• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Lietuviams šių metų „Monte Carlo Historique“ ralis baigėsi tikra drama. Iki pat paskutinio greičio ruožo Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas laikėsi penktoje vietoje bendroje įskaitoje ir realiai kovojo dėl trečiosios pozicijos. Tačiau paskutinėje, naktinėje „Col de Turini“ atkarpoje, juos sustabdė ne variklio gedimas ar padangos sprogimas, o... šiuolaikinė navigacijos sistema.

18

Lietuviams šių metų „Monte Carlo Historique“ ralis baigėsi tikra drama. Iki pat paskutinio greičio ruožo Karolio Raišio ir Ovidijaus Meilūno ekipažas laikėsi penktoje vietoje bendroje įskaitoje ir realiai kovojo dėl trečiosios pozicijos. Tačiau paskutinėje, naktinėje „Col de Turini“ atkarpoje, juos sustabdė ne variklio gedimas ar padangos sprogimas, o... šiuolaikinė navigacijos sistema.

REKLAMA

Nors 1961-ųjų „Jaguar MKII“ jau skaičiuoja 64 metus ir yra matęs ne vieną tūkstantį sportinių kilometrų, šįkart jis veikė nepriekaištingai. Problema kilo visai ne ten, kur tikėtasi – gedo ne klasikinė mechanika, o moderni vidutinio greičio ir laiko skaičiavimo įranga.

„Automobilyje kilo panika – bandėme kažką taisyti, ieškojome sprendimų, bet nieko nepavyko padaryti. Galiausiai teko važiuoti pagal mėnulį ir žvaigždes“, – po finišo apmaudo neslėpė K. Raišys.

REKLAMA
REKLAMA

Be tikslaus laiko ir greičio kontrolės ekipažas sukaupė daugiau baudų nei per visą ralį ir iš penktos vietos nukrito į 36-ąją bendroje įskaitoje. Seniausių automobilių kategorijoje liko šešti.

REKLAMA

Aštuntą kartą šiame ralyje dalyvavęs K. Raišys jau yra laimėjęs savo klasę keturis kartus, o 2023-aisiais bendroje įskaitoje finišavo penktas. Šiemet buvo reali galimybė pirmą kartą per karjerą užlipti ant bendros įskaitos podiumo, tačiau šis šansas išslydo paskutinėje atkarpoje.

„Aš dievinu šiuos finalinius, naktinius „Monte Carlo“ greičio ruožus – tai tarsi kartodromas ant legendinių Col de Turini serpantinų. Kiekvienais metais jie apverčia rezultatų lentelę aukštyn kojomis, ir dažniausiai – mano naudai. Deja, šiemet viskas buvo priešingai“, – sakė K. Raišys.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų