Kai visi trys visureigiai paliks Europos rinką, „Mitsubishi“ salonuose liks tik du modeliai: „Space Star“ hečbekas (kuris net oficialiai nėra siūlomas Lietuvoje) ir „L200“ pikapas. O tai – labai keistas sprendimas, mat hibridinę pavarą turintis „Outlander“ sulaukė nemažo pripažinimo.
Tokį sprendimą „Mitsubishi“ grindžia noru susikoncentruoti į rinkas, kurios neša didžiulį pelną. Pavyzdžiui, Azijos regione „Mitsubishi“ yra labai stiprus žaidėjas, kuriame gamintojas toliau nori sutvirtinti savo pozicijas. Tuo tarpu Europa, deja, nėra dabartinių prioritetų sąraše.
Vis dėlto, dabartinių „Mitsubishi“ vadovų norai gali pasikeisti. Gilesnė integracija su „Renault“ ir „Nissan“ gali leisti greitai ir neskausmingai į Europą paleisti naujos kartos „Colt“, „Lancer“ ar netgi „Galant“.
Keletą dešimtmečių Europoje veikęs japoniškų automobilių gamintojas „Mitsubishi“, galimai yra pasiruošęs palikti senąjį žemyną.
Įvairių šaltinių duomenimis, japoniškų automobilių gamintojas priėmė itin radikalų sprendimą. SUV tipo automobiliai Europoje bus parduodami ne ilgiau negu iki 2022-ųjų metų arba iki momento, kai dabar gaminami automobiliai atitiks Europos Sąjungos taršos reikalavimus.
Vis dėlto, reali situacija gali būti niūresnė, mat anksčiau buvo pranešta, jog „Mitsubishi“ nesiruošia pristatyti absoliučiai nei vieno naujo modelio, o didžiulę pardavimų pyrago dalį sudarantys „ASX“, „Eclipse Cross“ ir „Outlander“ modeliai į Europą nebebus eksportuojami po keleto mėnesių.
Keletą dešimtmečių Europoje veikęs japoniškų automobilių gamintojas „Mitsubishi“, galimai yra pasiruošęs palikti senąjį žemyną.
Įvairių šaltinių duomenimis, japoniškų automobilių gamintojas priėmė itin radikalų sprendimą. SUV tipo automobiliai Europoje bus parduodami ne ilgiau negu iki 2022-ųjų metų arba iki momento, kai dabar gaminami automobiliai atitiks Europos Sąjungos taršos reikalavimus.
Vis dėlto, reali situacija gali būti niūresnė, mat anksčiau buvo pranešta, jog „Mitsubishi“ nesiruošia pristatyti absoliučiai nei vieno naujo modelio, o didžiulę pardavimų pyrago dalį sudarantys „ASX“, „Eclipse Cross“ ir „Outlander“ modeliai į Europą nebebus eksportuojami po keleto mėnesių.