Mitsubishi atvykusi į Vokietiją, paprašė AMG specialistų paimti standartinį Mitsubishi Galant ir iš jo išspausti viską kiek tik leidžia japonų skirtas biudžetas. Kaip paprašė, taip ir padarė.
AMG išsirinko 2 litrų, 4G63 variklį, sumontavo savo gamybos vožtuvus, padidino variklio kompresiją nuo 9:1 iki 10.4:1, pridėjo iš titano pagamintas vožtuvų spyruokles ir didesnį išmetimo kolektorių. Patobulinto motoro galia padidėjo iki 170 AG ir 191 NM sukimo momento.
Galia buvo perduodama į priekinius varomuosius ratus per 5 bėgių mechaninę arba per 4 bėgių automatinę pavarų dėžes. Turbūt dabar tikitės, jog pasakysime ką nors apie riboto praslydimo diferencialą, tačiau turėsime jus nuvilti. Pasak AMG specialistų, sumontuoti riboto praslydimo diferencialą į priekiniais ratais varomą modelį - neverta. Vis dėlto, tai netrukdė automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 8 sekundes.
Palyginus su kitomis Galant versijomis, AMG specialistų patobulintas modelis galėjo pasigirti ne tik galingesniu varikliu, bet ir gausesne įranga. Galant AMG turėjo odines sėdynes, klimato kontrolę, CD grotuvą. Šiais laikais tokie privalumai kelia juoką, tačiau 1988 metais tokius žaisliukus turėjo tik labai brangūs automobiliai.
Mitsubishi iš viso pagamino tik 1395 Galant AMG vienetus. Beveik visi egzemplioriai buvo skirti tik Japonijos rinkai, tačiau dabar šį retą modelį galima išvysti Australijoje, Amerikoje ir Europoje.
Įdomu yra tai, kad vos po vienerių metų, kai prekyboje pasirodė AMG specialistų patobulintas Galant, Mitsubishi pristatė Galant VR4, kuris turėjo keturių varomųjų ratų sistemą, galingesnį turbininį variklį ir geresnes valdymo savybes.