Mes manome, jog didesnį malonumą suteikia tas projektas, kuriam buvo skirta daugiau dėmesio, pastangų ir kruopštumo jį užbaigt. Štai kad ir šis antros kartos „Golf“, kuris dirbtuvėse praleido net 200 valandų, jog galėtų tapti automobiliu, kurį matote dabar.
Vizualinė automobilio pusė pasikeitė nedaug. Daugiausiai pastangų buvo įdėta keičiant automobilio interjerą ir tobulinant techninę pusę.
Standartinį „GTI“ motorą pakeitė 6 cilindrų benzininis agregatas su turbina, standartinę transmisija pakeitė „Passat Syncro“ agregatai ir keturių varančiųjų ratų pavara. Priekinė interjero panelė buvo išmesta, ją pakeitė „Volkswagen Corrado“ interjero detalės.
Tad jeigu svajojate apie automobilį, kuris galėtų susišluoti visus įmanomus apdovanojimus, įkvėpimo semkitės būtent iš štai šio „Golf“.
Jeigu savo garaže turite ne vienerius metus brandinamą ir toliau tobulinamą projektą, pats geriausias apdovanojimas Jums yra aplinkinių dėmesys ir modifikuotų automobilių parodoje įteiktas apdovanojimas.
Sukonstruoti automobilį, kuris galėtų susišluoti visus įmanomus apdovanojimus nėra labai lengva. Žinoma, galima sukrauti pačius geidžiamiausius ir įspūdingiausius žaisliukus, tačiau vargu ar tai suteiktų didžiulį malonumą.
Jeigu savo garaže turite ne vienerius metus brandinamą ir toliau tobulinamą projektą, pats geriausias apdovanojimas Jums yra aplinkinių dėmesys ir modifikuotų automobilių parodoje įteiktas apdovanojimas.
Sukonstruoti automobilį, kuris galėtų susišluoti visus įmanomus apdovanojimus nėra labai lengva. Žinoma, galima sukrauti pačius geidžiamiausius ir įspūdingiausius žaisliukus, tačiau vargu ar tai suteiktų didžiulį malonumą.