Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjus vos keletui dienų po to, kai „Ateca“ modeliui buvo uždėta Lietuvos metų automobilio karūna, šis SEAT automobilis įvertinimų kolekciją papildė dar vienu, turbūt prestižiškiausiu Europoje apdovanojimu - „Best Buy Car of Europe 2017“ titulu, kurį skyrė kompetentinga AUTOBEST apdovanojimų komisija.
Šis apdovanojimas – kompanijos pastangų įsitvirtinti svarbiausiuose segmentuose ir plėtros pažangos įrodymas. Per 18 mėnesių SEAT pristatys 4 naujus modelius: jau prekybos atstovybes pasiekusį „Ateca“, 2017 m. pradžioje tai padarysiantį „Leon“ modelį, penktos kartos „Ibiza“ ir kitais metais debiutuosiantį naująjį kompanijos visureigį „Arona“.
„Ateca“ yra tarsi SEAT lūžio taškas. Į naują segmentą mes žengiame savo klientams galėdami pasiūlyti tobulą dinamiškumą. Tai neatsiejamas mūsų prekinio ženklo bruožas. „Ateca“ modeliui priklauso svarus indėlis į SEAT kokybinį šuolį. Šis apdovanojimas yra puikus įrodymas, kad esame teisingame kelyje“, - sakė SEAT prezidentas Luca de Meo.
Jau šešioliktą kartą apdovanojimus rengianti AUTOBEST komisija išskyrė bruožus, kurie lėmė „Ateca“ modelio pranašumą: dizainas, komfortas, paprastumas vairuoti, kaina, vertė ir techninio aptarnavimo kaštai.
Lapkričio mėnesį Italijos keliuose išbandytas naujasis „Ateca“ nurungė kitus keturis finalistus ir pelnė prestižinių Europos apdovanojimų komisijos, kurią sudaro apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 šalies, palankumą.
„Ateca“ pasižymi puikiu dizaino, komforto ir technologijų deriniu. Jis tobulai tinka tiek miesto džiunglėms, tiek bekelės išbandymams. Štai kodėl mes tikime, kad „Ateca“ yra tiesiog sutvertas tapti savo klasės lyderiu“, - sakė SEAT viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.
„Ateca“ – miesto džiunglių lyderis
Pirmasis SEAT visureigis šiuo metu viršija visus gamintojų lūkesčius. Šis modelis kompanijai yra svarbus ne tik dėl to, kad atvėrė duris į vieną dinamiškiausių ir greičiausiai augančių segmentų automobilių rinkoje, bet ir todėl, kad tai yra būtent tas modelis, kuris padės susidoroti su tokiais iššūkiais kaip miesto mobilumas, reikalaujantis naujų sprendimų ir modernių technologijų.
Plačios galimybės - visų poreikiams
„Ateca“ universalumas buvo vienas geriausiai AUTOBEST komisijos įvertintų faktorių. Variklių gamą sudaro benzininiai turbininiai TSI arba dyzeliniai su turbina TDI varikliai, galintys pasiūlyti nuo 115 iki 190 AG galią. Būsimieji šeimininkai gali rinktis priekiniais arba visais keturiais ratais varomą modelį, džiaugtis mechaninės arba automatinės DSG transmisijos privalumais. Pasirenkamųjų privalumų sąraše taip pat galima rasti „Full LED“ priekinius žibintus, visą galybę vairuotojo pagalbos sistemų, tokių kaip „Traffic Jam Assist“ ir „Emergency Braking Assist“ sistemos, moderniausios pramoginės sistemos paketą su 8 colių įstrižainės lietimui jautriu ekranu ir „Full-link“ ryšių galimybėmis. „XCellence“ versijos privalumų paketui priklauso „Alcantara“ apmušalai bei itin pažangi „Front Assist“ avarinio stabdymo sistema, kuri atpažįsta pėsčiuosius ir įspėja vairuotoją apie galimas susidūrimo grėsmes. Vairuotojui nereaguojant, sistema pati imasi veiksmų stabdyti automobilį.
