• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

2014 metais „Mercedes Benz“ pristatė absoliučiai naują C klasės modelių šeimos kartą, kuri pakeitė nuo 2007 iki 2014 metų gamintą „W204“ kartos automobilį. 
Šiuo metu naujutėlis C klasės sedanas kainuoja, bent jau Lietuvoje, nuo 40 000 eurų. Tai yra pakankamai didžiulė suma, tačiau pasižvalgę į naudotų automobilių rinką - pamatytume, jog „W204“ kartos modelių kainos darosi patrauklesnės kiekvieną akimirką.
Kaip ir šiuo metu „Mercedes Benz“ salonuose parduodama C klasės modelių šeima, taip ir prieš tai gamintas modelis pasižymi pačiomis geriausiomis „Mercedes Benz“ automobiliams būdingomis savybėmis : užtikrintai ir kokybiškai surinktas, aprūpintas moderniausiomis technologijomis (atsižvelgiant į tuometinį laikotarpį) ir svarbiausia - suteikiantis solidumo įspūdį, ypač žvelgiant į C klasės eksterjero dizainą. Be to, C klasė buvo gaminama su itin plačia variklių gama, o tai reiškia, jog potencialus C klasės pirkėjas gali surasti tokį variklį, kuris atitiks jo poreikius.

2014 metais „Mercedes Benz“ pristatė absoliučiai naują C klasės modelių šeimos kartą, kuri pakeitė nuo 2007 iki 2014 metų gamintą „W204“ kartos automobilį. 
Šiuo metu naujutėlis C klasės sedanas kainuoja, bent jau Lietuvoje, nuo 40 000 eurų. Tai yra pakankamai didžiulė suma, tačiau pasižvalgę į naudotų automobilių rinką - pamatytume, jog „W204“ kartos modelių kainos darosi patrauklesnės kiekvieną akimirką.
Kaip ir šiuo metu „Mercedes Benz“ salonuose parduodama C klasės modelių šeima, taip ir prieš tai gamintas modelis pasižymi pačiomis geriausiomis „Mercedes Benz“ automobiliams būdingomis savybėmis : užtikrintai ir kokybiškai surinktas, aprūpintas moderniausiomis technologijomis (atsižvelgiant į tuometinį laikotarpį) ir svarbiausia - suteikiantis solidumo įspūdį, ypač žvelgiant į C klasės eksterjero dizainą. Be to, C klasė buvo gaminama su itin plačia variklių gama, o tai reiškia, jog potencialus C klasės pirkėjas gali surasti tokį variklį, kuris atitiks jo poreikius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_c_350_4matic


ISTORIJA


Trečios kartos C klasė į daugelį prekybos salonų Europoje atvyko 2007 metų pavasarį. Iš pradžių „Mercedes Benz“ pristatė C klasės sedaną, o po aštuonių mėnesių buvo pristatytas ir praktiškesnis kėbulo tipas - universalas.
Automobilio gamybos pradžioje „Mercedes Benz“ į šį modelį montavo 1,8 litro (C180, C200 ir C250) ir 3,0 litrų (C300) arba 3,5 litro (C350) benzininius variklius. Dyzelinių variklių gamoje buvo 2,2 litro (C180 CDI, C200 CDI,C220 CDI ir C250 CDI) ir 3,0 litrų (C300 CDI ir C350 CDI) darbinio tūrio jėgos agregatai.
Griausmingai skambanti „C63 AMG“ versija buvo pristatyta 2008 metų vasarį.
„W204“ kartos modelis buvo gaminamas su keturiais skirtingais komplektacijų lygiais : „Classic“, „Elegance“, „Avantgarde“ ir „AMG“. Pačios pigiausios modelių versijos buvo komplektuojamos su „Classic“ įrangos lygiu - didžioji dauguma turėjo keturių cilindrų benzininius jėgos agregatus.
Modeliai su „Classic“ ir „Elegance“ komplektacijų lygiais iš gamyklos išriedėdavo su tradicinio „Mercedes Benz“ dizaino radiatoriaus grotelėmis. Be to, šių komplektacijų modeliai ant variklio dangčio turėjo „Mercedes Benz“ simbolį - trikampę žvaigždę.
Aukštesnės komplektacijos „Avantgarde“ bei „AMG“ modeliai turėdavo radiatoriaus groteles, kuriose būdavo trys horizontalios linijos, o tarp jų buvo integruotas „Mercedes Benz“ markės logotipas. „Avantgarde“ komplektacijų modeliai taip pat turėjo ilgesnį geidžiamos įrangos sąrašą. Priklausomai nuo rinkos, kuriais jis buvo skirtas, „Avantgarde“ modeliai standartinėje įrangoje galėjo turėti trijų stipinų vairą, sužemintą pakabą, didesnio skersmens ratlankius, sportiškiau atrodančią kėbulo apdailą.
„W204“ kartos modelis buvo vienas populiariausių „Mercedes Benz“ modelių. Per ilgą gamybos laikotarpį „Mercedes Benz“ visame pasaulyje pardavė daugiau kaip 2,4 mln. vienetų ir nusileido tik vienam konkurentui - 3 serijos „E90“.

REKLAMA

mercedes-benz_c350_estate_7


KURĮ PASIRINKTI?


Kaip ir minėjome anksčiau, variklių gama yra labai plati, leidžianti patenkinti įvairiausių vairuotojų poreikius. Jeigu važinėjate tik į darbą, prekybos centrą ir darbą - trumpai tariant - važinėjate tik mieste ir tik trumpais atstumais - rinkitės keturių cilindrų benzininius variklius, kurių pajėgumas svyruoja nuo 156 iki 204 arklio galių.
Jeigu planuojate įveikti ilgas distancijas, labai dažnai keliaujate tarp skirtingų miestų - jūsų vienintelis pasirinkimas yra dyzelinis variklis. Optimaliausias pasirinkimas tarp dinamikos, mažų eksploatacijos kaštų bei kuro sąnaudų - 136 arklio galias ir 360 Nm sukimo momentą išvystantis jėgos agregatas.
Kadangi gyvename šalyje, kurioje variklių galingumas ir CO2 emisijos nėra apmokestinamos, net neabejojame, jog daugelis žvalgysis į 6 cilindrų dyzelį arba anapus Atlanto važinėjusius modelius su 3,5 litro, 6 cilindrų benzininiais motorais.
Didžioji dauguma variklių buvo komplektuojami su 6 laipsnių mechaninėmis arba 7 laipsnių automatinėmis pavarų dėžėmis. Tik patys silpniausi benzininiais varikliai turėjo 5 laipsnių mechanines pavarų dėžes.

REKLAMA
REKLAMA




KAIP JĮ PRIŽIŪRĖTI?


Nepriklausomai nuo to, kurią versiją įsigysite, kiekvienam C klasės modeliui reikia atlikti planinį aptarnavimą kas 12 mėnesių arba kas 25 000 kilometrų.
Gamintojas rekomenduoja, jog benzininiai varikliai naujas žvakes gautų kas 75 000 kilometrų.
Perkant automobilį su dyzeliniu varikliu privaloma atsižvelgti į paskirstymo grandinės būklę, ypač jeigu automobilis yra nuvažiavęs 250 000 ar daugiau kilometrų. Priėjimas prie grandinės ir jos pakeitimas yra pakankamai sudėtingas.
„TWC“ temperatūros daviklis labai dažnai išeina iš rikiuotės. Jeigu šis komponentas sugenda, atliekant automobilio diagnostiką ieškokite „P2031“ kodo.
„OM651“ dyzelinių variklių silpnoji vieta - įpurškimo sistema, į kurios darbą reikėtų atkreipti dėmesį prieš perkant „W204“ automobilį su keturių cilindrų dyzeliniu motoru.
Trečios kartos C klasės buvo oficialiai atšaukta net 8 kartus : nuo 2008 metų lapkričio iki 2013 metų kovo.

  • 2010 -10 -13 : „Mercedes Benz“ atšaukė maždaug 90 000 C ir E klasės modelių. Gamintojas automobilius atšaukė dėl problemų su vairo stiprintuvo sistemomis.

  • 2011-01-08 : Dėl nesandarios kuro padavimo sistemos buvo atšaukti ML, C, E, S ir R klasių modelių. Modeliai, kurių kėbulo numeris prasideda WDC1641211A626833 ir baigiasi WDD2183232A000277.

  • 2012-01-26 : Dėl tos pačios priežasties dar kartą atšaukti C, CLS, E, S, R, G, GLK ir GL klasės modeliai. Atšauktų modelių kėbulo numeriai prasideda nuo WDD2210261A374759 ir baigiasi WDD2210262A395344.

  • 2014-01-21 : Gamintojas įsipareigoja nemokamai pakeisti „Delphi“ elektrinius kuro purkštukus „220CDI“ ir „250CDI“ modeliuose, jeigu vairuotojai susiduria su netinkamu variklio darbu. „Delphi“ purkštukų „Mercedes Benz“ atsisakė nuo 2012 metų vidurio.

  • 2014-04-30 : Jungtinėse Valstijose atšaukiami 250 000 C klasės modelių, kurie buvo pagaminti nuo 2008 iki 2011 metų. Automobiliai buvo atšaukiami dėl prastos elektros instaliacijos.

  • 2017-07-20 : „Mercedes Benz“ įsipareigoja į visus „Euro 5“ ir „Euro 6“ dyzelinius motorus įdiegti naują programinę įrangą, kuri turėtų padėti sumažinti CO2 ir NOx emisijas. Reikėtų paminėti, jog šis programinės įrangos atnaujinimas gali paveikti variklių dinamines savybes, padidinti kuro sąnaudas.



REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mercedes-benz_c250_coupe_amg_sports_package_5


KIEK JIS KAINUOJA?


Naudotų automobilių rinkoje netrūksta itin pigių „W204“ egzempliorių. Gerai pasižvalgius aplinkui, galima surasti patraukliai atrodančius modelius už 4000 ar 5000 eurų. Skamba gundančiai, ar ne? Žinoma, kad taip, bet net nebandykite susigundyti pačiais pigiausiais „W204“ modeliais, nes visi iki vieno turės vieną ir tą pačią problemą - šeimininkus, kurie nesugebėjo jų tinkamai prižiūrėti.
Optimaliausia „W204“ modelio kaina - nuo 8000 eurų. Modelių, kurie buvo atnaujinti ir modernizuoti 2011 metais, kainos prasideda nuo maždaug 9000 eurų.

REKLAMA

mercedes-benz_c-klasse_84


KĄ APIE JĮ SAKO AUTOMANAI?


Norėdami suteikti kuo daugiau informacijos apie konkretų automobilį, pakalbinome du „Peugeot 508“ savininkus, kurie mielai sutiko trumpai papasakoti kaip jiems sekasi eksploatuoti šį žavų automobilį.
Andžej - 2009 metų gamybos „C350“. 
Buvau vienas iš tų, kuris susigundė itin mažomis automobilių kainomis Jungtinėse Valstijose. Nors visi pažįstami ir draugai rėkė, jog nedaryčiau klaidos, tačiau suradęs tarpininkus, surizikavau, ir į Lietuvą parsitempiau 2009 metų gamybos „C350“ su „AMG“ apdaila ir labai gausia komforto įranga.
Automobilio įsigijimo kainos nenoriu atskleisti, tačiau galiu pasakyti tik tiek, jog mašina atvyko su minimaliu daužimu į priekinę ir galinę dalį. Pakeitus priekinį žibintą, buferį bei sumontavus europietiškiems modeliams būdingus galinius žibintus, bagažinės dangtį ir galinį buferį, vistiek sugebėjau sumokėti mažiau negu už analogišką modelį iš Europos.
Su automobiliu važinėju daugiau negu vieneri metai. Per šį laikotarpį nuvažiavau beveik 20 000 kilometrų. Kol kas, rimtesnių gedimų ar problemų nebuvo. Teko ne vieną kartą važiuoti į diagnostiką ir ieškoti problemų su įvairiausiais davikliais, elektronikos darbu. Pavyzdžiui, stoglangis kartais iš oro atsidaro arba užsidaro, prietaisų skydelis užsižiebia kaip kalėdinė eglutė, parkavimo davikliai mėgsta durniuoti. Techniškai - jokių problemų, veikia kaip laikrodukas.
Trūkumai? Vidaus apdailos medžiagos galėtų būti geresnės. Pačiupinėjus pirštais susidaro įspūdis, jog priekinė panelė buvo pagaminta iš tos pačios medžiagos kaip ir „Tic Tac“ saldainių dėžutės. Pakabos komfortas - viskas gerai, jeigu asfaltas lygus ir neturi grubių sujungimų.

REKLAMA

_mercedes-benz_c_350_sport_5



peugeot-508-dar-vienas-problematiskas-prancuzas


Tai yra vienas iš tų automobilių, kuriam būtų labai sunku surasti priekaištų. Kaip ir bet kuris kitas „Mercedes Benz“ modelis, taip ir C klasė buvo sukurta taip, jog galėtų įveikti milžiniškus atstumus be rimtesnių problemų. Nesvarbu kurią versiją pasirinksite, labai abejojame ar prašausite pro šalį. „W204“ kartos modeliai pasižymi puikia išliekamąja verte, aukštu komforto lygiu. Vis dėlto, didžiausias „W204“ kartos trūkumas - pigios apdailos medžiagos, kurių nesinorėtų matyti „Mercedes Benz“ automobilyje.

PRIVALUMAI



  • Puikus ilgų distancijų kruizeris

  • 6 cilindrų benzininiai varikliai

  • Aukšta išliekamoji vertė

  • Surinkimo kokybė

  • Ekonomiški dyzeliniai motorai

  • Erdvūs ir praktiški universalai

  • Lengvai valdomi


TRŪKUMAI



  • Interjere panaudotos medžiagos nėra pačios geriausios

  • „E90“ pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis

  • Vienas iš tų automobilių, kurį mėgsta ilgapirščiai

  • Erdvė ant galinių sėdynių

  • Paini informacijos ir pramogų sistema


Papasakokite apie savo kasdieninį automobilį ir kaip jums sekasi jį eksploatuoti. Kiekvieną atsiliepimą ateityje pridėsime prie konkretaus automobilio straipsnio, tad jūs iš dalies galite pagelbėti žmogui perkant „BMW“, „Mercedes Benz“, „Alfa Romeo“ ar dar kokią nors kitą mašiną.  Savo istoriją atsiųskite mums el.paštu :
 [email protected].

GALERIJA


 
 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų