Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kodėl šie du automobiliai mums ir jums nepasiekiami? Didžiausia bėda yra ta, kad abudu modeliai buvo sukurti specialiai Brazilijos rinkai. Reikėtų paminėti ir tai, kad abudu modeliai buvo pagaminti Brazilijoje.
Volkswagen Gol atstoja europietišką Golf. Kompaktiškas hečbekas Brazilijoje yra pardavinėjamas nuo pat 1980-ųjų ir patenka į populiariausių mašinų trejetuką kiekvienais metais.
Tuo tarpu Volkswagen Saveiro yra kompaktiškas pikapas pagamintas ant Volkswagen Gol platformos. Varikliai, važiuoklė ir kiti komponentai yra identiški. Skiriasi tik jų kėbulas.
Tad kuo skiriasi šie du pagražinti Volkswagen'ai? Po kapotu slypinčia širdimi. Tai didžiausias skirtumas. Vienas po kapotu turi 1.9 litro agregatą, o kitas turi 1.8 litro turbininį motorą. Kaip bebūtų keista, tačiau „riebiau“ skambantį variklį turi ne hečbekas, bet pikapas!
Pasižiūrėkime ką Brazilijoje gyvenantys automanai išdarinėja su savo Volkswagen'ais.
Kodėl šie du automobiliai mums ir jums nepasiekiami? Didžiausia bėda yra ta, kad abudu modeliai buvo sukurti specialiai Brazilijos rinkai. Reikėtų paminėti ir tai, kad abudu modeliai buvo pagaminti Brazilijoje.
Volkswagen Gol atstoja europietišką Golf. Kompaktiškas hečbekas Brazilijoje yra pardavinėjamas nuo pat 1980-ųjų ir patenka į populiariausių mašinų trejetuką kiekvienais metais.
Tuo tarpu Volkswagen Saveiro yra kompaktiškas pikapas pagamintas ant Volkswagen Gol platformos. Varikliai, važiuoklė ir kiti komponentai yra identiški. Skiriasi tik jų kėbulas.
Tad kuo skiriasi šie du pagražinti Volkswagen'ai? Po kapotu slypinčia širdimi. Tai didžiausias skirtumas. Vienas po kapotu turi 1.9 litro agregatą, o kitas turi 1.8 litro turbininį motorą. Kaip bebūtų keista, tačiau „riebiau“ skambantį variklį turi ne hečbekas, bet pikapas!
Pasižiūrėkime ką Brazilijoje gyvenantys automanai išdarinėja su savo Volkswagen'ais.