Dėl pakankamai mažos paklausos, „Mitsubishi“ pagamino tik 1250 šio modelio vienetų. Tačiau dėl kuklaus pagamintų modelių skaičiaus reikėtų kaltinti ne „Mitsubishi“, bet europiečius, kurie tik vėliau suprato kas per žvėris buvo „Lancer 2000 Turbo“.
Prieš 33 metus pristatytas automobilis buvo svarbus dėl vienos priežasties. „Lancer 2000 Turbo“ buvo pirmasis „Mitsubishi“ modelis gavęs „4G63“ benzininį variklį, kuris vėliau bus naudojamas ne tik „Lancer EVO“, bet ir kituose „Mitsubishi“ modeliuose.
Pirmoji „4G63“ variklio versija išvystė 170 arklio galių ir 245 Nm sukimo momentą. Su šiuo varikliu „Lancer 2000 Turbo“ iki 100 km/val. įsibėgėdavo per 7 sekundes ir pasiekdavo 199 km/val. maksimalų greitį. Kaip 1982 metų gamybos automobiliui, tai buvo labai neblogas rezultatas.
„Mitsubishi“ sukūrė ir ralio trasoms skirtą „Lancer 2000 Turbo“. Nors priekyje buvo sumontuotas tas pats variklis, tačiau jo pajėgumas siekė net 280 arklio galių.
Palyginus su kitais to meto japoniškais automobiliais, sportiškoji „Lancer“ versija nėra tokia išskirtinė. Jis negali pasigirti gausiu ralio pergalių kiekiu, jis taip pat negali pasigirti kvapą gniaužiančiu interjeru ar pasaulį pakeitusiomis inovacijomis. Tai - kuklus, savo tikrąsias galimybes slepiantis sedanas, kuris esant reikalui galėtų išperti ne vieno išvaizdesnio automobilio užpakalį. Tai viena rimčiausių iš priežasčių, kodėl „Lancer 2000 Turbo“ turėtų atsidurti Jūsų prioritetų sąraše.