas ir mažą anglies dvideginio emisiją.
Vidutinės 2,2 tonos sveriančio „Continental GT“ su W12 varikliu degalų sąnaudos – 12,2 l/100 km, o CO2 emisija – 278 g/km.
Išskirtinė įranga
„Bentley Continental GT“ gali pasigirti labai turtinga standartine įranga, o papildomai užsakomi privalumai patenkins ir pačių reikliausių vairuotojų bei keleivių poreikius.
Kiekvienas „Continental GT“ iš gamyklos išrieda su „LED Matrix“ priekinių žibintų sistema bei tolimųjų šviesų asistentu. Ant automobilio sumontuoti 21 colio skersmens ratlankiai, o komfortą užtikrina pneumatinė pakaba, kurios kietumas bei aukštis yra reguliuojami salone esančiais valdikliais.
Centrinėje konsolėje įtaisytas 12,3 colių skersmens lietimui jautrus ekranas, kuriame galima valdyti daugelį automobilio funkcijų. Standartinė garso sistema – 11 kanalų, 10 garsiakalbių, didžiausias jos galingumas – 650 vatų.
Papildomai „Continental GT“ užsakomi įvairaus dizaino iki 22 colių skersmens ratlankiai, šildomas priekinis stiklas, programuojamas autonominis šildytuvas, kokybiška „Naim for Bentley“ garso sistema, oro jonizatorius ir daugybė kitų privalumų.
Garso sistema „Naim for Bentley“, pritaikyta specialiai šiam modeliui, sukuria virtualią studiją, o puiki salono akustika leidžia pasijausti tarsi koncertų salėje. Šios 18 garsiakalbių ir 20 kanalų stiprintuvą turinčios sistemos galia – 2000 vatų, ji turi 8 skirtingus DSP garso režimus.
Išskirtinius klientų poreikius visada pasiruošę įgyvendinti „Bentley“ individualizavimo dirbtuvių „Mulliner“ meistrai.