• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„British Leyland“ – vieną didžiausių to meto automobilių koncernų galima kaltinti dėl daugybės dalykų: prastos surinkimo kokybės, dar prastesnių automobiliams skirtų komponentų ar atsainaus požiūrio į tam tikrų markių valdymą.
Nepaisant milžiniško ir sunkaus trūkumų kraičio, didžiausiame D.Britanijos automobilių koncerne dirbo gausus būrys talentingų inžinierių, kurie žinojo kokius ingredientus reikia naudoti, norint sukurti įstabų automobilį.
Devinto dešimtmečio pradžioje „British Leyland Motorsport“ padalinys aktyviai stebėjo sparčiai besikeičiančią automobilių sporto areną. Kuomet „Audi“ į Pasaulio ralio čempionatą atvyko su griausmingai atrodančiais „Audi Quattro“ bolidais, vokiečiai akimirksniu pademonstravo keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus.

„British Leyland“ – vieną didžiausių to meto automobilių koncernų galima kaltinti dėl daugybės dalykų: prastos surinkimo kokybės, dar prastesnių automobiliams skirtų komponentų ar atsainaus požiūrio į tam tikrų markių valdymą.
Nepaisant milžiniško ir sunkaus trūkumų kraičio, didžiausiame D.Britanijos automobilių koncerne dirbo gausus būrys talentingų inžinierių, kurie žinojo kokius ingredientus reikia naudoti, norint sukurti įstabų automobilį.
Devinto dešimtmečio pradžioje „British Leyland Motorsport“ padalinys aktyviai stebėjo sparčiai besikeičiančią automobilių sporto areną. Kuomet „Audi“ į Pasaulio ralio čempionatą atvyko su griausmingai atrodančiais „Audi Quattro“ bolidais, vokiečiai akimirksniu pademonstravo keturių varančiųjų ratų pavaros privalumus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

MG Metro 6R4


Johnas Davenportas, tuometinis „British Leyland“ konerno auksinis inžinierius, pamatęs milžinišką „Audi Quattro“ potencialą, kreipėsi į kolegas dirbusius „Williams GP Engineering“.
Johnas Davenportas į kolegas-inžinierius kreipėsi ieškodamas pagalbos konstruojant visiškai naują „Group B“ reglamento reikalavimus atitinkantį bolidą, kuris turėtų dviejų skirtingų automobilių savybes: „Renault 5 Turbo“ komponuotę – per vidurį sumontuotą motorą ir „Audi Quattro“ pavarą – keturių varančiųjų ratų pavarą.
Žemiau esantis vaizdo įrašas Jums leis pažvelgti į šio unikalaus automobilio kūrimą bei konstravimą. Sužinosite su kokiais iššūkiais susidūrė šio projekto autoriai ir dėl kokių priežasčių „MG Metro 6R4“ buvo įdomesnis už daugelį savo konkurentų.

VIDEO





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų