Naujasis „SEAT Ibiza“ sėkmingai įveikė visus „Euro NCAP“ bandymus ir pademonstravo puikius rezultatus. Modelis ypač gerai pasižymėjo suaugusiųjų keleivių saugumo teste – jo įvertinimo balas siekė net 95 proc. Palankių įvertinimų naujasis SEAT modelis taip pat sulaukė vaikų ir pėsčiųjų saugumo bandymuose bei neliko nepastebėtas vertinant saugumo pagalbos sistemas. Ypač aukštų įvertinimų sulaukė Autonominės avarinio stabdymo sistemos („Front Assist) efektyvumas. Naudodama radarus ir veikdama kartu su ABS ir ESC sistemomis, ji aptinka ne tik kitas transporto priemones, bet ir pėsčiuosius, bei, iškilus grėsmei, savarankiškai ima stabdyti automobilį. Kitais žodžiais tariant, ši sistema sustabdo automobilį greičiausiu ir saugiausiu įmanomu būdu.
Nuo 2016 metų „Euro NCAP“ testų vertinimo kriterijai tapo daug griežtesni, vertinant ne tik aktyvų, bet ir pasyvų automobilių saugumą. Siekdama pasiūlyti geresnį pasyvaus saugumo lygį, naujoji „SEAT Ibiza“ pasirūpino tiek priekinių, tiek galinių sėdynių saugos diržų įtempėjais ir apkrovos ribotuvais. Šie sprendimai turi didžiulę įtaką saugumui. Eismo įvykio metu jie padeda sumažinti diržų laisvumą aplink juosmenį ir dubenį, taip užtikrindami aukštesnį suaugusių keleivių ir vaikų saugumo lygį. Galinėje sėdynėje integruoti „Isofix“ ir „Top Tether“ vaikiškų kėdučių tvirtinimo taškai priklauso standartiniam naujojo „SEAT Ibiza“ įrangos komplektui. Standartinės įrangos sąraše taip pat galima rasti greičio ribotuvą, visus saugos diržus primenančią užsisegti sistemą bei 6 saugos oro pagalves.
Naujasis „SEAT Ibiza“ taip pat turi saugesnį ir patogesnį vairavimą užtikrinančią „Adaptive Cruise Control“ sistemą, kuri automatiškai stabdo ir varo automobilį į priekį.