2002 metų liepą, ispanai pristatė naują „Leon Cupra“ modifikaciją - „Leon Cupra R“, kuri atkeliavo su 210 arklio galių išvystančiu agregatu. Pasiekti didesnę variklio galią padėjo K04 turbokompresorius, du tarpiniai suslėgto oro aušintuvai, nauja išmetimo sistema ir perprogramuotas variklio kompiuteris. „Cupra R“ taip pat turėjo 18 colių ratlankius, „Brembo“ stabdžių sistemą, informatyvesnį vairo mechanizmą, standesnę pakabą ir agresyviau atrodančios kėbulo detalės. „Cupra R“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7.2 sekundės ir pasiekdavo 236 km/val. maksimalų greitį. Vis gi, tai buvo dar ne viskas.
2003 metų vasarą, „Seat“ vėl pristatė atnaujintą „Cupra R“ versiją. Variklio galia padidėjo iki 225 ag, įsibėgėjimo laikas iki 100 km/val. sutrumpėjo iki 6.9 sekundės, o maksimalus greitis padidėjo iki 241 km/val.
„Cupra“ vardas taip pat buvo naudojamas modeliuose su dyzeliniais varikliais. 2003 metais pasirodžiusi modifikacija su 150 arklio galių išvystančiu dyzeliniu varikliu galėdavo iki 100 km/val. įsibėgėti per 8.6 sekundės ir tuo pačiu leisdavo džiaugtis 5.4 litro vidutinėmis kuro sąnaudomis.
„Leon Cupra“ modelių gamos flagmanu keturis metus buvo „Cupra 4“. „Seat“ nepraleido progos ir į „Leon“ hečbeką sumontavo 2.8 litro, 6 cilindrų benzininį variklį bei „Haldex“ keturių varančiųjų ratų sistemą.
Patarimai perkant
1.8 litro turbo-benzininiai varikliai yra pakankamai kantrūs ir ilgaamžiai, tačiau norint išvengti didžiulių sąskaitų už remontą, reikėtų atsižvelgti į keletą silpnųjų vietų.
Atsidarius kapotą, reikėtų pasižiūrėti kokios būklės yra aušinimo sistemos žarnynas. Bet kokios variklio modifikacijos, net ir variklio perprogramavimas reikalauja geresnių aušinimo sistemos žarnyno. Tą rekomenduoja netgi pats gamintojas.
Taip pat būtina atkreipti dėmesį į turbinos įsiurbimo kolektorių. Standartinė detalė nesugeba atlaikyti didesnių krūvių, todėl daugelis „Cupra“ savininkų rekomenduoja įsigyti „Forge TIP“ specialistų pagamintą detalę, kuri kainuoja daugiau, bet ir tarnauja ilgiau.
Jautri „Leon Cupra“ vieta - davikliai, ypač „MAF“ bei įsiurbimo kolektoriaus temperatūros, kuriuos reikės keisti dažniau negu įprastai. Progos sugesti nepraleidžia ir elektra valdomų langų motoriukai.
Detalių kainos
- Stabdžių trinkelių komplektas ~ 30 eurų.
- Stabdžių diskas ~ 40 eurų.
- Stabdžių apkaba ~ 150 eurų.
- Generatorius ~ 170 eurų.
- Starteris ~ 30 eurų.
- Lambda jutiklis ~ 90 eurų.
- Žvakė ~ 8 eurai.
- Sankabos komplektas ~ 120 eurų.
- Rato guolio komplektas ~ 100 eurų.
- Spyruoklė ~ 35 eurai.
Savininko atsiliepimas
Romas - 2002 metų gamybos „Cupra R“.
Jeigu reikėtų rinktis iš „Golf GTI“, „Audi S3“ ar „Leon Cupra“, visiems rekomenduočiau rinktis „Cupra“. Ne tik dėl išvaizdos, bet ir dėl valdymo savybių bei puikaus kainos ir kokybės santykio. Kadangi „Seat“ prekinis ženklas nėra toks stiprus kaip „Volkswagen“ ar „Audi“, už ženkliai mažesnę sumą gauni ne ką prastesni, o kai kuriose srityse netgi pranašesnį automobilį.
Buvau labai maloniai nustebintas patogiomis sėdynėmis. Maniškis neturi „Recaro“ sportinių sėdynių, tačiau kiek teko sėdėti ir čiupinėti, jos man asmeniškai per kietos.
Kuro sąnaudos nėra jau tokios didelės kokias man skelbė įvairūs ekspertai. Su mano vairavimo stiliumi, vidutinės kuro sąnaudos siekia 8.7 litro. Stipriau spaudant akceleratoriaus pedalą, kuro sąnaudų vidurkis padidėja iki 11 ar 12 litrų.
Vairuojate automanišką automobilį? Papasakokite mums kaip Jums sekasi jį eksploatuoti! Atsiųskite savo atsiliepimą el.paštu :
[email protected]
GALERIJA