Nepaisant prastesnių „Lexus“ sugebėjimų vingiuotuose kelio ruožuose ar net lenktynių trasoje, japoniškas kupė labai greitai sulaukė daugybės dėmesio iš tų automanų, kuriems automobilių dizainas yra ne trečioje, penktoje, o pirmoje vietoje. „Lexus RC F“ sudomino tuos automanus, kurie nori sulaukti dėmesio iš aplinkinių, laimėti kiekvieną automobilių parodos apdovanojimą ir karts nuo karto panervinti kaimynus su griausmingai skambančiu 8 cilindrų varikliu.
Tai ką matote prieš save - bendras „Lexus RC F“ savininko, „Rocket Bunny“ ir ratlankių gamintojos „PUR“ darbas. Iš „Rocket Bunny“ sandėlio atkeliavo priekinio buferio pažeminimas, specialiai šiam modeliui pagaminti priekiniai ir galiniai sparnai, slenksčiai, galinis difuzorius ir iš tolo matomas spoileris, kuris daugeliui paukščių asocijuojasi su pakilimo ar nusileidimo taku.
Tuo tarpu ratlankių gamintoja „PUR“ šį automobilį papuošė „LX10 V3“ ratlankiais. 20 colių skersmens, 10 colių (priekyje) ir 12 colių (gale) pločio ratlankiai buvo apauti žemo profilio padangomis, kurios šiam „Lexus“ suteikia didesnį sukibimą su kelio danga.
Ir paskutinis, tačiau ne pats prasčiausias pakeitimas - reguliuojamo aukščio amortizatoriai.
+ pridedame dar porą „Lexus RC F“ egzempliorių, kurie aplinkinių dėmesį patraukia dėvėdami „Rocket Bunny“ kėbulo detales.