Praėjus vos keletui dienų po to, kai „Ateca“ modeliui buvo uždėta Lietuvos metų automobilio karūna, šis SEAT automobilis įvertinimų kolekciją papildė dar vienu, turbūt prestižiškiausiu Europoje apdovanojimu - „Best Buy Car of Europe 2017“ titulu, kurį skyrė kompetentinga AUTOBEST apdovanojimų komisija.
Šis apdovanojimas – kompanijos pastangų įsitvirtinti svarbiausiuose segmentuose ir plėtros pažangos įrodymas. Per 18 mėnesių SEAT pristatys 4 naujus modelius: jau prekybos atstovybes pasiekusį „Ateca“, 2017 m. pradžioje tai padarysiantį „Leon“ modelį, penktos kartos „Ibiza“ ir kitais metais debiutuosiantį naująjį kompanijos visureigį „Arona“.
„Ateca“ yra tarsi SEAT lūžio taškas. Į naują segmentą mes žengiame savo klientams galėdami pasiūlyti tobulą dinamiškumą. Tai neatsiejamas mūsų prekinio ženklo bruožas. „Ateca“ modeliui priklauso svarus indėlis į SEAT kokybinį šuolį. Šis apdovanojimas yra puikus įrodymas, kad esame teisingame kelyje“, - sakė SEAT prezidentas Luca de Meo.
Jau šešioliktą kartą apdovanojimus rengianti AUTOBEST komisija išskyrė bruožus, kurie lėmė „Ateca“ modelio pranašumą: dizainas, komfortas, paprastumas vairuoti, kaina, vertė ir techninio aptarnavimo kaštai.
Lapkričio mėnesį Italijos keliuose išbandytas naujasis „Ateca“ nurungė kitus keturis finalistus ir pelnė prestižinių Europos apdovanojimų komisijos, kurią sudaro apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 šalies, palankumą.
„Ateca“ pasižymi puikiu dizaino, komforto ir technologijų deriniu. Jis tobulai tinka tiek miesto džiunglėms, tiek bekelės išbandymams. Štai kodėl mes tikime, kad „Ateca“ yra tiesiog sutvertas tapti savo klasės lyderiu“, - sakė SEAT viceprezidentas Dr. Matthias Rabe.
„Ateca“ – miesto džiunglių lyderis
Pirmasis SEAT visureigis šiuo metu viršija visus gamintojų lūkesčius. Šis modelis kompanijai yra svarbus ne tik dėl to, kad atvėrė duris į vieną dinamiškiausių ir greičiausiai augančių segmentų automobilių rinkoje, bet ir todėl, kad tai yra būtent tas modelis, kuris padės susidoroti su tokiais iššūkiais kaip miesto mobilumas, reikalaujantis naujų sprendimų ir modernių technologijų.
Plačios galimybės - visų poreikiams
„Ateca“ universalumas buvo vienas geriausiai AUTOBEST komisijos įvertintų faktorių. Variklių gamą sudaro benzininiai turbininiai TSI arba dyzeliniai su turbina TDI varikliai, galintys pasiūlyti nuo 115 iki 190 AG galią. Būsimieji šeimininkai gali rinktis priekiniais arba visais keturiais ratais varomą modelį, džiaugtis mechaninės arba automatinės DSG transmisijos privalumais. Pasirenkamųjų privalumų sąraše taip pat galima rasti „Full LED“ priekinius žibintus, visą galybę vairuotojo pagalbos sistemų, tokių kaip „Traffic Jam Assist“ ir „Emergency Braking Assist“ sistemos, moderniausios pramoginės sistemos paketą su 8 colių įstrižainės lietimui jautriu ekranu ir „Full-link“ ryšių galimybėmis. „XCellence“ versijos privalumų paketui priklauso „Alcantara“ apmušalai bei itin pažangi „Front Assist“ avarinio stabdymo sistema, kuri atpažįsta pėsčiuosius ir įspėja vairuotoją apie galimas susidūrimo grėsmes. Vairuotojui nereaguojant, sistema pati imasi veiksmų stabdyti automobilį.