Atsinaujinęs „Nemuno žiedas“ masina sportininkus grįžti į Lietuvišką automobilių sporto Meką. Į pirmąjį visų trijų lygų Lietuvos žiedinių lenktynių etapą užsiregistravo beveik 100 dalyvių, dalyvių skaičiumi sustiprėjo B lygos sprintas. Tą paskatino ir pačių dalyvių inicijuota nauja „Turbo Trophy“ klasė, kurioje sportininkai varžysis panašaus pajėgumo 2 litrų turbininius motorus turinčiais varikliais, važiuos vienodomis „Zestino“ padangomis.
Inauguracines naujos klasės lenktynes paįvairins kviestiniai svečiai iš kitų automobilių sporto disciplinų: Lietuvos ralio čempionas Giedrius Notkus, daugkartinis Lietuvos „drifto“ čempionas Benediktas Čirba ir jaunoji Latvijos „Drifto“ žvaigždė Nikolas Bertrans – Nik Nakas. Jie važiuos varžysis identiškais „Seat Leon“ automobiliais, ir kovos dėl pozicijų krūvoje su dar penkiolika žiedo specialistų.
Pirmasis „Ring Challenge by Pro Bro“ etapas atidarys ir aukščiausios A lygos Lietuvos čempionato sezoną. Ne ką mažiau įdomi kova bus ir „Time Attack“ važiavimuose, kuriuose, tikėtina, galima bus laukti naujų rekordų klasėse dėl atnaujintos, geresnės ir greitesnės „Nemuno žiedo“ trasos dangos.
Veiksmas trasoje vyks nuo pat ankstyvo ryto, pirmieji „Time Attack“ važiavimai ir „sprinterių“ treniruotės prasidės 8:00, tačiau žiūrovams organizatoriai rekomenduoja atvykti nuo pietų. Įeinant į renginio teritoriją juos pasitiks „Švaros Brolių parkingas“ – patobulintų, išskirtinių automobilių paroda, kurioje bus lenktyninis „Ferrari“, amerikietiški raumeningieji automobiliai, japoniška klasika.
13:50 – visų dalyvių paradas žiede, o 14:50 prasidės pirmieji sprinto lenktynių važiavimai. Po jų – paskutinės „Time Attack“ sesijos, o 17:00 antrieji sprinto važiavimai. Taigi praleidus „Nemuno žiede“ popietę bus galima pamatyti visus dalyvius ir karščiausią veiksmą trasoje. Taip pat nuo 11-os valandos „šerykloje“ vyks „DS Team“ organizuojamos „drifto“ treniruotės, kuriose sportininkai galės vežioti žiūrovus.
Įdomu tai, kad lenktynininkai „Nemuno žiede“ vakarus leido kone visą šią savaitę, tačiau ne treniruotėms, o trasos saugumo gerinimui. Sportininkai „susiorganizavo“ per 600 dėvėtų padangų, susuko jas ir uždengė kelis pavojingose vietose esančius atitvarus. Surištos padangos lenktynių trasose yra naudojamos kaip pagalvės smūgio sušvelninimui, kai automobilis išvažiuoja iš trasos.