Tuo tarpu operatorius ir filmų kūrėjas Mindaugas Urbikas sako, kad jam ir jo komandai tai bus neeilinis iššūkis. Dokumentika – sudėtingiausias žanras, reikalaujantis itin daug pasiruošimo, situacijų numatymo ir galimybių įlysti į asmeninę kitų komandų erdvę.
„Lenktynės – labai dinamiškas sportas su daug veiksmo, tad filmuoti visada yra ką ir medžiagos netrūksta. Tačiau žmonėms ratais važinėjantys automobiliai greitai pabosta. Žmonės nori matyti žmones, nori matyti emociją, įtampą, kovą. Būtent tai ir yra sudėtingiausia dalis, nes emocijos nėra prognozuojamos ir to nesurežisuosi. Norint visu gražumu perteikti lenktynių užkulisiuose vykstančią dramą turime pateikti į asmeninę komandų erdvę. Tai buvo paprasta su „Dynami:t Energy“ komanda, nes su jais dirbame ne pirmus metus. Tikimės kad ir kiti lenktynininkai nebijos mūsų kamerų, įsileis į svečius“, - savo darbo specifiką aiškino M. Urbikas.
Filmą apie lietuviškas lenktynes užsakiusi komanda jį vertina kaip investiciją tiek į automobilių sporto populiarumą, tiek į komandos žinomumą.
„Kuo daugiau žmonių susidomės automobilių sportu, tuo daugiau pamatys mus dalyvaujančius. Tikime, kad tai padės ir kitiems lenktynininkams, prisidėsime prie jų komunikacijos. Juk tam, kad šis sportas gyvuotų, nepakanka vienos ar dviejų stiprių komandų, reikia masiškumo, reikia dalyvių, reikia atletų ir herojų. Tikime tokius parodyti platesnėms masėms. Kadangi ne pirmus metus bendradarbiaujame su talentingais filmų kūrėjais, esame įsitikinę, kad jie galės išpildyti šį mūsų norą. O mes, kartu su naujaisiais partneriais „Baltic Petroleum“ ir „CBet.lt“ jiems padėsime automobilių sporto sklaidą perkelti į dar aukštesnį lygį“, - sakė Mantas Matukaitis.