Italijos automobilių sporto federacijos vadovas mano, jog naujos investicijos leistų sukurti turistams priimtiną traukos centrą, kuriame galėtume surasti lenktynių trasą, kurios ilgis siektų net 10 kilometrų.
Projekto vertė siekia 100 mln. eurų – tai yra milžiniška suma, kurios trasos valdytojai neturi, tačiau Italijos automobilių sporto federacijos prezidentas mano, jog pinigai – ne problema. Didesnį galvos skausmą kelia iniciatyvos trūkumas.
„Esant reikalui – pinigų surasime. Esu įsitikinęs, jog su entuziastų bendruomenė ir valdžios atstovais surasime visiems tinkantį sprendimą“, – priduria Angelo Damiani.
„Monza“ lenktynių trasos valdytojai svarsto radikalų transformacijos planą, kuris pareikalautų net 100 mln. eurų investicijų.
Pasak istorinę svarbą turinčios trasos valdytojų, jie norėtų pašalinti vieną trasos posūkį ir pertvarkyti antrąjį trasos posūkį – „Lesmo“.
Nauja trasos konfigūracija leistų „Monzai“ susigrąžinti kadaise prarastą titulą ir labai šiai trasai tinkantį apibūdinimą – „Temple of Speed“.
Trasos valdytojai tikisi ne tik pertvarkyti trasos konfigūraciją. Investicinio projekto metu būtų praplatinta lenktynių trasos danga, bus įrengti nauji privažiavimai.
„Monza“ lenktynių trasos valdytojai svarsto radikalų transformacijos planą, kuris pareikalautų net 100 mln. eurų investicijų.
Pasak istorinę svarbą turinčios trasos valdytojų, jie norėtų pašalinti vieną trasos posūkį ir pertvarkyti antrąjį trasos posūkį – „Lesmo“.
Nauja trasos konfigūracija leistų „Monzai“ susigrąžinti kadaise prarastą titulą ir labai šiai trasai tinkantį apibūdinimą – „Temple of Speed“.
Trasos valdytojai tikisi ne tik pertvarkyti trasos konfigūraciją. Investicinio projekto metu būtų praplatinta lenktynių trasos danga, bus įrengti nauji privažiavimai.