• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Hyundai“ siekia tapti pirmuoju automobilių gamintoju pasaulyje, kuris masinėje gamyboje pradės naudoti naują technologiją, galinčią padangų ar vėjo keliamą triukšmą sumažinti perpus. 
Pašalinius garsus malšinanti technologija buvo kuriama tam, jog „Hyundai“ automobiliuose sėdintys individai galėtų džiaugtis ausis spengiančia tyla.
„Road Noise Control System“ vardu pavadinta technologija automobilyje įdiegtomis garso kolonėlėmis sieks slopinti pašalinius garsus, bandančius patekti į automobilio vidų: padangų keliamas triukšmas, vėjo keliamas triukšmas, galiausiai – aplink zujančių kitų automobilių skleidžiamas triukšmas.

„Hyundai“ siekia tapti pirmuoju automobilių gamintoju pasaulyje, kuris masinėje gamyboje pradės naudoti naują technologiją, galinčią padangų ar vėjo keliamą triukšmą sumažinti perpus. 
Pašalinius garsus malšinanti technologija buvo kuriama tam, jog „Hyundai“ automobiliuose sėdintys individai galėtų džiaugtis ausis spengiančia tyla.
„Road Noise Control System“ vardu pavadinta technologija automobilyje įdiegtomis garso kolonėlėmis sieks slopinti pašalinius garsus, bandančius patekti į automobilio vidų: padangų keliamas triukšmas, vėjo keliamas triukšmas, galiausiai – aplink zujančių kitų automobilių skleidžiamas triukšmas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Hyundai garsą malšinanti technologija


„Hyundai“ teigia, jog naujoji technologija yra ženkliai efektyvesnė negu tradiciniai metodai, leidžiantys pagerinti garso izoliaciją, kuomet garsą izoliuojančios medžiagos montuojamos automobilio dugne, variklio skyriaus pertvaroje ar duryse.
Tad kaip ši technologija veikia? „Hyundai“ bendrovės inžinieriai šalia kiekvieno rato sumontavo akcelerometrus, kurie išmatuoja automobilio pagreitį ir gautą informaciją perduoda papildomiems davikliams, kurie matuoja nuo ratų skleidžiamą vibraciją. Sparčiai išanalizuoti duomenys siunčiami į atskirą kompiuterį, kuris garso kolonėlių pagalba siekia užgožti į automobilių vidų siekiantį prasibrauti triukšmą.
Panašaus pobūdžio technologiją ne vienerius metus vysto ir kitos bendrovės. „Ford, „Toyota“ ir garso sistemų kūrėja „Bose“ investuoja milijonus į technologiją, kuri leistų padidinti komforto lygį, net ir pačiame mažiausiame automobilyje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų