• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Aktyviai Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulyje veikianti „Dynami:t Energy“ komanda daug dėmesio skiria savo sklaidai, stengiasi įamžinti ir pasidalinti su automobilių sporto aistruoliais kiekviena savo veiklos detale, sezono pabaigoje pristato komandos nuotykius atvaizduojantį filmą. Tačiau šį sezoną ekipos vaizdo operatorių komanda lenktynėse sukiosis ne tik paskui juodai geltona apranga pasidabinusius sportininkus, „Dynami:t“ nusprendė per metus laiko susukti pilno metro dokumentinį filmą apie Lietuvos žiedines lenktynes.
Kauniečių komanda jau ketvirtus metus bendradarbiauja kartu su talentingais vaizdo medžiagos kūrėjais „Urbikas Video Production“. Šių kurtais reportažais komanda savo socialiniuose tinkluose dalinasi po kiekvienų lenktynių. O žiemą, tarpsezoniu, pasirodo pilno metro dokumentika iš 1006 km lenktynių Palangoje. Šiemet „Dynami:t Energy“ komanda savo partneriams pateikė dar sudėtingesnę užduotį: sukurti pilno metro filmą apie žiedines lenktynes Lietuvoje.
„Ši mintis gimė dar praėjusių metų pradžioje. Mes visada turėdavome savo filmą iš „Aurum 1006 km“ lenktynių, kuris buvo įdomus daugiausia savam žmonių ratui, nors jį peržiūrėdavo tikrai daug žmonių. Tačiau matydami, kad Lietuvos žiedinės lenktynės yra pakilime, čia tiek daug gerų automobilių, tiek daug įdomių asmenybių, nebenorime apsiriboti vien savimi. Juk kiekvienose varžybose nutinka tiek įdomių įvykių, kad norisi mūsų publikai parodyti ir platesnį vaizdą“, - aiškino „Dynami:t Energy“ komandos pilotas Mantas Matukaitis.

Aktyviai Lietuvos žiedinių lenktynių pasaulyje veikianti „Dynami:t Energy“ komanda daug dėmesio skiria savo sklaidai, stengiasi įamžinti ir pasidalinti su automobilių sporto aistruoliais kiekviena savo veiklos detale, sezono pabaigoje pristato komandos nuotykius atvaizduojantį filmą. Tačiau šį sezoną ekipos vaizdo operatorių komanda lenktynėse sukiosis ne tik paskui juodai geltona apranga pasidabinusius sportininkus, „Dynami:t“ nusprendė per metus laiko susukti pilno metro dokumentinį filmą apie Lietuvos žiedines lenktynes.
Kauniečių komanda jau ketvirtus metus bendradarbiauja kartu su talentingais vaizdo medžiagos kūrėjais „Urbikas Video Production“. Šių kurtais reportažais komanda savo socialiniuose tinkluose dalinasi po kiekvienų lenktynių. O žiemą, tarpsezoniu, pasirodo pilno metro dokumentika iš 1006 km lenktynių Palangoje. Šiemet „Dynami:t Energy“ komanda savo partneriams pateikė dar sudėtingesnę užduotį: sukurti pilno metro filmą apie žiedines lenktynes Lietuvoje.
„Ši mintis gimė dar praėjusių metų pradžioje. Mes visada turėdavome savo filmą iš „Aurum 1006 km“ lenktynių, kuris buvo įdomus daugiausia savam žmonių ratui, nors jį peržiūrėdavo tikrai daug žmonių. Tačiau matydami, kad Lietuvos žiedinės lenktynės yra pakilime, čia tiek daug gerų automobilių, tiek daug įdomių asmenybių, nebenorime apsiriboti vien savimi. Juk kiekvienose varžybose nutinka tiek įdomių įvykių, kad norisi mūsų publikai parodyti ir platesnį vaizdą“, - aiškino „Dynami:t Energy“ komandos pilotas Mantas Matukaitis.

REKLAMA


Tuo tarpu operatorius ir filmų kūrėjas Mindaugas Urbikas sako, kad jam ir jo komandai tai bus neeilinis iššūkis. Dokumentika – sudėtingiausias žanras, reikalaujantis itin daug pasiruošimo, situacijų numatymo ir galimybių įlysti į asmeninę kitų komandų erdvę.
„Lenktynės – labai dinamiškas sportas su daug veiksmo, tad filmuoti visada yra ką ir medžiagos netrūksta. Tačiau žmonėms ratais važinėjantys automobiliai greitai pabosta. Žmonės nori matyti žmones, nori matyti emociją, įtampą, kovą. Būtent tai ir yra sudėtingiausia dalis, nes emocijos nėra prognozuojamos ir to nesurežisuosi. Norint visu gražumu perteikti lenktynių užkulisiuose vykstančią dramą turime pateikti į asmeninę komandų erdvę. Tai buvo paprasta su „Dynami:t Energy“ komanda, nes su jais dirbame ne pirmus metus. Tikimės kad ir kiti lenktynininkai nebijos mūsų kamerų, įsileis į svečius“, - savo darbo specifiką aiškino M. Urbikas.
Filmą apie lietuviškas lenktynes užsakiusi komanda jį vertina kaip investiciją tiek į automobilių sporto populiarumą, tiek į komandos žinomumą.
„Kuo daugiau žmonių susidomės automobilių sportu, tuo daugiau pamatys mus dalyvaujančius. Tikime, kad tai padės ir kitiems lenktynininkams, prisidėsime prie jų komunikacijos. Juk tam, kad šis sportas gyvuotų, nepakanka vienos ar dviejų stiprių komandų, reikia masiškumo, reikia dalyvių, reikia atletų ir herojų. Tikime tokius parodyti platesnėms masėms. Kadangi ne pirmus metus bendradarbiaujame su talentingais filmų kūrėjais, esame įsitikinę, kad jie galės išpildyti šį mūsų norą. O mes, kartu su naujaisiais partneriais „Baltic Petroleum“ ir „CBet.lt“ jiems padėsime automobilių sporto sklaidą perkelti į dar aukštesnį lygį“, - sakė Mantas Matukaitis.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų