• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vienas iš didžiausių „Mercedes Benz“ privalumų - diskretiškumas. „Mercedes Benz“ visada stengėsi nežiūrėti ką daro konkurentai ir nesekti paskui juos, o priversti konkurentus eiti paskui „Mercedes Benz“.
Pagrindinis „Mercedes Benz“ konkurentas - „BMW“, savo mylimiausius ir sportiškiausius modelius aprengdavo ryškesniu rūbu, kuris leisdavo iš tolo pamatyti ir suprasti, jog link jūsų atrieda „BMW M3“ ar „BMW M5“. Tuo tarpu „Mercedes Benz“ pasirinko kitą kelią. Jie pačia galingiausias modelių versijas aprūpindavo žemo profilio padangomis, didesnio skersmens ratlankiais ir ... daugiau mažiau viskas. Todėl nenuostabu, jog daugeliui nepavykdavo atskirti ar tai „E 320 CDI“ ar „E 55 AMG“.
„W210“ arba tiesiog - E klasė, net ir dabar išlieka populiarus automobilis. Ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, kuriose pirkėjai dairosi patikimo, nepretenzingo, komfortiško kasdieninio automobilio.
Pirmą kartą „W210“ buvo pristatytas 1995 metais ir buvo gaminamas iki pat 2002 metų, tačiau „W210“ yra pakankamai senas „Mercedes Benz“ projektas. Po to, kai „Mercedes Benz“ pristatė legendinį „W124“, praėjus vos trejiems metams nuo šio modelio debiuto, vokiečiai pradėjo „W210“ kūrimo darbus, kurie tesėsi iki pat 1994 metų vasaros.
Tarp gausybės įvairiausių „W210“ modelio modifikacijų, automanams skirtų versijų buvo keturios. Per pakankamai ilgą šio modelio gyvenimo tarpsnį, į E klasės sedaną buvo montuojami keturi skirtingi „AMG“ benzininiai motorai. Pirmasis - „E36“, pasirodė 1996 metais ir buvo gaminamas vos vienerius metus.

Vienas iš didžiausių „Mercedes Benz“ privalumų - diskretiškumas. „Mercedes Benz“ visada stengėsi nežiūrėti ką daro konkurentai ir nesekti paskui juos, o priversti konkurentus eiti paskui „Mercedes Benz“.
Pagrindinis „Mercedes Benz“ konkurentas - „BMW“, savo mylimiausius ir sportiškiausius modelius aprengdavo ryškesniu rūbu, kuris leisdavo iš tolo pamatyti ir suprasti, jog link jūsų atrieda „BMW M3“ ar „BMW M5“. Tuo tarpu „Mercedes Benz“ pasirinko kitą kelią. Jie pačia galingiausias modelių versijas aprūpindavo žemo profilio padangomis, didesnio skersmens ratlankiais ir ... daugiau mažiau viskas. Todėl nenuostabu, jog daugeliui nepavykdavo atskirti ar tai „E 320 CDI“ ar „E 55 AMG“.
„W210“ arba tiesiog - E klasė, net ir dabar išlieka populiarus automobilis. Ne tik Lietuvoje, bet ir kitose šalyse, kuriose pirkėjai dairosi patikimo, nepretenzingo, komfortiško kasdieninio automobilio.
Pirmą kartą „W210“ buvo pristatytas 1995 metais ir buvo gaminamas iki pat 2002 metų, tačiau „W210“ yra pakankamai senas „Mercedes Benz“ projektas. Po to, kai „Mercedes Benz“ pristatė legendinį „W124“, praėjus vos trejiems metams nuo šio modelio debiuto, vokiečiai pradėjo „W210“ kūrimo darbus, kurie tesėsi iki pat 1994 metų vasaros.
Tarp gausybės įvairiausių „W210“ modelio modifikacijų, automanams skirtų versijų buvo keturios. Per pakankamai ilgą šio modelio gyvenimo tarpsnį, į E klasės sedaną buvo montuojami keturi skirtingi „AMG“ benzininiai motorai. Pirmasis - „E36“, pasirodė 1996 metais ir buvo gaminamas vos vienerius metus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_e_55_amg_2


Per vienerius gamybos metus „Mercedes Benz“ pagamino mažiau nei 400 „E36 AMG“ modelio vienetų. Kiekvienas iš jų turėjo 3.6 litro, 8 cilindrų benzininį variklį, kuris išvystė 281 arklio gali ir 385 Nm sukimo momentą.
Į E klasės sedaną taip pat buvo montuojami 6.0 litrų, 6.3 litro ir 5.4 litro darbinio tūrio benzininiai varikliai, kurių pajėgumas svyravo nuo 354 iki 405 arklio galių. Visos versijos, išskyrus modelį su 5.4 litro motoru, yra pakankami retos, brangios ir daugeliui neprieinamos. Tuo tarpu „E 55 AMG“ su 354 arklio galias išvystančiu V8 tipo agregatu buvo skirta plačiosioms masėms.
Laikantis „Mercedes Benz“ tradicijų, 1642 kilogramus sveriantis „E55 AMG“ buvo komplektuojamas tik su automatine pavarų dėže, tačiau net ir jinai leisdavo trikampę žvaigždę turinčiam sedanui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.5 sekundės ir pasiekti maksimalų - 250 km/val. greitį. Šie rodikliai nepadarytų gėdos net ir dabar.

REKLAMA

mercedes-benz_e_55_amg_3


PATARIMAI PERKANT


Kaip ir daugelis „W210“ serijos modelių, taip ir „E55 AMG“ turi vieną silpnąją vietą - rūdims neatsparus kėbulas. Tiesą sakant, tai yra „E 55 AMG“ Achilo kulnas. Apžiūrint automobilį vertėtų atkreipti dėmesį ar nėra rūdžių ant durų, palangių, stogo ir arkų.
Priekyje sumontuotas 8 cilindrų variklis daugelio „Mercedes Benz“ savininkų tarpe turi labai maloniai skambančią pravardę - neužmušamas. Vis dėlto, net ir netinkama priežiūra gali priversti „neužmušamąjį“ pargriūti ant kojų. Daugelis „E 55 AMG“ savininkų siūlo atkreipti dėmesį į aušinimo sistemos būklę, kuri neleistų varikliui perkaisti.

REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_e_55_amg_4


Dar viena silpnoji „W210“ vieta - vairo stiprintuvo siurblys ir vairo kolonėlės. Nors „E 55 AMG“ savininkai su šiomis bėdomis susiduria mažiau, tačiau didesnę ridą turintis egzempliorius gali negaluoti nuo šių dviejų komponentų gedimų.
„E 55 AMG“ savininkų tarpe kalbama, jog patys geriausi „E 55 AMG“ egzemplioriai buvo pagaminti 2000 - 2002 metais. Iki 2000-ųjų metų pagaminti modeliai turi nemažai gamyklinio broko. Nuo pat 1999 iki 2000 metų pradžios „Mercedes Benz“ atliko daugybę pakeitimų ir patobulinimų, tad jeigu dairotės į „E 55 AMG“, būtinai atsižvelkite į pagaminimo datą. Rekomenduojama pirkti modelį, kuris būtų pagamintas nuo 2000 metų kovo.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_e_55_amg_5


DETALIŲ KAINOS



  • Stabdžių diskas ~ 40 eurų.

  • Šarnyras ~ 10 eurų.

  • Stabilizatoriaus traukė ~ 6 eurai.

  • Vairo traukė ~ 8 eurai.

  • Tepalo filtras ~ 13 eurų.

  • Rato guolio komplektas ~ 20 eurų.

  • Termostatas ~ 21 euras.

  • Kuro siurblys ~ 130 eurų.

  • Žvakė ~ 8 eurai.


SAVININKO ATSILIEPIMAS


Aleksėjus - 2001 metų gamybos „E 55 AMG“.
Automobilis, apie kurį svajojau jau seniai. Nors iš pradžių labai norėjau naujos kartos modelio (W211), tačiau, kol kas, jis man per brangus. Tuo tarpu laiko patikrintas „E55 AMG“ puikiai tilpo į mano biudžetą ir pateisino visus lūkesčius, kurie buvo pakankamai aukšti.
Iki tol neturėjau ne vieno „Mercedes Benz“ markės modelio, tad negaliu pasakyti, jog esu užkietėjęs šio markės fanas. Tiesą sakant, man prie širdies buvo „Audi“ ir „Jaguar“ modeliai, jų esu turėjęs ne vieną, bet „E 55 AMG“ buvo kažkas tokio. Viena iš tų, kuris nuo pirmos dienos, kai gavau vairuotojo pažymėjimą, buvo mano svajonių automobilių sąraše.

REKLAMA

mercedes-benz_e_55_amg_us-spec_1


Taigi, automobilį vairuoju maždaug vienerius metus. Po pakankamai ilgų paieškų, iš Olandijos atsivariau 2001 metų gamybos „E 55 AMG“ sedaną. Nors iš pradžių svarsčiau galimybę įsigyti universalą, bet didžiulės bagažinės man nelabai reikia. Juolab, visus mano poreikius patenkina pakankamai didelė sedano bagažinė.
Problemos? Greičiausiai didžiausia problema yra „Mercedes Benz“ atstovybės, nes patys automobiliai nėra labai sudėtingi. Tačiau po keletos apsilankymų oficialiose atstovybėse likau labai nusivylęs. Problemų neišsprendžia (reikėjo pakeisti oro srauto matuoklę), pudrina smegenis ir nuplešia nemažus pinigus.
Kuro sąnaudos? Nespaudžiant, ramiai važinėjant - 8 cilindrų motoras suvalgo 13 - 14 litrų benzino. Užmiestyje vidurkis nukrenta iki 9 - 10 litrų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų