• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Praėjusių metų SEMA automobilių parodoje dėl „best-in-show" apdovanojimo varžėsi štai toks įdomus super projektas. Tai smarkiai perdarytas „Ford Mustang", na bent jau iš išorės panašus į 1969-ųjų „Mach 1 Mustang". Kadangi automobilio bazė yra, gale variklį turintis 2006 metų „Ford GT-40". Prie kurio išorės pridėtas prailgintas ir žemesnės stogo linijos „Mach-1".
„Mustang Mach 40" dabar taip oficialiai vadinamas šis projektas. Projekto tikslas sukurti konceptinį „Mustang" modelį, suliejant į bendrą kūrinį modernias „Ford" technologijas ir klasikinį gamintojo sportinio automobilio dizainą. Automobilis buvo sukurtas ne tik gražiai atrodyti, bet ir važiuoti atitinkamai. Standartinis „Ford GT" 5.4 litro variklis gavo naują „Whiplle" kompresorių, kurio pagalba galima turėti 600 arba 850 arklio galių (priklausomai nuo parinktos variklio valdymo programos). Mašina turi ir traukos kontrolę. Nors vidus mašinos neatrodo nei trupučio modernus, tačiau visą variklio valdymą būtent iš čia galima kontroliuoti ir nustatyti. Visa elektronika paslėpta po apdailos panelėmis.
Dirbant prie šio projekto buvo labai svarbu laikytis visų originalių automobilio dizaino linijų, vyrukai nenorėjo modernizuoti išvaizdos. Tačiau automobilis vis tiek atrodo retro moderniai, o pro galinį variklio skyriaus langą spindi kompresorius. Kas leidžia nuspėti, kad tai nėra tas „Ford", kurį galite nusipirkti kaip įprastą „Ford'o" produktą.
Automobilis buvo sukurtas Oregone, JAV „Eckert’s Rod & Custom" kompanijoje.



Praėjusių metų SEMA automobilių parodoje dėl „best-in-show" apdovanojimo varžėsi štai toks įdomus super projektas. Tai smarkiai perdarytas „Ford Mustang", na bent jau iš išorės panašus į 1969-ųjų „Mach 1 Mustang". Kadangi automobilio bazė yra, gale variklį turintis 2006 metų „Ford GT-40". Prie kurio išorės pridėtas prailgintas ir žemesnės stogo linijos „Mach-1".
„Mustang Mach 40" dabar taip oficialiai vadinamas šis projektas. Projekto tikslas sukurti konceptinį „Mustang" modelį, suliejant į bendrą kūrinį modernias „Ford" technologijas ir klasikinį gamintojo sportinio automobilio dizainą. Automobilis buvo sukurtas ne tik gražiai atrodyti, bet ir važiuoti atitinkamai. Standartinis „Ford GT" 5.4 litro variklis gavo naują „Whiplle" kompresorių, kurio pagalba galima turėti 600 arba 850 arklio galių (priklausomai nuo parinktos variklio valdymo programos). Mašina turi ir traukos kontrolę. Nors vidus mašinos neatrodo nei trupučio modernus, tačiau visą variklio valdymą būtent iš čia galima kontroliuoti ir nustatyti. Visa elektronika paslėpta po apdailos panelėmis.
Dirbant prie šio projekto buvo labai svarbu laikytis visų originalių automobilio dizaino linijų, vyrukai nenorėjo modernizuoti išvaizdos. Tačiau automobilis vis tiek atrodo retro moderniai, o pro galinį variklio skyriaus langą spindi kompresorius. Kas leidžia nuspėti, kad tai nėra tas „Ford", kurį galite nusipirkti kaip įprastą „Ford'o" produktą.
Automobilis buvo sukurtas Oregone, JAV „Eckert’s Rod & Custom" kompanijoje.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų