„Elektrinių „Mini“ šeima auga ir šiuo žingsniu „Mini“ artėja prie savo įsipareigojimo iki 2030-iųjų metų tapti tik elektromobilių gamintoju. Kaip ir dera šiam britiškajam prekės ženklui, naujieji „Mini“ modeliai bus itin smagūs vairuoti dėl jiems būdingo kartingą primenančio valdymo, o dėl savo atnaujinto išskirtinio dizaino atkreips ne vieno praeivio dėmesį.
Be to, naujieji modeliai bus tvaresni – juose panaudotos perdirbtos medžiagos, naudojamas tvaresnis gamybos procesas, o svarbiausia – jais keliaujama be jokių emisijų. Lietuvoje augant elektromobilių paklausai neabejojame naujųjų „Mini“ sėkme mūsų rinkoje“, – sako oficialios „Mini“ ir BMW atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ pardavimų vadovas Martynas Daujotas.
Naujoviški žibintai ir daugiau erdvės
Naujasis trejų durų „Mini Cooper” – jau penktos kartos modelis, o „Mini Countryman“ – trečios. Kartu su naujaisais modeliais evoliucionavo ir jų dizainas, tačiau jis išsaugojo šiam britiškajam prekės ženklui būdingas tradicijas: automobiliai turi ilgą ratų bazę bei didelius ratus, bet trumpas iškyšas ir trumpą variklio dangtį. Kaip ir kiti modeliai, naujieji „Mini“ pasižymės kontrastingos spalvos stogu.
Abu debiutantai gavo naujus žibintus. Į akis ypač krenta pakitusios formos galiniai matriciniai LED žibintai. Išskirtiniai yra ir priekiniai dienos šviesos LED žibintai.
Dar vienas reikšmingas pokytis – padidėję naujojo „Mini Countryman“ matmenys. Automobilis tapo 6 cm aukštesnis ir 13 cm ilgesnis. Tai leido padidinti erdvę automobilio salone, suteikti papildomos vietos keliaujantiems ar daiktams, kas suteikia daugiau komforto.
Perdirbtos medžiagos viduje
Kardinalių pakeitimų „Mini“ dizaineriai įgyvendino ir abiejų automobilių salone. Čia dėmesio centre – viduryje esantis modernus, apvalus, lietimui jautrus 24 cm skersmens OLED ekranas. Per jį valdomi įvairūs parametrai, turinys ir pramogos, o tą patogiai leidžia daryti 9 kartos „Mini“ operacinė sistema su patobulintinu jutikliniu bei balso valdymo funkcionalumu. Vartotojas taip pat gali pasirinkti vieną iš septynių „Mini Experience” režimų, kurie leidžia individualizuoti aplinką panaudojant specialias šviesos projekcijas ir atspalvius ekrane bei salono apšvietime.
Kita paminėjimo verta naujovė „Mini“ salone – panaikinta bėgių perjungimo svirtis. Tiksliau – ji perkelta į centrinės konsolės vidurinę dalį, kur, kartu su dar keturiais itin stilingai ir išskirtinai atrodančiais jungikliais, leidžia patogiai valdyti svarbiausias automobilio funkcijas. O po vairuotojo alkūne atsilaisvinusią zoną dizaineriai išnaudojo patogiam daiktų pasidėjimui, telefono bevieliam įkrovimui.
Išskirtinis „Mini“ ir dėl salone naudojamų medžiagų. Jaukumo ir autentiškumo pojūtį pirmiausia formuoja naudojamos tekstilinės medžiagos paviršiams. Šioms medžiagoms taikomas specialus mezgimo procesas, kuris leido sukurti lengvai prižiūrimą ir universalų dvispalvį tekstilės paviršių. Tuo tarpu sėdynės yra aptrauktos aukštos kokybės „Vescin” dirbtine oda. Be to, visi sėdynių, trikotažinių paviršių, automobilio lubų bei grindų tekstiliniai elementai ir siūlai yra pagaminti iš perdirbtų medžiagų.
Viena įkrova iki 462 km
Tiek „Cooper“, tiek ir „Countryman“ modeliai turės po dvi versijas – bazinę E ir sportiškąją SE. „Mini Cooper E“ modelio ratus suks 135 kW/184 AG galią išvystantis agregatas, o „Cooper SE“ versiją – 160 kW/218 AG variklis. Pirmasis modelis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės per 7,3 sek. ir viena įkrova galės įveikti iki 305 km (pagal WLTP standartą). Tuo tarpu antrasis 100 km/val. greitį išvystys per 6,7 sek., o viena įkrova leis nukeliauti 402 kilometrus.
Didžiojo mažylio „MINI Countryman E“ versija turės 150 kW/204 AG motorą. Su juo automobilis nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgi per 8,6 sek., o viena įkrova įveiks net 462 kilometrus. Kita šio modelio versija, „Countryman SE ALL4“, bus varoma keturiais ratais, tad ir 100 km/val. greitį pasieks greičiau – vos per 5,6 sekundės. Ši versija pilnai pakrovus automobilio bateriją gebės nuvažiuoti 433 km (pagal WLTP)