Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Senų automobilių transformacija į elektromobilį, pastaruoju metu, įgauna vis didesnį pagreitį. Ši tendencija tampa vis populiaresnė Jungtinėje Karalystėje, kurioje tokias paslaugas teikiančių įmonių kiekis auga sulig kiekvienu mėnesiu.
Dabar, į senovinių automobilių elektrifikacijos sritį įžengia „Mini“. D.Britanijos pasididžiavimu laikoma markė, kuri kelis dešimtmečius iš eilės gamina kompaktiškus, mažus ir manevringus hečbekus (ir ne tik juos).
Oksfordo mieste įkurtose dirbtuvėse buvo atidarytas „Mini Recharge“ padalinys, kuriame automobiliai bus kruopščiai modernizuojami, o ne pjaustomi ir lipdomi iš kelių skirtingų „
Mini“ modelių. Pasak bendrovės atstovų, kruopštumas bus prioritetinė savybė, nes tokiu būdu bus siekiama išsaugoti galimybę į elektromobilį pavirtusį „Mini“ transformuoti atgal į automobilį su vidaus degimo varikliu.
„Mini“ taip pat teigia, jog išimtas vidaus degimo variklis nebus parduotas ar išmestas. Jis bus sandėliuojamas ir prižiūrimas, jog bet kurią akimirką pasikeitę kliento norai būtų įgyvendinti.
Nors nauji „Mini“ markės automobiliai, anksčiau ar vėliau, naudos tik elektros pavarą, tačiau klasikiniai, prieš dvidešimt, trisdešimt ar keturiasdešimt metų pagamintų „Mini“ elektrifikacija turėtų padėti išsaugoti bent dalį klasikinių „Mini“ markės modelių.
„Su šiuo projektu siekiame išsaugoti klasikinį „Mini“ charakterį. „Mini“ automobilių modernizacija suteikia galimybę mėgautis visiškai elektriniu varikliu“, – teigė „Mini“ markės vadovas Berndas Körberis.
Pakalbėkime apie skaičius. Į modernizuotą „Mini“ pateksianti elektros pavara išvystys 90 kW (120 arklio galių). Ji padės iki 100 km/val. įsibėgėti per 9 sekundes bei su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti maždaug 160 kilometrų.
Senų automobilių transformacija į elektromobilį, pastaruoju metu, įgauna vis didesnį pagreitį. Ši tendencija tampa vis populiaresnė Jungtinėje Karalystėje, kurioje tokias paslaugas teikiančių įmonių kiekis auga sulig kiekvienu mėnesiu.
Dabar, į senovinių automobilių elektrifikacijos sritį įžengia „Mini“. D.Britanijos pasididžiavimu laikoma markė, kuri kelis dešimtmečius iš eilės gamina kompaktiškus, mažus ir manevringus hečbekus (ir ne tik juos).
Oksfordo mieste įkurtose dirbtuvėse buvo atidarytas „Mini Recharge“ padalinys, kuriame automobiliai bus kruopščiai modernizuojami, o ne pjaustomi ir lipdomi iš kelių skirtingų „
Mini“ modelių. Pasak bendrovės atstovų, kruopštumas bus prioritetinė savybė, nes tokiu būdu bus siekiama išsaugoti galimybę į elektromobilį pavirtusį „Mini“ transformuoti atgal į automobilį su vidaus degimo varikliu.
„Mini“ taip pat teigia, jog išimtas vidaus degimo variklis nebus parduotas ar išmestas. Jis bus sandėliuojamas ir prižiūrimas, jog bet kurią akimirką pasikeitę kliento norai būtų įgyvendinti.
Nors nauji „Mini“ markės automobiliai, anksčiau ar vėliau, naudos tik elektros pavarą, tačiau klasikiniai, prieš dvidešimt, trisdešimt ar keturiasdešimt metų pagamintų „Mini“ elektrifikacija turėtų padėti išsaugoti bent dalį klasikinių „Mini“ markės modelių.
„Su šiuo projektu siekiame išsaugoti klasikinį „Mini“ charakterį. „Mini“ automobilių modernizacija suteikia galimybę mėgautis visiškai elektriniu varikliu“, – teigė „Mini“ markės vadovas Berndas Körberis.
Pakalbėkime apie skaičius. Į modernizuotą „Mini“ pateksianti elektros pavara išvystys 90 kW (120 arklio galių). Ji padės iki 100 km/val. įsibėgėti per 9 sekundes bei su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti maždaug 160 kilometrų.