Vyriausiasis inžinierius pravažiuoja Nordschleife trasos atitvarus ir spustelėjęs 5 durų sedano akceleratorių lekia link „Brünnchen“ ir „Pflanzgarten“ ruožų, gerai žinomų automobilių sporto mėgėjams. „Opel“ flagmanas važiuoja išties greitai. A. Zipseris džiaugiasi tiksliai veikiančia į greitį reaguojančia vairo sistema ir vairuotojui puikiai pritaikyta aplinka. Vairuotojo sėdėjimo pozicija 3 cm žemesnė nei ankstesniame modelyje, centrinė konsolė ir prietaisų skydelis lengvai valdomi ir pasiekiami. Viskas suprojektuota kaip kėbulinių lenktynių automobilyje, tačiau dinamiškai važiuoti tinka ne tik Nürburgringo trasoje.
Norėdamas dar didesnės dinamikos, vairuotojas turėtų rinktis „FlexRide“ važiuoklės „Sport“ režimą: amortizatoriai tampa standesni, vairo mechanizmas ir akceleratorius reaguoja dar tiksliau ir greičiau. Be to, ESP sistema pradeda veikti vėliau ir vairuotojui suteikia daugiau veiksmų laisvės. Su automatine transmisija važiuojant „Sport“ režimu aukštesnė pavara persijungia vėliau, todėl bet kuri „Insignia“ pritaikyta važiuoti dinamiškai.
Atsižvelgdamas į kelio sąlygas ar nuotaiką vairuotojas gali rinktis:
- „Standard“: automobilio jutiklių užfiksuota informacija leidžia automatiškai pritaikyti geriausias važiavimo savybes.
- „Tour“: komfortiško važiavimo važiuoklės nustatymai, leidžiantys mėgautis ilga kelione.
- „Sport“: kėbulo pasvyrimai posūkiuose ir stabdymo metu sumažėja, vairo mechanizmas tampa dar tikslesnis.
„FlexRide“ elektroninė važiuoklės valdymo sistema reguliuoja amortizatorius priklausomai nuo kelio sąlygų 500 kartų per sekundę, arba 30 tūkst. kartų per minutę. Vairuotojas važiavimo savybes gali pasitobulinti tiesiog paspausdamas „Sport“ mygtuką. Nauja važiavimo režimo valdymo programinė įranga – prisitaikančios važiuoklės pagrindas. Ji nuolat analizuoja gaunamą informaciją ir atpažįsta individualų važiavimo stilių. Atskiros sistemos prisitaiko prie bet kokių kelio sąlygų.
Pavyzdžiui, jei „Insignia“ vairuotojas ilgai važiavo „Standard“ režimu ir nusprendžia vingiuoto kelio posūkius įveikti su didesne jėga ir greičiu, programinė įranga tai atpažįsta kaip dinamišką važiavimą ir automatiškai nustato važiuoklės bei varomosios sistemos nustatymus kaip „Sport“.