Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Lietuvos automobilių sporto federacijos ralio komitetas pristatė projektą, kokios bus mėgėjiškos automobilių varžybos ateinančiame sezone. Kitąmet mūsų laukia naujas vardas automobilių sporte – Lietuvos mini ralio varžybos. Šių naujienų aktyviausiai laukė pats plačiausias ratas dalyvių, kurie varžosi su standartiniais arba minimaliai modifikuotais automobiliais.
Iki šiol pagal savo gradaciją C lygos serija besivadinusios varžybos įgavo patrauklesnį pavadinimą, o siekiant kelti renginių kokybę, organizatoriams šiemet sudarytos dar palankesnės sąlygos glaudžiau bendradarbiauti su Lietuvos automobilių sporto federacija bei už ralio sportą atsakinga jos institucija – ralio komitetu.
„Dar prieš pradėdami dirbti deklaravome vadinamąjį „piltuvėlio principą“. Jis apibūdina naujų sportininkų pritraukimo strategiją, pagal kurią mes kaip ralio komitetas privalome sudaryti maksimaliai daug galimybių žengti pirmuosius žingsnius automobilių ralyje. Standartinių automobilių varžybos yra viso sporto pamatas ir terpė, kurioje užauga mūsų profesionalūs lenktynininkai. Vienas iš svarbiausių mūsų strategijos elementų – tai patogumas. Dalyviui turi būti sudarytos visos sąlygos gauti reikiamą informaciją, o organizatoriai iš ralio komiteto turi gauti visą būtiną metodinę pagalbą“, - sakė LASF ralio komiteto pirmininkas Maris Simson.
Mini ralio varžybose ir pats aktyviai dalyvaujantis LASF ralio komiteto narys Dainius Sviderskis paantrino M. Simon ir pridūrė, jog pernai metais atliktas reikšmingas darbas – iki tol neegzistavusio C lygos varžybų reglamento bei jo priedų sukūrimas buvo didelis žingsnis vientisumo link.
„Kadangi iki tol mini ralio varžybų koordinavimas buvo minimalus, neegzistavo strategijos, jungiančios visas tris: A, B ir C Lietuvos ralio lygas, tai kliudė vystyti vientisą sporto visuomenę. Juolab, kad šios rūšies ralio varžybų svarba yra nenuginčijama. Jose minimaliomis sąnaudomis galima išbandyti ralį bei pradėti kelią profesionalaus sporto link. Trumpai tariant – tai yra varžybų formatas, kuriame dalyvauti gali bet kas, turintys techniškai tvarkingą standartinį automobilį“, - kalbėjo D. Sviderskis.
Lietuvos mini ralio varžybų reglamento projektu LASF ralio komitetas kaip niekada anksti pristato ateinančių metų dokumentus. Pasak komiteto pirmininko M. Simson, taip norima sulaukti komentarų ir nuomonių iš dalyvių, organizatorių ir kitų suinteresuotų šalių pusės tam, kad metų pabaigoje būtų priimti geriausiai visuomenės interesus tenkinantys dokumentai. Anot jo, per artimiausias dvi savaites ralio komitetas pristatys dar du svarbius reglamentų projektus, skirtus Lietuvos ralio sprintui ir Lietuvos raliui. Publikuoti po vieną projektą kas savaitę nuspręsta todėl, kad laiko pasisakyti turėtų visose lygose dalyvaujantys ir jų varžybas organizuojantys asmenys.
LASF ralio komitetas yra institucija, atsakinga už ralio sporto šakos vystymo strategiją Lietuvoje. Suburtas iš įvairių sričių specialistų, komitetas yra savanoriška visuomeniniais pagrindais dirbanti institucija.
Lietuvos automobilių sporto federacijos ralio komitetas pristatė projektą, kokios bus mėgėjiškos automobilių varžybos ateinančiame sezone. Kitąmet mūsų laukia naujas vardas automobilių sporte – Lietuvos mini ralio varžybos. Šių naujienų aktyviausiai laukė pats plačiausias ratas dalyvių, kurie varžosi su standartiniais arba minimaliai modifikuotais automobiliais.
Iki šiol pagal savo gradaciją C lygos serija besivadinusios varžybos įgavo patrauklesnį pavadinimą, o siekiant kelti renginių kokybę, organizatoriams šiemet sudarytos dar palankesnės sąlygos glaudžiau bendradarbiauti su Lietuvos automobilių sporto federacija bei už ralio sportą atsakinga jos institucija – ralio komitetu.
„Dar prieš pradėdami dirbti deklaravome vadinamąjį „piltuvėlio principą“. Jis apibūdina naujų sportininkų pritraukimo strategiją, pagal kurią mes kaip ralio komitetas privalome sudaryti maksimaliai daug galimybių žengti pirmuosius žingsnius automobilių ralyje. Standartinių automobilių varžybos yra viso sporto pamatas ir terpė, kurioje užauga mūsų profesionalūs lenktynininkai. Vienas iš svarbiausių mūsų strategijos elementų – tai patogumas. Dalyviui turi būti sudarytos visos sąlygos gauti reikiamą informaciją, o organizatoriai iš ralio komiteto turi gauti visą būtiną metodinę pagalbą“, - sakė LASF ralio komiteto pirmininkas Maris Simson.
Mini ralio varžybose ir pats aktyviai dalyvaujantis LASF ralio komiteto narys Dainius Sviderskis paantrino M. Simon ir pridūrė, jog pernai metais atliktas reikšmingas darbas – iki tol neegzistavusio C lygos varžybų reglamento bei jo priedų sukūrimas buvo didelis žingsnis vientisumo link.
„Kadangi iki tol mini ralio varžybų koordinavimas buvo minimalus, neegzistavo strategijos, jungiančios visas tris: A, B ir C Lietuvos ralio lygas, tai kliudė vystyti vientisą sporto visuomenę. Juolab, kad šios rūšies ralio varžybų svarba yra nenuginčijama. Jose minimaliomis sąnaudomis galima išbandyti ralį bei pradėti kelią profesionalaus sporto link. Trumpai tariant – tai yra varžybų formatas, kuriame dalyvauti gali bet kas, turintys techniškai tvarkingą standartinį automobilį“, - kalbėjo D. Sviderskis.
Lietuvos mini ralio varžybų reglamento projektu LASF ralio komitetas kaip niekada anksti pristato ateinančių metų dokumentus. Pasak komiteto pirmininko M. Simson, taip norima sulaukti komentarų ir nuomonių iš dalyvių, organizatorių ir kitų suinteresuotų šalių pusės tam, kad metų pabaigoje būtų priimti geriausiai visuomenės interesus tenkinantys dokumentai. Anot jo, per artimiausias dvi savaites ralio komitetas pristatys dar du svarbius reglamentų projektus, skirtus Lietuvos ralio sprintui ir Lietuvos raliui. Publikuoti po vieną projektą kas savaitę nuspręsta todėl, kad laiko pasisakyti turėtų visose lygose dalyvaujantys ir jų varžybas organizuojantys asmenys.
LASF ralio komitetas yra institucija, atsakinga už ralio sporto šakos vystymo strategiją Lietuvoje. Suburtas iš įvairių sričių specialistų, komitetas yra savanoriška visuomeniniais pagrindais dirbanti institucija.