Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tikri „Alfa Romeo“ markės fanai jau daugybę metų laukia naujo „166“ sedano įpėdinio. Nors apie jau nebegaminamo flagmano įpėdinį girdime įvairiausias kalbas beveik dešimtmetį, regis nauji pranešimai pasirodę Vokietijos spaudoje gali būti pranašiški.
Dar Ženevos automobilių parodoje, „Fiat“ grupės vadovas yra sakęs, jog du naujieji „Maserati“ modeliai bus pirmoji šviežių produktų partija. Kol naujieji „Quattroporte“ ir „Ghibli“ džiaugiasi puikiais išankstiniais užsakymais, artėja metas kai visas dėmesys bus skirtas legendinei „Alfa Romeo“ markei.
Vokietijoje leidžiamas dienraštis „N Zeitung“ pranešė, jog naujasis kompanijos flagmanas bus pristatytas anksčiau negu visi tikisi. Dienraščio redaktoriai teigia, jog „166“ įpėdinis debiutuos kitų metų Paryžiaus automobilių parodoje.
Įdomu yra tai, jog būsimasis „166“ įpėdinis bus ne tradicinis sedanas, o sportiškas ketverių durų kupė. Puikūs rinkoje esantys pavyzdžiai : „Audi A7“, „Mercedes CLS“.
Kadangi „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ ateityje dalinsis įvairiais komponentais, legendinės markės flagmanas naudos tą pačią platformą kaip ir „Quattroporte“, naudos tuos pačius šešių ir aštuonių cilindrų variklius, tačiau kainuos dvigubai pigiau. Taip pat naujasis automobilis bus komplektuojamas ne tik su automatine, bet ir su mechanine pavarų dėže.
Norime priminti, jog kitais metais turėtume išvysti ne tik „166“ įpėdinį, bet ir ilgai lauktą „159“ pakaitalą vardu „Giulia“.
Tikri „Alfa Romeo“ markės fanai jau daugybę metų laukia naujo „166“ sedano įpėdinio. Nors apie jau nebegaminamo flagmano įpėdinį girdime įvairiausias kalbas beveik dešimtmetį, regis nauji pranešimai pasirodę Vokietijos spaudoje gali būti pranašiški.
Dar Ženevos automobilių parodoje, „Fiat“ grupės vadovas yra sakęs, jog du naujieji „Maserati“ modeliai bus pirmoji šviežių produktų partija. Kol naujieji „Quattroporte“ ir „Ghibli“ džiaugiasi puikiais išankstiniais užsakymais, artėja metas kai visas dėmesys bus skirtas legendinei „Alfa Romeo“ markei.
Vokietijoje leidžiamas dienraštis „N Zeitung“ pranešė, jog naujasis kompanijos flagmanas bus pristatytas anksčiau negu visi tikisi. Dienraščio redaktoriai teigia, jog „166“ įpėdinis debiutuos kitų metų Paryžiaus automobilių parodoje.
Įdomu yra tai, jog būsimasis „166“ įpėdinis bus ne tradicinis sedanas, o sportiškas ketverių durų kupė. Puikūs rinkoje esantys pavyzdžiai : „Audi A7“, „Mercedes CLS“.
Kadangi „Maserati“ ir „Alfa Romeo“ ateityje dalinsis įvairiais komponentais, legendinės markės flagmanas naudos tą pačią platformą kaip ir „Quattroporte“, naudos tuos pačius šešių ir aštuonių cilindrų variklius, tačiau kainuos dvigubai pigiau. Taip pat naujasis automobilis bus komplektuojamas ne tik su automatine, bet ir su mechanine pavarų dėže.
Norime priminti, jog kitais metais turėtume išvysti ne tik „166“ įpėdinį, bet ir ilgai lauktą „159“ pakaitalą vardu „Giulia“.