Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nicky Haydenas tiki, kad „Ducati“ gali grįžti į pergalių kelią, nepaisant to, kad komandai vis dar reikia žengti milžinišką žingsnį, kad galėtų prilygti lyderiams.
„Ducati“ nelaimėjo lenktynių nuo 2010 metų Australijos motociklų Grand Prix. 2013 metų žiemos bandymus komanda pradėjo su didžiuliu deficitu iki „Honda“ ir „Yamaha“, tačiau pačių bandymų metu šiek tiek progresavo.
Po to, kai „Ducati“ perėjo į „Audi“ rankas, komanda buvo restruktūrizuota. Technikos direktorius Filippo Preziosi buvo priverstas palikti „Ducati“, o jo pareigas užėmė Berndaas Gobmeieris, dirbęs BMW „Superbike“ komandoje.
N.Haydenas teigia, kad vadovybės pokyčių komandos techninis progresas kol kas neatspindi, tačiau geresnė organizacija bandymuose suteikė jam vilties.
„Įvyko keletas didelių pokyčių personale, tačiau su motociklu neįvyko jokių didelių pokyčių. Privalome žiūrėti toli į priekį ir neeikvoti laiko ieškodami mažų pusės dešimtosios sekundės dalių. Mums reikia tikrų pokyčių ir didesnio progreso. Naujas personalas tai puikiai supranta“, - teigė N.Haydenas.
„Bandymai buvo kitokie ir kol kas jie pasiteisino. Tai gali nutikti, tuo neabejoju. „Ducati“ anksčiau yra sukūrusi konkurencingų motociklų.“
„Ji laimėjo lenktynes ir čempionatą. Dabar esame toli, tačiau neabejoju, kad galime grįžti į rikiuotės priekį.“
Amerikietis yra tikras, kad „Ducati“ dabar atsilieka mažiau nei prieš du mėnesius.
„Tarpsezonis nebuvo lengvas. Bandymus Sepange pradėjome turėdami didelių problemų, mūsų greitis buvo tragiškas“, - tęsė N.Haydenas.
„Tačiau nuo tada atsitiesėme ir patobulėjome. Antruose bandymuose Sepange atlikome keletą motociklo pakeitimų su svorio paskirstymu ir kitais dalykais. Motociklas važiavo pastoviau, o įvažiavimuose į posūkiuose jaučiausi geriau.“
„Progresą Jereze yra sunku vertingi, nes oras buvo labai blogas, tačiau sausoje trasoje sugebėjome būti kažkiek konkurencingesni.“
„Žinome, kad lengva nebus, ypač šiuo metu, kai kartelė yra pakelta labai aukštai. Negalime pasirodyti, atlikti keletą pokyčių ir iškart atrasti visą sekundę.“
Nicky Haydenas tiki, kad „Ducati“ gali grįžti į pergalių kelią, nepaisant to, kad komandai vis dar reikia žengti milžinišką žingsnį, kad galėtų prilygti lyderiams.
„Ducati“ nelaimėjo lenktynių nuo 2010 metų Australijos motociklų Grand Prix. 2013 metų žiemos bandymus komanda pradėjo su didžiuliu deficitu iki „Honda“ ir „Yamaha“, tačiau pačių bandymų metu šiek tiek progresavo.
Po to, kai „Ducati“ perėjo į „Audi“ rankas, komanda buvo restruktūrizuota. Technikos direktorius Filippo Preziosi buvo priverstas palikti „Ducati“, o jo pareigas užėmė Berndaas Gobmeieris, dirbęs BMW „Superbike“ komandoje.
N.Haydenas teigia, kad vadovybės pokyčių komandos techninis progresas kol kas neatspindi, tačiau geresnė organizacija bandymuose suteikė jam vilties.
„Įvyko keletas didelių pokyčių personale, tačiau su motociklu neįvyko jokių didelių pokyčių. Privalome žiūrėti toli į priekį ir neeikvoti laiko ieškodami mažų pusės dešimtosios sekundės dalių. Mums reikia tikrų pokyčių ir didesnio progreso. Naujas personalas tai puikiai supranta“, - teigė N.Haydenas.
„Bandymai buvo kitokie ir kol kas jie pasiteisino. Tai gali nutikti, tuo neabejoju. „Ducati“ anksčiau yra sukūrusi konkurencingų motociklų.“
„Ji laimėjo lenktynes ir čempionatą. Dabar esame toli, tačiau neabejoju, kad galime grįžti į rikiuotės priekį.“
Amerikietis yra tikras, kad „Ducati“ dabar atsilieka mažiau nei prieš du mėnesius.
„Tarpsezonis nebuvo lengvas. Bandymus Sepange pradėjome turėdami didelių problemų, mūsų greitis buvo tragiškas“, - tęsė N.Haydenas.
„Tačiau nuo tada atsitiesėme ir patobulėjome. Antruose bandymuose Sepange atlikome keletą motociklo pakeitimų su svorio paskirstymu ir kitais dalykais. Motociklas važiavo pastoviau, o įvažiavimuose į posūkiuose jaučiausi geriau.“
„Progresą Jereze yra sunku vertingi, nes oras buvo labai blogas, tačiau sausoje trasoje sugebėjome būti kažkiek konkurencingesni.“
„Žinome, kad lengva nebus, ypač šiuo metu, kai kartelė yra pakelta labai aukštai. Negalime pasirodyti, atlikti keletą pokyčių ir iškart atrasti visą sekundę.“