• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Audi“ specialistai turi sukaupę milžinišką patirtį konstruojant automobilius su keturių varančiųjų ratų pavara. „Quattro“ vardu pavadinta sistema yra „Audi“ inžinierių kraujyje. Be to, „Quattro“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų sistema tapo vizitine „Audi“ kortele. 
To paties tikrai nesinori pasakyti apie SUV tipo automobilius, kurie „
Audi“ specialistams nėra itin karšta naujiena, bet palyginus su savo pagrindiniais varžovais – „
BMW“ ir „
Mercedes Benz“, „Audi“ į SUV automobilių žaidimų aikštelę įžengė paskutinė, su štai šiuo pirmos kartos „
Audi Q7“.

„Audi“ specialistai turi sukaupę milžinišką patirtį konstruojant automobilius su keturių varančiųjų ratų pavara. „Quattro“ vardu pavadinta sistema yra „Audi“ inžinierių kraujyje. Be to, „Quattro“ vardu pavadinta keturių varančiųjų ratų sistema tapo vizitine „Audi“ kortele. 
To paties tikrai nesinori pasakyti apie SUV tipo automobilius, kurie „
Audi“ specialistams nėra itin karšta naujiena, bet palyginus su savo pagrindiniais varžovais – „
BMW“ ir „
Mercedes Benz“, „Audi“ į SUV automobilių žaidimų aikštelę įžengė paskutinė, su štai šiuo pirmos kartos „
Audi Q7“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Q7 4.2 TDI quattro (4L)  (1)


Milžinas
Tam tikri automobiliai yra kuriami tam, jog kitiems eismo dalyviams sukurtų tam tikrą įspūdį. „Audi“ dizaineriai, akivaizdžiai, kurdami pirmos kartos „Q7“ siekė sukurti griausmingai, „ei pasitrauk iš kelio“ mašinos įspūdį.
Net ir užmetus vieną akį į automobilį, iškart supranti kurio gamintojo stovyklai jis priklauso. Tai – tikrai nėra bloga savybė, nes palyginus su pagrindiniais „Q7“ konkurentais: „Volvo XC90“ ar „Mercedes Benz GL“, „Audi“ inžinierių neatrodo toks griozdiškas, it kirvių kapota plyta – atvirkščiai. Aptakesnės kėbulo linijos ir „A6“ bei „A8“ modeliuose matyti dizaino elementai šiam visureigiui suteikia vokiškiems automobiliams nebūdingos elegancijos.
Įžengus į automobilio vidų apima dvejopi jausmai. Pirmasis pojūtis – tai aukštesnės klasės automobilis, bet pradėjus atkreipti dėmesį į įvairias detales bei smulkmenas apima jausmas, jog tai tiesiog „A6“ ir „A8“ detalių kratinys, o tai – nėra vienas iš tų komplimentų, kurį norėtųsi skirti tokio tipo mašinai.
Estetinė interjero pusė – meh, bet tik tiek, nes prietaisų išdėstymas, interjero erdvė verti aukščiausių balo. Gerų įvertinimų sulauktų ir adaptyvi greičio ir atstumo palaikymo kontrolė, aklosios zonos įspėjimo sistema. Netgi ankstyvoji beraktė automobilio atrakinimo sistema veikia stebėtinai gerai.

REKLAMA


Varikliai – įvairūs ir tinkami tempti vokišką baržą
Dideliam ir sunkiam automobiliui reikalingi atitinkami varikliai, kurie sugebėtų užtikrinti bent jau vidutiniškas dinamines savybes ir nepriverstų raudonuoti iš gėdos bandant aplenkti lėtesnį eismo dalyvį.
Didžiuliu sukimo momentu pasižymintys, dyzelinu varomi varikliai tokio tipo mašinai bus patys tinkamiausi, ypač jeigu automobilį naudojate pagal jo paskirtį ir nemažai laiko praleidžiate važinėdami užmiestyje ar tiesiog – ilgas distancijas.

Išsirinkti tinkamą variklį bus pakankamai sunku, nes 6 cilindrų benzinu arba dyzelinu varomi varikliai gali sudaryti įspūdį, jog laikas pradeda eiti truputėlį lėčiau negu įprastai.
Optimalų balansą tarp dinamikos ir eksploatacinių kaštų, kad ir kaip keistai tai skambėtų, siūlo 3 litrų, 6 benzininis motoras. Jis nėra toks lėpus kaip dyzelinu maitinami agregatai ir nereikalauja prieigos prie neribotų išteklių kaip kad 8 ar net 12 cilindrų analogai.
Nepriklausomai nuo pasirinkto variklio, septynias vietas turintis visureigis galės patempti iki 3500 kilogramų sveriančią priekabą su jame esančiu kroviniu.











































Variklių gama
Variklis Galia
3.6 FSI 280 AG (esant 6200) ir 360 Nm (esant 2500–5000)
3.0 TFSI 272 AG (esant 4750-6500) ir 400 Nm (esant 2150-4780)
3.0 TFSI S-Line 333 AG (esant 5500-6500) ir 440 Nm (esant 2900-5300)
4.2 FSI 350 AG (esant 6800) ir 440 Nm (esant 3500)
3.0 TDI 233 AG (esant 4000) ir 500 Nm (esant 1750–2750)
3.0 TDI 240 AG (esant 4000–4400) ir 550 Nm (esant 2000–2250)
4.2 TDI 326 AG (esant 3750) ir 760 Nm (esant 1800–2500)
6.0 TDI 500 AG (esant 3750) ir 1,000 Nm (esant 1750–3250)

REKLAMA
REKLAMA


Audi Q7 4.2 quattro (4L) (7)


ATSILIEPIMAI


Norėdami suteikti kuo daugiau informacijos apie konkretų automobilį, pakalbinome šio automobilio savininką, kurie mielai sutiko trumpai papasakoti kaip jiems sekasi eksploatuoti šį automobilį.
Eugenijus – 2010 metų, 3 litrų benzininis
Įprastai tokio dydžio automobilio nebūčiau pasiryžęs pirkti, bet situacija pasikeitė po to, kai šeimoje atsirado dvi papildomos burnos. Taigi, prioritetą skyrėme SUV'ams, kurie turėtų patogią vairuotojo poziciją, būtų komfortiški ir talpūs.
Kadangi automobilį rinkome labiau pagal žmonos pageidavimus, iš visų galimų kandidatų išsirinkome „Q7“. Visai atsitiktinai pavyko surasti šiek tiek daužtą egzempliorių, bet su tikra (230 000 kilometrų) rida bei pilna serviso istorija.
Už automobilį sumokėjome mažiau negu planavome, bet papildomų išlaidų pareikalavo „naujas“ priekinis buferis (su radiatoriaus grotelėmis, priešrūkiniais ir posūkiais kainavo 900 eurų), alyvos keitimas su filtrais - 160 eurų), priekinių stabdžių diskų ir trinkelių keitimas – 490 eurų.
Modelį su benzininiu motoru pasirinkome vien dėl to, jog mašina naudojama trumpiems atstumams ir dėl to, jog per metus žmona nuvažiuoja apie 10 000 - 15 000 kilometrų. Nuvažiuoti į vieno miesto galą į kitą arba kažkur į užmiestį 100 ar 200 kilometrų atstumu. Visais kitais atvejais naudojame mano automobilį, kuris 100 kilometrų srebia 6-7 litrus dyzelio.
Automobilį mūsų šeima vertina dvejopai. Man asmeniškai – variklis pernelyg vangus, erzina multimedijos valdymas, sėdynės aprengtos ne pačios geriausios kokybės oda, stabdžiai galėtų būti geresni, bet kai automobilis sveria daugiau nei dvi tonas, kitko ir nereikia tikėtis. Žmonai patinka aukštai sėdėti, pasijungti telefoną per „Bluetooth“ ir džiaugtis, jog vaikai mašinoje jaučiasi kaip savo kambaryje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Audi Q7 4.2 quattro (4L) (15)


PATARIMAI PERKANT


Pasaulyje neegzistuoja automobilis, kuris per visą savo gyvenimą nebūtų sugedęs. Anksčiau ar vėliau suges elektra valdomas langas ar į paviršių išlįs praėjusio savininko paslėptas gedimas. Norėdami padėti Jums įsigyti tinkamą egzempliorių, žemiau pateikiame informaciją, kuri pravers ne tik įsigyjant, bet ir eksploatuojant pirmos kartos „Audi Q7“.


  • Audi Q7“ yra vienas iš tų automobilių, kuriame sumontuotos interjero detalės yra pakankamai atsparios nuolatiniam naudojimui. Tai iš dalies padės nuspėti galimą automobilio ridą. Stipriai nusidėvėję langų kėliklių mygtukai arba „Start/Stop“ sistemos įjungimo bei išjungimo mygtukas netiesiogiai pasakys, jog Jūs apžiūrinėjate automobilį, kuris yra nuvažiavęs bent jau 300 000 kilometrų.

  • Valytuvo kojelė – vienas dažniausiai pasitaikančių gedimų „Q7“ modelyje. Kojelė dažniausiai lūžta po itin intensyvaus naudojimo, tad prieš pirkdami automobilį apžiūrėkite vairuotojo ir keleivio pusės valytuvų kojeles.

  • Jeigu automobilis turi beraktę sistemą, įsitikinkite ar ji veikia tinkamai. Automobilio durelių rankose sumontuoti davikliai dėl stiprių temperatūrų svyravimu labai dažnai išeina iš rikiuotės. Norėdami pašalinti šį gedimą, turėsite pirkti naują/naudotą, bet veikiantį daviklį turinčią durų rankenėlę.

  • Neveikianti langų apipūtimo sistema – dar vienas dažnas gedimas, kurį išspręsti yra pakankamai lengva. Reikės tik nusipirkti naują langų apipūtimo sistemos motoriuką.

  • Patikrinkite ar elektra valdomas bagažinės dangtis veikia sklandžiai, be strigimų. Iki 2007 metų pagaminti modeliai turėjo problemų su greitai nusidėvinčiais maitinimo laidais.

  • „MMI“ multimedijos sistema gali nustoti veikti dėl bagažinėje esančio stiprintuvo, kuris buvo paveiktas drėgmes dėl užsikimšusio stoglangio drenažo.

  • Vanduo ir drėgmė į automobilio vidų gali prasiskverbti pro tris vietas:



  1. Užsikimšusį oro kondicionieriaus drenažą, esantį po daiktų dėtuve.

  2. Užsikimšusi drenažo sistema priekinėse ratų arkose. Tiesiog nuimkite ratų arkoje esančią plastmasę ir išvalykite joje atsiradusius nešvarumus.

  3. Užsikimšęs stoglangio drenažas.



  • Adaptyvi orinė pakaba – puikus kompanionas ilgose kelionėse, bet tuo pačiu gali būti ir didžiulis galvos skausmas. Vieną dieną gali sugesti oro kompresorius arba orinės pakabos padėties daviklis.

  • Dėl didžiulio svorio labai greitai nusidėvi padangos bei stabdžių diskai, kuriuos reikėtų keisti kas 30 000 kilometrų, jeigu važinėjate tik mieste arba kas 80 000 kilometrų, jeigu daugiau laiko praleidžiate užmiestyje.

  • 4,2 litro benzininis variklis turi du aukšto slėgio kuro siurblius, kurie anksčiau ar vėliau taps nesandarūs. Gera žinia ta – juos pakeisti yra pakankamai lengva.

  • Apžiūrėdami modelį su 6 cilindrų benzininiu varikliu, užmeskite akį į aušinimo skysčio spalvą ir būklę. Ar jame yra alyvos likučių? Jeigu taip – bėkite ir neatsigręžkite.

  • Dyzelinių variklių purkštukai anksčiau ar vėliau pradės ožiuotis. Įvairūs simptomai pasireiškia automobiliuose, kurie yra nuvažiavę daugiau nei 200 000 kilometrų.

  • 4,2 litro dyzelinis variklis yra labiausiai Jūsų dėmesio vertas variklis.

  • Visi varikliai aprūpinti paskirstymo grandinėmis, kurios pradeda barškėti automobiliuose su 200 000 kilometrų ar didesne rida.

  • Apžiūrėkite ar ant bagažinės dangčio nėra korozijos židinių.


Papildoma informacija

  • Alyvą rekomenduojama keisti kas 10 000 kilometrų, žvakės turi būti keičiamos kas 60 000 kilometrų.

  • Alyvą automatinėje pavarų dėžėje siūloma keisti kas 60 000 kilometrų



REKLAMA

Audi Q7 4.2 quattro (4L) (3)


DETALIŲ KAINOS


Galvojant apie konkretų automobilį, reikėtų pagalvoti ir apie atsarginių detalių kainas. Žemiau pateikiame vidutines tam tikrų detalių kainas. (Modeliui su V6 TDI motoru)

  • Termostatas ~ 50 eurų

  • Liambda zondas ~ 100 eurų

  • Generatorius ~ 250 eurų

  • Atstumo daviklis ~ 70 eurų

  • Termostatas ~ 50 eurų

  • Oro filtras ~ 20 eurų

  • Rato guolio komplektas ~ 45 eurai

  • Amortizatorius ~ 70 eurų

  • Stabilizatoriaus traukė ~ 20 eurų

  • Stabdžių diskas ~ 50 eurų


MALONUMO KAINA


Atsivertus bet kurį naudotų automobilių skelbimų portalą, nustebsite pamatę, jog „Audi Q7“ galima įsigyti už pakankamai patrauklią sumą. Įtartino stovio egzemplioriai įkainojami 5000, 6000 ar 7000 eurų suma, bet kaip pats suprantate – šiame kainų diapazone esantys „Audi Q7“ egzemplioriai bus tikras bėdų maišas.
Norėdami įsigyti dėmesio vertą egzempliorių, savo automobilio biudžetą padidinkite bent jau iki 9000 eurų. Turint labai daug noro ir ryžto, naudotų automobilių rinkoje galima surasti pirmos kartos „Audi Q7“ ir už 20 000 eurų.

REKLAMA

Audi Q7 4.2 quattro (4L) (9)



verdiktas3


Panašu, kad pirmasis „Audi“ inžinierių bandymas sukurti SUV tipo automobilį baigėsi sėkmingai.
Kaip ir kiti populiarūs SUV automobiliai iš Vokietijos: „BMW X5“ bei M klasės „Mercedes Benz“, nuo pat pirmos akimirkos buvo sukurti tam, jog užtikrintai jaustųsi riedėdami asfaltuotu keliu ar žvyrkeliu. Rimtesniu išbandymų jie nemėgsta. Jų nemėgsta ir „Audi Q7“. Užtat „Q7“ vairuotojai gaus tai, ko jie ir gali tikėtis iš tokio tipo automobilio: prabangos, komforto ir jausmo, jog vairuoja saugų ratuotį.
Akivaizdu, jog „Audi Q7“ puikiai tiks tiems, kas ieško talpaus, patogaus, , kelis vaikus gyvūnus bei šeimai svarbius daiktus sugebančio sutalpinti automobilio. Prestižinės markės logotipas ant radiatoriaus grotelių taip pat gerokai padidina automobilio patrauklumą dėl visiems puikiai suprantamų priežasčių.
Kaip lengvasis automobilis, pirmos kartos „Audi Q7“ gali būti vertinamas pakankamai aukštu balu. Kaip visureigis – „Land Rover Discovery LR4“ yra žymiai, žymiai, žymiai geresnis pasirinkimas.

PRIVALUMAI



  • Interjero erdvė

  • Komfortiškas ilgose kelionėse

  • Gera išliekamoji vertė

  • Gausus daiktams skirtų dėtuvių skaičius

  • Lengvas valdymas

  • Daugelis modelių turi pakankamą kiekį komforto įrangos priedų

  • Bagažinė tūris

  • Surinkimo kokybė


TRŪKUMAI



  • Keturių varančiųjų ratų pavara labiau skirta tam, jog ant kelio dangos išlaikytų automobilį važiuojant prastomis oro sąlygomis. Apie rimtesnę bekelę pamirškite.

  • Brangi automobilio eksploatacija

  • Trečioji sėdynių eilė nėra tinkama suaugusiems

  • Važiuojant mažu greičiu, pakaba galėtų geriau sugerti kelio nelygumus

  • Kuro sąnaudos

  • Bjauriai skambantis „Bose“ žemų dažnių garsiakalbis. Apskritai – „B&O“ sistema muzikinius kūrinius atkuria žymiai kokybiškiau.


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų