• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Kiekvienas žmogus besidomintis automobiliais, kaskart pasvajoja apie sportišką transporto priemonę, kuri galėtų pakelti adrenalino lygį iki naujų aukštumų. Gaila, bet ne visi gali sau leisti išlaikyti galingą, greitą ir nemažu apetitu pasižymintį automobilį. 
Tačiau atsiranda žmonių, kurie ieško kompromiso ir leidžia kalbėti automaniškai kūno daliai. Su tokio tipo žmogumi šiandien ir pakalbėsime, kuris savo garaže šiuo metu slepia „Subaru Impreza“.
„Automanas.lt“ - Kiekvieną pašnekovą dusinam šiuo klausimu. Prisistatyk kas toks esi, kuo užsiimi gyvenime?
M.A - Esu Mindaugas iš Vilniaus. Esu užkietėjęs automanas. Mano darbas ir didžioji dalis laisvalaikio yra susiję su automobiliais. Reguliuoju transporto žalas vienoje iš draudimo kompanijų.
„Automanas.lt“ - Kaip susidomėjai automobiliais? Nuo mažumės sėdėjai ant domkrato ar kažkas pastūmėjo?
M.A - Nuo mažumės automobiliai traukdavo kaip nežinau kas. Rinkdavau įvairiausius žurnalus apie automobilius. Taip pat vaikystėje didelę dalį pinigų išleisdavau modeliukams. Turėjai tikrai nemažą kolekciją. Šiek tiek ugtelėjęs, tėvai leido lankyti Vilniaus Jaunimo technikos stotyje esantį kartingų burelį. Jame buvo praleistos smagios vaikystės dienos su draugais prižiūrint, remontuojant ir lenktyniaujant kartingais. Nesvarbu koks oras, mes visada būdavome ten.

945073_10200107623598794_271257592_n (1)
„Automanas.lt“ - Papasakok savo ir „Subaru“ istoriją. Kiekvienas juk turi savo.
M.A - Dabar yra populiaru nusipirkti automobilį smagiems pasivažinėjimams žiemą. Daugelis tokius pirkinius vadina „Winter Beater“. Tai dažniausiai būna galu arba visais keturiais ratais varomi automobiliai. Taip pas mane ir atsirado baisi, žalia, universalo kėbulu „Impreza“ su „STI“ apdaila. Kadangi už ją mokėjau pakankamai mažus pinigus, galiu visiems iškart patarti, jog pigu ir gerai niekada nebūna. Automobilis prašė daugiau remonto negu mano vairavimo įgūdžių. Sulaukus antros žiemos, automobiliu taip pat ilgai nepasidžiaugiau, nes gan netikėtai ją pardaviau. Ieškodamas kito automobilio taip pat žvalgiausi į „Subaru“, nes labai patiko valdomumas, paprastumas ir aišku „Boxer“ variklio garsas. Įdomu, jog dar žiemai nepasibaigus ir nepraėjus savaitei nuo senosios „Impreza“ pardavimo, aš jau buvau atradęs dabartinę „Impreza GT“ tolimoje Olandijoje.

7789_10200107626878876_2032310404_n
„Automanas.lt“ - Automobilių modifikacijos. Vengi jų ar kiekvienas tavo automobilis turi turėti bent jau kitokią išmetimo sistemą, kitokias spyruokles ir pan?
M.A - Iš šono žiūrint, gali pasirodyti, kad mano automobiliams privalu turėti „naujoko paketą“. Jį sudaro geri ratai, „coilai“, pilnai perdaryta išmetimo sistema ir dar krūvos kitų žaislų, nes prieš tai turėti automobiliai turėjo įvairiausių tipų modifikacijų. Automobilių modifikavimas prasideda savaime ir neplanuotai. Nemažai laiko praleidžiu prie forumų skaitymo, aukcionų, skelbimų naršymo. Tiesiog negaliu susilaikyti nuo gerų „deal'ų“ už kokius „brand'inius“ žaisliukus. Jeigu ne sau, tai bent parduodu.

943662_10200107632719022_1567127704_n
„Automanas.lt“ - „Subaru“ mėgėjų Lietuvoje yra beprotiškai daug. Kuo taviškė „Impreza“ išsiskiria iš kitų?
M.A - Galbūt „Subaru“ gerbėjų ir yra daug, bet tvarkingų ir patobulintų klasikinių „Impreza“ modelių yra labai mažai. Užtektų ant rankos pirštų suskaičiuoti. Maniškė yra „Impreza GT“, pagaminta 2000 metais. Visiškai plikutė. Nėra oro pagalvių, „ABS“, kondicionieriaus, bet turbūt tai niekam neįdomu.
Modifikacijų sąrašas :
„Turbo Boxer“ motoras išvystantis 250 arklio galių ir 350 NM sukimo momentą.
„Cusco“ reguliuojamo aukščio/kietumo/išviritmo amortizatoriai.
„Whitline“ galinės stabilizatoriaus traukės.
Raižyti stabdžių diskai su „Hawk Performance“ stabdžių kaladėlėm.
„Goodrigde“ armouotos stabdžių šlangutės.
„TD04L“ turbina.
„Invidia“ išmetimo sistema.
„HKS“ bovas.
Priekinis „Impreza P1“ lipas.
Iš anglies pluošto pagaminti kapoto „scoop'ai“, galinis spoileris, „strut-bar'as“, rūko žibintų dangteliai.
„Advan RG“ ratlankiai.
„EXEDY“ sankabos komplektas.

983600_10200107627038880_1360549154_n
„Automanas.lt“ - Su šiuo automobiliu važinėji ir į darbą ir į sodą ar užsuki nuleisti garo ir į lenktynių trasą?
M.A - Automobilį naudoju pagal paskirtį ir nerauginu uždaryto garaže. Važinėju ir į darbą ir į sodą, bet ne kasdien, nes turiu ir normalesnį kasdieninį automobilį. Dar nebuvo progos užsukti į Kačerginės trasą, bet manau kurią nors dieną užsuksiu į kokį „Track Day“.
„Automanas.lt“ - Kiekvienas turi svajonių „Subaru“. Koks taviškis?
M.A - Be jokių abejonių tai būtų „Impreza 22B“. Labai įspūdingas modelis ir labai retas. Jų buvo pagaminta tik 424 vienetai.
„Automanas.lt“ - EVO ar STI?
M.A - Abu automobiliai yra mano norimų transporto priemonių sąraše. Vis dėlto labiau norėčiau „EVO“.


Kiekvienas žmogus besidomintis automobiliais, kaskart pasvajoja apie sportišką transporto priemonę, kuri galėtų pakelti adrenalino lygį iki naujų aukštumų. Gaila, bet ne visi gali sau leisti išlaikyti galingą, greitą ir nemažu apetitu pasižymintį automobilį. 
Tačiau atsiranda žmonių, kurie ieško kompromiso ir leidžia kalbėti automaniškai kūno daliai. Su tokio tipo žmogumi šiandien ir pakalbėsime, kuris savo garaže šiuo metu slepia „Subaru Impreza“.
„Automanas.lt“ - Kiekvieną pašnekovą dusinam šiuo klausimu. Prisistatyk kas toks esi, kuo užsiimi gyvenime?
M.A - Esu Mindaugas iš Vilniaus. Esu užkietėjęs automanas. Mano darbas ir didžioji dalis laisvalaikio yra susiję su automobiliais. Reguliuoju transporto žalas vienoje iš draudimo kompanijų.
„Automanas.lt“ - Kaip susidomėjai automobiliais? Nuo mažumės sėdėjai ant domkrato ar kažkas pastūmėjo?
M.A - Nuo mažumės automobiliai traukdavo kaip nežinau kas. Rinkdavau įvairiausius žurnalus apie automobilius. Taip pat vaikystėje didelę dalį pinigų išleisdavau modeliukams. Turėjai tikrai nemažą kolekciją. Šiek tiek ugtelėjęs, tėvai leido lankyti Vilniaus Jaunimo technikos stotyje esantį kartingų burelį. Jame buvo praleistos smagios vaikystės dienos su draugais prižiūrint, remontuojant ir lenktyniaujant kartingais. Nesvarbu koks oras, mes visada būdavome ten.

945073_10200107623598794_271257592_n (1)
„Automanas.lt“ - Papasakok savo ir „Subaru“ istoriją. Kiekvienas juk turi savo.
M.A - Dabar yra populiaru nusipirkti automobilį smagiems pasivažinėjimams žiemą. Daugelis tokius pirkinius vadina „Winter Beater“. Tai dažniausiai būna galu arba visais keturiais ratais varomi automobiliai. Taip pas mane ir atsirado baisi, žalia, universalo kėbulu „Impreza“ su „STI“ apdaila. Kadangi už ją mokėjau pakankamai mažus pinigus, galiu visiems iškart patarti, jog pigu ir gerai niekada nebūna. Automobilis prašė daugiau remonto negu mano vairavimo įgūdžių. Sulaukus antros žiemos, automobiliu taip pat ilgai nepasidžiaugiau, nes gan netikėtai ją pardaviau. Ieškodamas kito automobilio taip pat žvalgiausi į „Subaru“, nes labai patiko valdomumas, paprastumas ir aišku „Boxer“ variklio garsas. Įdomu, jog dar žiemai nepasibaigus ir nepraėjus savaitei nuo senosios „Impreza“ pardavimo, aš jau buvau atradęs dabartinę „Impreza GT“ tolimoje Olandijoje.

7789_10200107626878876_2032310404_n
„Automanas.lt“ - Automobilių modifikacijos. Vengi jų ar kiekvienas tavo automobilis turi turėti bent jau kitokią išmetimo sistemą, kitokias spyruokles ir pan?
M.A - Iš šono žiūrint, gali pasirodyti, kad mano automobiliams privalu turėti „naujoko paketą“. Jį sudaro geri ratai, „coilai“, pilnai perdaryta išmetimo sistema ir dar krūvos kitų žaislų, nes prieš tai turėti automobiliai turėjo įvairiausių tipų modifikacijų. Automobilių modifikavimas prasideda savaime ir neplanuotai. Nemažai laiko praleidžiu prie forumų skaitymo, aukcionų, skelbimų naršymo. Tiesiog negaliu susilaikyti nuo gerų „deal'ų“ už kokius „brand'inius“ žaisliukus. Jeigu ne sau, tai bent parduodu.

943662_10200107632719022_1567127704_n
„Automanas.lt“ - „Subaru“ mėgėjų Lietuvoje yra beprotiškai daug. Kuo taviškė „Impreza“ išsiskiria iš kitų?
M.A - Galbūt „Subaru“ gerbėjų ir yra daug, bet tvarkingų ir patobulintų klasikinių „Impreza“ modelių yra labai mažai. Užtektų ant rankos pirštų suskaičiuoti. Maniškė yra „Impreza GT“, pagaminta 2000 metais. Visiškai plikutė. Nėra oro pagalvių, „ABS“, kondicionieriaus, bet turbūt tai niekam neįdomu.
Modifikacijų sąrašas :
„Turbo Boxer“ motoras išvystantis 250 arklio galių ir 350 NM sukimo momentą.
„Cusco“ reguliuojamo aukščio/kietumo/išviritmo amortizatoriai.
„Whitline“ galinės stabilizatoriaus traukės.
Raižyti stabdžių diskai su „Hawk Performance“ stabdžių kaladėlėm.
„Goodrigde“ armouotos stabdžių šlangutės.
„TD04L“ turbina.
„Invidia“ išmetimo sistema.
„HKS“ bovas.
Priekinis „Impreza P1“ lipas.
Iš anglies pluošto pagaminti kapoto „scoop'ai“, galinis spoileris, „strut-bar'as“, rūko žibintų dangteliai.
„Advan RG“ ratlankiai.
„EXEDY“ sankabos komplektas.

983600_10200107627038880_1360549154_n
„Automanas.lt“ - Su šiuo automobiliu važinėji ir į darbą ir į sodą ar užsuki nuleisti garo ir į lenktynių trasą?
M.A - Automobilį naudoju pagal paskirtį ir nerauginu uždaryto garaže. Važinėju ir į darbą ir į sodą, bet ne kasdien, nes turiu ir normalesnį kasdieninį automobilį. Dar nebuvo progos užsukti į Kačerginės trasą, bet manau kurią nors dieną užsuksiu į kokį „Track Day“.
„Automanas.lt“ - Kiekvienas turi svajonių „Subaru“. Koks taviškis?
M.A - Be jokių abejonių tai būtų „Impreza 22B“. Labai įspūdingas modelis ir labai retas. Jų buvo pagaminta tik 424 vienetai.
„Automanas.lt“ - EVO ar STI?
M.A - Abu automobiliai yra mano norimų transporto priemonių sąraše. Vis dėlto labiau norėčiau „EVO“.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų