Nors 1961-ųjų „Jaguar MKII“ jau skaičiuoja 64 metus ir yra matęs ne vieną tūkstantį sportinių kilometrų, šįkart jis veikė nepriekaištingai. Problema kilo visai ne ten, kur tikėtasi – gedo ne klasikinė mechanika, o moderni vidutinio greičio ir laiko skaičiavimo įranga.
„Automobilyje kilo panika – bandėme kažką taisyti, ieškojome sprendimų, bet nieko nepavyko padaryti. Galiausiai teko važiuoti pagal mėnulį ir žvaigždes“, – po finišo apmaudo neslėpė K. Raišys.
Be tikslaus laiko ir greičio kontrolės ekipažas sukaupė daugiau baudų nei per visą ralį ir iš penktos vietos nukrito į 36-ąją bendroje įskaitoje. Seniausių automobilių kategorijoje liko šešti.
Aštuntą kartą šiame ralyje dalyvavęs K. Raišys jau yra laimėjęs savo klasę keturis kartus, o 2023-aisiais bendroje įskaitoje finišavo penktas. Šiemet buvo reali galimybė pirmą kartą per karjerą užlipti ant bendros įskaitos podiumo, tačiau šis šansas išslydo paskutinėje atkarpoje.
„Aš dievinu šiuos finalinius, naktinius „Monte Carlo“ greičio ruožus – tai tarsi kartodromas ant legendinių Col de Turini serpantinų. Kiekvienais metais jie apverčia rezultatų lentelę aukštyn kojomis, ir dažniausiai – mano naudai. Deja, šiemet viskas buvo priešingai“, – sakė K. Raišys.